Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Selvynk... Min 25 års fødselsdag!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:29

På lørdag er en stor dag, for dér fylder jeg 25 år! Jeg har altid forestillet mig dagen, der skulle være en megafest for mig med venner og veninder og det skulle selvfølgelig ikke planlægges af mig. Det skulle da være en surpriseparty! Siden jeg begyndte at komme kærester med min babe, har jeg luftet (læs: skreget op) tanken om min plan, der jo så ikke skulle være MIN plan...

Jeg har aldrig gået så meget op i min egen fødselsdag, men jeg har altid set frem til min 25 års dag... Selvfølgelig har jeg holdt noget hygge med middag osv for de nærmeste, men jeg har aldrig arrangeret det helt store drukorgie med special apperance by Elvis el. lign. . Det har jeg gemt til min surprise-25-årssfødselsdagsg party... Men nu er det bare sådan at min kæreste, selvom han er en megadrømmefyr på ALLE andre punkter, så er han bare p*sseplat når det gælder min fødselsdag. Sidste år kom han hjem på min fødselsdag kl 15, og sagde 'jeg smutter lige ud og køber en gave til dig skat'.. Ok, jeg troede naivt at han kom hjem med en fed overraskelse, men ak, et gavekort til TP musik blev det til, da han dukkede op igen ved 19tiden... Ja, det er tanken der tæller - bemærk venligst overskriften igen. 'Selvynk'... Det er jo ikke en dyd i sig selv, så jeg ved jo godt at det er mig der er dum for jeg har det jo godt... Men alligevel kan jeg ikke lade være med at blive lidt børnetvær, for jeg VED at han ikke har arrangeret en PRUT for mig på lørdag. Det har jeg selv måtte sørge for... Og ved I hvad? Jeg VED også at han ikke har så meget som overvejet hvilken gave han 'skal' forære mig...

Jeg har derfor arrangeret en god dag for mig selv (den inkluderer selvf. min babe), for der er sgu ingen andre der gør det!!!
JEG har arrangeret pasning til ungerne fra fredag til søndag. Lørdag har JEG arrangeret at mig og babe tager tidligt ind til KBH hvor vi smider en lille weekendkuffert på hotel Phoenix, hvor JEG har booket og betalt et superior værelse med champagne og chokoladedyppede jordbær og det hele... Derefter smutter vi ind og shopper noget tøj, for derefter at tage hjem på hotellet og bade i kar og gøre os lækre. Så skal vi ud og spise og derefter smutter vi på pubcrawl og drikker os stangbacardi.

Ja det lyder vildt hyggeligt ik? Men alligevel kan jeg ikke lade være med at have lidt bæfjæs på, for selvom det er en virkelig fed tur - ja så var det jo ikke den plan/drøm jeg havde for dagen... Altså hvilke forældre til småbørn (eller hvem i det hele taget) vil ikke på luxushotel, ud og shoppe og så fyre den af i sit eget tempo? Det vil jeg da gerne... VILDT gerne... Men hmm... Det er bare ikke lige gået efter mit hoved det her... :( Ikke at jeg er typen der hyler og skriger når tingene ikke gør dét altså... Men hvad så med min surpriseparty? Hvad så med alle gutterne og gutinderne der skal gemme sig bag alle møblerne og springe frem med serpentiner og smide konfetti i skallen på mig når jeg træder ind i den mørklagte stue? Hvad med min overraskelse? Sur mås at skulle planlægge det hele selv... Og, shhh... skal jeg forudsige noget? Min fødselsdagsgave kommer jeg selv til at vælge... Når baben og jeg er ude og shoppe, finder jeg noget helt vildt fedt, der er herredyrt som jeg ikke har råd til.. Og SÅ springer hr. opfindsom til med dårlig samvittighed og det hele og siger 'den køber jeg til dig'. Og så siger jeg 'nej, det skal du da ikke, den er da for dyr' (osv osv osv). Og det ender så med at vi går fra den indtil videre ukendte butik med det her indtil videre ukendte objekt og jeg har fået min fødselsdagsgave...

Måske savner jeg bare lidt spænding i mit lille liv...

Husk det nu inden I kommenterer...: Selvynk! Jeg ved godt det er en dårlig ting, men arh jeg er sgu da heller ikke perfekt!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd

Her er måske
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:33

Noget at ynke af...Jeg var sikker på at du var meget rigtig meget ældre.

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:35

Hehe, nej det er jeg skam glad for, for de fleste skyder mig til at være yngre! :D

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

svært at arrangere
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:41

Hehe - nej det er unægteligt lidt vanskeligt at arrangere sit eget surprise-party...

Synes da det er fint du tager sagen i egen hånd, det er jo alligevel også sådan livet meget er - man skal gøre tingene selv, og ikke bare afvente at andre gætter ens tanker og opfylder ens ønsker - for måske gør de det slet ikke - så er det bedre at gøre det selv - så ved man da hvad man får ;-)

0
0
Svar på denne tråd

surprise
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:46

Hvis det kan gøre dig en anelse mindre vissen, kan jeg afsløre at jeg en gang i tidernes morgen har datet en taber som ikke købte en gave til mig med begrundelsen "du kunne jo bare have lånt mig penge til det". (han havde nemlig købt musik for alle sine egne, og det ved alle jo er en livsnødvendighed)

Året efter fik jeg godt nok en totalt fed gave, men da var jeg sådan set på vej ud af døren (det vidste han godt, så ingen snyd fra min side)

:Pia

*

billig "lammefætter" (sadel) str. PONY købes

0
0
Svar på denne tråd

Åh os kvinder
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:47

Vi er bare for meget en gang imellem

Du er sikkert kommet til at "Skrige så meget op" At han er gået i stå den stakkelse kæreste

Vi er så gode til, at fortælle hvordan tingene skal være: "PÅ MIN MÅDE" At de stakkels mænd opgiver på forhånd For vi kender jo godt de stakkels skuffede kvinder, hvor tingene ikke lige gik som de havde forventet, selv om de stakkels mænd havde fået hele opskriften inkl. det tøj de skulle have på

Skru forventningerne ned, så bliver du ikke skuffet Ville du have haft et rigtigt party party, skulle du nok have allirede dig med din mor, som havde kunne hjælpe kæresten. Dine forventninger om et surprice party er jo ikke surprice party, når du mere eller mindre har sukket efter det i flere år vel

Jeg kan sagtens følge dig og jeg håber du får en knaldgod dag/weekend, der går lige præcist efter DIT hoved og så håber jeg, at din kæreste også hygger sig

Når du har rundet de 25 år og weekenden er overstået, er det jo stadig din dejlige kæreste, du skal leve sammen med

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.

0
0
Svar på denne tråd

Der er en ting der undrer mig
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:55

- Hvordan i alverden kan du vide, at der ikke er arrangeret et surprise party?

... Det er vel netop meningen med sådan et, at man ikke skal vide noget om det

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:06

Hippo - Ja, det er bare lidt buhu! :(

Pia - Alene dét havde været fyringsgrund fra mig! *LOL* Din stakkel, tænk at han kunne byde dig dét! *grrr*

Silotte - Ja lige præcis, OS KVINDER! Nogle gange er vi bare for irriterende! Det skal heller ikke lyde som om jeg har været en rigtig kælling og snakket om min fødselsdag i de snart 5 år vi har været sammen, men ved givne lejligheder, har jeg da slynget noget i stil med 'ih jeg ønsker mig bare allermest en surpriseparty på min fødselsdag' ud i æteren... *LOL* Havde jeg allieret ham med min mor var jeg da først blevet skuffet, for hun er Jehovas Vidne! *GGG* Det glæder mig at du kan følge mig, og tak for ønsker om en god dag... Og bare rolig, jeg skal nok glæde mig over min dejlige lækre babe, for selvom han har den her elendige side, så ville jeg sgu ikke være foruden ham! Tænk lige på hvor meget han må leve med fra min side! ;)

Diane - Kan godt forstå du undrer dig, men jeg kender ham godt nok til at vide at det ikke er tilfældet. HVIS det så skulle ske, så kan I godt sige pænt farvel til mig nu, for så stiller jeg træskoene i bare chok! Men jeg ved at han ikke har arrangeret noget, jeg er ikke to sekunder i tvivl! ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:14

Men jeg ved at han ikke har arrangeret noget, jeg er ikke to sekunder i tvivl!

Det er jo heller ikke nemt for ham at få et ben til jorden når du arrangerer det hele?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Kan du tegne et logo?

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

Bladet fra munden
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:16

Må vist hellere være dit nye motto, fremfor det der fancy latinske ;-)

Du får lige en utrolig spændende OG sandfærdig beretning fra det virkelige liv. Jeg (ja, den skal helst handle om mig mig mig) ELSKER kort. Skide være med gaven (nok mest i teorien men anyway). Kort er sjældent mænds speciale. Så istedet for at mumle frem og tilbage om et romantisk skrevet kort og bla bla, ja, så må jeg jo sige det. Og selvom jeg har sagt det, går der egentlig ikke noget af mine elskede kort. De er stadig lige fantastiske. Okay, jeg kan godt selv se det, historien blev ikke så go :) Moralen er: sig det ligeud. Ingen hints, de fatter dem ikke! Sig at det er det, du gerne vil. Hvis det skal være, vil du gerne hjælpe med at arrangere-men det er ikke det, du ønsker dig, så kan han ikke prøve. Jeg er med på, at der ikke er meget surprise over det, men stadig. Det kan nåes endnu!

Rigtig go fødselsdag, hvad end I skal.

P.s. Jeg synes du skriver skide sjovt!

Er det okay at være modbydelig i ærlighedens åbenbart hellige navn?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:18

Han har haft fem år at planlægge i, jeg har arrangeret det her i dag! ;) Jeg blev jo nød til at rykke ud med min ellers hemmelige backupplan inden hotelværelserne var helt væk.. Men jeg havde heller ikke fortalt ham at jeg havde planlagt noget, for han skulle jo heller ikke føle sig som et mega flop!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Se, det er en af
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:28

de grundlæggende forskelle på mænd og kvinder:

Kvinder insinuerer og mænd skal have en konkret formulering..

Mvh

Line

- og tillykke med fødselsdagen

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Fed tur
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 11:42

Jeg havde bare valgt at tage den med en veninde i stedet :-)

0
0
Svar på denne tråd

selvynk
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:13

Jeg kan godt forstå du ynker, men ja ta´ da en venide med istedet :) så kan din babe måske lære det ;) Men på den anden side, tænk hvis nu han for én gangs skyld har lagt planer ?

Men jo man kender sin mand nok til at vide, at sådan noget kan de ikke finde på...

Jeg håber du får en god dag, trods det du selv har planglagt den

Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden :)

Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama )

Bon Ami´s Lafayette, den smukkeste stjerne på himlen.......

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:13

Line, du har så evigt ret! ;D Og mange tak!

Nyset, arh jeg vælger dog min bedste ven! ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:21

Ja valget er jo dit :-)

Under alle omstændigheder må du have en god F...dag og en super weekend.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:26

Ja det får jeg jo nok trods alt! ;) Mange tak!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

gavekort...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:36

jeg må indrømme jeg godt nok var blevet skuffet hvis kæresten min kom med et gavekort på min fødselsdag. Jeg har også fødselsdag lige om snart og jeg er ved at dø af spænding over hvad han har købt. Jeg er sikker på jeg har gættet det, men det er kun fordi det er det jeg ønsker mig aller mest at jeg har overbevist mig selv om at det også er det han har købt.

Og nååå ja så er han ikke så god til at gemme det for mig så jeg så en georg jensen indpakning i hans skuffe i natbordet. Og man kan tilfædligvis får marguritsmykker ved Georg Jensen ;)

Jeg håber du får en eller anden form for surprise på din fødselsdag. Måske han faktisk har købt en gave allerede :)

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Hjælp os med at hjælpe muskelsvindlere - www.justgiving.com/musculardys

0
0
Svar på denne tråd

Pas nu på
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:46

du ikke tillægger kæresten manglende evner, som han rent faktisk besidder.

Da jeg for en del år siden efterhånden havde taget en efteruddannelse gennem mit job og skulle til eksamen, sad jeg i lokalet og ventede på at min kollega, som jeg havde lavet projektet sammen med, skulle blive færdigeksamineret, så jeg kunne komme ind og få det overstået.

Pludselig gik døren op og ind kom min kollegas chef med champagne, glas og gaver til min kollega. Jeg synes det var vildt flot, at han var mødt op og jeg vidste Dorte ville blive glad, men at det nok ikke ville overraske hende vildt, fordi hendes chef bare altid er sådan.

Jeg udtrykte min store overraskelse, fordi min chef bestemt IKKE var sådan og konstaterede højlydt, at det virkelig var flot og at det kunne min chef lære noget af.

Da min eksamen var overstået og jeg kom tilbage til lokalet, sad MIN chef der også og havde 20 mega lange røde roser og en flot gave med som tillykke for en veloverstået eksamen.

Spørg lige om jeg fik hvisket til den anden chef, at min kommentar om at min chef kunne lære noget, ikke skulle gentages..

Så du kunne jo blive glædeligt overrasket.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

0
0
Svar på denne tråd

Selvmodsigelse så det basker ...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:24

... at starte en klynketråd om et emne, som du påstår, du ikke går så pokkers meget op i

Du ligger som du har redt, hvis kæresten rent faktisk har arrangeret noget for dig

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

surprice
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:36

til mig i hvert fald. Jeg toede også atdu var ældre ens om så så når du skrev 25 års dag, ja så læste jeg "25 års dag+++"

Men var inde på din præs og fik bekreftet din alder der.

synes hotelweekenden høres forlokkende ud.

Og din kæreste vil i hvertfald blive surpriced om han har planlagt et selskab for dig allerede

Ha 3en fed weekend, samme hvordan den bliver

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:38

Hanne, tillykke til dig også! ;) Og jeg håber du får hvad du ønsker dig, men mon ikke? *G*

Line, hvor fedt (og lidt pinligt)... Ja selvfølgelig er chancen der, men jeg tvivler sgu stærkt! :P Nu må vi se, hvis jeg tager fejl så inviterer jeg hermed alle der har lyst til det, på kaffe og kage weekenden efter! Men jeg tror desværre ikke vi ses!

Lisbeth, arh jeg er ret sikker på at jeg fik tilføjet et 'men' mht lige præcis denne fødselsdag... Selvom man ikke går så forfærdeligt meget op i noget, så er det vel ok at 'forvente' bare en lille overraskelse på ens fødselsdag, når man gør så fandens meget på hans... Eller er det bare mig? Ih jeg hader klynketråde, og især når det er mig selv der laver én! *LOL*
Igen, hvis han så HAR arrangeret noget (jeg kan jo ikke være helt sikker, al logik gået igennem, selvom jeg ER helt sikker... ) så dukker du bare op i næste weekend og drikker en spand kvajekaffe... ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:42

Tone, hvad havde du gættet min alder til? Sjovt, jeg hører altid at jeg virker meget yngre end jeg er... Det kan sgu godt være lidt træls, når jeg virkelig forsøger at være så fandens voksen (arh ok, det gør jeg jo heller ikke!! *GGG*)

Han har fået at vide at vi skal afsted, og han sagde at det var vildt fedt mm... Og jeg kender ham for godt til at vide at han ikke havde noget at skjule!

Og mange tak, jeg ved også at det bliver en rigtig lækker weekend, bare mig og min babe!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 14:22

Så tøser, kald mig bare en spåkone... :(

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 15:52

håber da du havde en rigtig god dag, uanset :)

mvh sandie

Rolig hoppe sælges..se under min annonce

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så??
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 16:10

Havde i en god weekend eller hvad??

Du kan jo ikke bare smide sådan en kommentar og så ikke skrive mere!!?

Tolker jeg din sætning som om, at han ikke havde købt en gave til dig??

Pernille

Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation.

Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:06

Ej Pernille det håber jeg ved den søde grød ikke er tilfældet

Så er han da en klovn af dimensioner!!

Min kærester giver de mest fantastiske gaver, men arrangere en fest- det kunne han altså ikke, det er han slet ikke struktureret nok til.

Håber altså i har haft en god weekend OG du fik en god gave..

Og tillykke med dagen i går :)

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

vfccc
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:26

Jeg kan så afsløre at jeg ikke har fået en gave. Han har beklaget mange gange men det kan jeg jo ikke rigtig bruge. Egentlig handler det heller ikke om at jeg få¨r en gave, men at han måske bare tænker lidt på min fødselsdag evt?

Så jeg har brugt dagen på at være dødskuffet og skidesur!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

NØØØJJJ...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:28

En der har fødselsdag samme dag som mig? Det er sgi sjældent jeg har ser det.

Den 17/11 var en kanon dag, vejret var godt, så vi har været søde... Tillykke med fødselsdagen!!!

Men ja, jeg kender det godt. Jeg kunne også godt have tænkt mig en surprise fest eller bare en fest (!) da jeg fyldte 30, så JEG slap for at skulle stå med at arrangere det hele. Jeg arrangerede mandens dag i april med familie, fest og hele molevitten og jeg sagde lige ud til ham: Jeg vil gerne ha det samme på min 30 års dag i november.
Hvad skete der? Ikke en skid og jeg blev faktisk stiktosset, skuffet, ked af det, noller irriteret og følte mig enormt uelsket.

For jeg havde jo meldt ud, hvad jeg gerne ville ha i ganske klare vendinger.

Så hvis man vil ha noget gjort, må man gøre det selv. For hede hule HEL hvor p***er det mig af.

Så du får et selvynkemedknus herfra.

Mor til
Natasha 070494
Katharina 101299
Marcus 130107
Gift med en Bøvsedrage
0
0
Svar på denne tråd

Fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:36

Jeg kan godt forstå du er blevet skuffet over at din kæreste trods "diskrete" hentydninger ikke har mandet sig op til at arrangere din 25 års fødselsdag. Men tror du ikke at det at du taler så meget om hvor fantastisk den skulle være kan have skræmt ham lidt? Han ville jo få svært ved at leve op til dine forventninger, næsten uanset hvad han så arrangerede.

Men du må da uddybe din sidste kommentar Havde han lagt planer så han ikke kunne tage med på weekend?

Jeg har også fødselsdag lige om lidt, men jeg ved at manden ikke har arrangeret noget. Det er nemlig ikke engang sikkert han når at få sit visum inden og så sidder han altså langt væk. Men han påstår dog at gaven er indkøbt og bliver afsendt i tide til at nå frem inden dagen. Jeg ved ikke hvad han har fundet på, men kunne forestille mig det er noget fra butikken han er manager i (juvelbutik) og det er skam også fint nok med mig

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ej helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:45

Bonni... Han er sgu da simpelthen en kæmpestor idiot af rang. Ja undskyld, men det mener jeg sgu

Det kan jo næppe komme bag på ham at du har fødselsdag da du netop har inviteret ham på weekend pga fødselsdagen.

Hvis jeg var dig, så ville jeg simpelthen sige til ham, at det er ikke fordi du vil være smålig eller noget, men at du bare er rigtig skuffet over, at han ikke engang har kunne købe dig så meget som en buket blomster nu når han ved hvor meget din 25 års fødselsdag betyder for dig.

Og siger han at han ikke vidste at det betød så meget for dig, ja undskyld mig, så er han sørme et større fjols end først antaget. For så har han ikke hørt efter hvad du har sagt, for selvom du måske ikke har sagt det direkte, så skal man godt nok være både døv og blind hvis man ikke kan læse tegnene, når du nu inviterer på weekend på grund af fødselsdag.

Jeg var godt nok også blevet skuffet hvis det var min mand, -Men... min er heldigvis godt opdraget og køber altid de mest fantastiske ting til mig. Dog med lidt guidening om hvad og hvor tingene kan købes men han lytter efter...

Pernille

Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation.

Sød og stabil part/ridepige søges til frisk arabervallak.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor tarveligt
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:49

Kan så se, du havde skrevet et indlæg mere, mens jeg sad og griflede.

Det er godt nok tarveligt af ham ikke engang at have købt en gave. Det er jo (næsten) lige meget hvad man får, bare det at de har brugt lidt tid på at finde en gave gør jo man bliver glad.

Hvad er hans undskyldning?

Var I alligevel på weekendtur?

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en snotskovl...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:53

Ja undskyld mig, men det er han altså.

Vil du låne en spade eller en søndagsberlinger til at klaske ham med?

På den anden side, hvis hans mor er JV, så kan det jo være derfor at han ikke er god til det med gaver. De fejrer som bekendt ikke fødselsdag og hvis han ikke er i "vanen" med den slags, såeh..

Så kan jeg forstå ham en lille smule, men alligevel... Ikke kunne huske at købe en lille gave til sine børns mor, det er dælendundremig...

Et endnu større selvynkestorttrøsteknuserkramknus fra en medfødselar!

Mor til
Natasha 070494
Katharina 101299
Marcus 130107
Gift med en Bøvsedrage
0
0
Svar på denne tråd

MinnaN
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 17:54

Tillykke med dagen igår

Blev du lige så "gammel" som jeg gør?

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tina *Westlife*
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 18:07

Jep, det gør jeg. Men er lige så ung som Bonnie (trådstarter) indeni.

*fnis fnis*
Sjovt, du har fødselsdag samme dag som min svigerinde.

Det var en god fødselsdag. Morgenmad på sengen, begavet med hesterelaterede dimsedutter og fidlerier til mig (og Prinsekamelen). Ud i stalden, ride på Jessica hin SmækreLækre, nusse lidt om Prinsekamelen hin Gnavpot. Hjem og storhygge.

Mor til
Natasha 070494
Katharina 101299
Marcus 130107
Gift med en Bøvsedrage
0
0
Svar på denne tråd

Lyder som en dejlig dag
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 18:16

Minna (se overskrift) Godt at høre.

Din svigerinde må være et dejligt menneske

Har en veninde der også har fødselsdag samme dag, altså der når jeg har.

Det ville være den ultimative fødselsdagsgave hvis manden får visum inden, så kan kan komme herop i weekenden 1./ 2. december.

Så kryds fingre vil du ikke?

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 20:17

Altså jeg har nok overdrevet lidt herinde, jeg har ikke galpet op om at jeg skulle have et r*vhul af en fest, men har da insinueret at det kunne være rigtig hyggeligt... Men nix nej han brugte den del af dagen hvor vi skulle hygge med at shoppe tøj på at være totalt børnemopset over at han ikke kunne finde noget at tage på og han synes at vi gik for meget... :( Og så oven i dét: ingen gave eller noget... Tænk jeg er bare så skide skuffet som jeg overhovedet kan være, og jeg er det stadig. Det er et ringe 'problem' at have...

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

øv øv da
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 20:22

jeg kan ikke sige noget, der kan hjælpe dig, andet end at jeg sagtens kan forstå dig. Jeg ville også være blevet super skuffet og faktisk nok også ret vred.

Men de følelser skal jo heller ikke fylde det hele. Hvis det var mig, ville jeg kort og godt fortælle ham hvorfor du blev ked af det, hvad du havde forventet og ikke mindst, hvordan han kan gøre det bedre til næste gang. For det ville jeg "forlange". Uanset han måske ikke kan sætte sig ind i dine ønsker, så handler et forhold om kompromiser.

Hvad har han tænkt sig nu?

Er det okay at være modbydelig i ærlighedens åbenbart hellige navn?

0
0
Svar på denne tråd

undskyld mig
Forfatter: 
Dato:  18-11-2007 20:29

,men nu kom jeg altså til at trække på smilebåndet.

Jeg ved godt det var din fødselsdag, og jo han burde have købt en gave. Alt andet er for ringe.

Men vis mig bare en mand der syntes det er drøn hyggeligt at gå ud og shoppe med fruen??? Jeg tror det er en klassisk mandehade ting, der er ikke meget de syntes er værre, med mindre der er kolde øl pauser hvert 10 min eller at vi skal kigge lidt på elektronik.

Sådan er det bare, så hvis du ønsker en rigtig shoppe-hygge-dag bliver du nød til at tage veninderne med i stedet.

Jeg kan lige forestille mig jeres romantiske week-end, dig mopset over at du har måtte arrangere det hele, endnu mere sur over at han ikke har købt gave, og så gider han gud dødemig heller ikke shoppe hele dagen, hvor har det bare været hyggeligt...

Fint at det var din fødselsdag, men jeg syntes også du skulle have planlagt den ud fra hvad han kan lide, og så skal du nok lære at fortælle tingene lige ud, og ikke som vi har for vane, at tage for givet at vores mænd kan læse vores tanker, og blive lillepige fornærmet når de ikke kan.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 07:03

Minna - Ja jeg kan kun sige at jeg føler med dig, man føler med dig, det er bare for surt når man regner med/forventer/håber på noget og å sker der nada. Altså jeg fik ikke engang en blomst. Intet var forberedt. Hvis jeg ikke havde ararngeret noget havde vi siddet i sofaen og gloet film.. :(

Tina - Jeg håber da bestemt din mand når herop, jeg lrydser fingre for dig! Men lækkert med den gave dér! :D Nej min kæreste havde ikke lagt andre planer, men ret impulsivt havde han arrangeret et bilkøb i fredags og det endte med at han kom hjem klokken 1 om natten... Det var jo lissom meningen at vi skulle tidligt op og udhvilede tosse rundt på strøget og købe tøj!

Pernille - Selvom jeg elsker min kæreste er han ikke i kridthuset pt så det er ok med kaldenavnene! ;) Nej jeg synes bestemt også det er for dårligt. Han påstår han ikke har haft tid, men der er jo lissom et år mellem hver fødselsdag og de er pænt faste, så han kunne jo lissom forvente at der også kom én i år.. Skal lige siges at han havde hele onsdagen fri men der kiggede han bare efter bil på nettet. :(

Tina - Selvom jeg var rigtig børnesur og havde mest lyst til at tage hjem, så var vi afsted. Men jeg kunne bestemt ikke nyde det i fulde drag for skuffelsen var lidt for stor. :( Hans undskyldning var at han slet ikke havde haft tid til at finde en gave til mig... :(

Minna - En spade er passende tror jeg.. Hvis dens størrelse og vægt er over gennemsnittet. Det var i øvrigt mine egne forældre der er JV'ere, jeg er selv vokset op som én... Så den undskyldning kan han desværre ikke bruge... :)

Signus - Han har ikke tænkt sig en dyt. Han glemmer det jo nok efterhånden... :( Men tak for forståeksen...

Mette - Min kæreste og jeg elsker at shoppe 'sammen', så den holder desværre ikke i byretten. Vi plejer nemlig at dele os og så tage tingene i hvert vores tempo så vi begge får set i de butikker vi vil. Ligeså meget som han hader at gå i H&M ligeså meget hader jeg at gå i Peak. Jeg synes nu at jeg havde gjort det ret klart for ham at jeg ønskede mig en fin overraskelse. Og i ugen op til dagen havde jeg også udførligt insinueret hvad jeg ønskede mig. Bare for at hjælpe ham lidt da jeg jo VIDSTE at han ikke havde planlagt en prut. Men ak nej, det kunne han sgi heller ikke finde ud af. :(

---

Tak for jeres medfølelser alle sammen, jeg er bare stadig sur. Dagen efter sagde han at han som gave gerne ville betale for min næste tatovering. Men altså det handler jo ikke mere om den skide gave, men det fact at han ikke så meget som har tænkt over min fødselsdag. Yderst skuffende. :(

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 07:08

Jeg forstår nu godt at du er skuffet og sur på ham.

Og som du jo selv siger, så handler det i bund og grund jo ikke så meget om selve gaven.

Håber du får et brag af en fødselsdag næste år

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Kender det SÅ godt!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 11:30

Uh, jeg kender alt til at være mega skuffet og ked af det på sin fødselsdag. Min daværende kæreste glemte mere eller mindre min 27 års fødselsdag...sang dog fødselsdagssang for mig om morgenen og smuttede på arbejde. Der måtte jeg så også hente ham sidst på eftermidddagen og modtage gaver fra hans forældre og søskende. Men ingen gave fra ham. Hjemme sov han på sofaen kl 19:30...God fødselsdag siger jeg bare. Jeg var meget skuffet.

Dagen efter kom han med 27 langestilket røde roser (jeg kan ikke lide røde roser, men det havde han åbenbart ikke fattet) og et gavekort til Bahne på 1000 kr. En ganske ok gave, men manden kendte mig åbenbart ikke godt nok...og havde bare lyttet til sin mor...

Men nøj, man er så skuffet...Den næste fødselsdag var næsten endnu værre. Vi er ikke samme i dag, heldigvis.

Håber virkelig at din kæreste gør det meget bedre næste år, men jeg forstår virkelig godt din surhed og skuffelse.

Et forsinket tillykke herfra

hilsen Jane

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

overskritf
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 17:17

Nå jeg har jo som sagt gjort det HELT klart for babe at han har skuffet mig enormt! I eftermiddags sagde han i telefonen at han gerne ville kompensere for sin dårlige opførsel med en overraskelse han vidste ville gøre mig lykkelig!

Nu er han kørt en time, han havde et meget hemmelighedsfuldt udtryk i ansigtet - så jeg er LIDT nysgerrig over hvad han har fundet på.. ;)

Nå piger... Er I også nysgerrige?

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 17:57

Ja da

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Godt han
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 18:18

er kommet lidt til fornuft igen så ;-)

Kan godt forstå du er skuffet og ked af det, det ville jeg dælme også have været

Sådan noget synes jeg ikke man kan være bekendt, han ville da nok også være en smule skuffet, hvis du ikke lige havde tid til at købe gave til ham?

Sådan noget har man bare tid til, medmindre man er på sygehuset ;-) :-)

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Alltså Bonnie
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 19:12

jeg håber da virkelig, at han finder på noget ordenligt til at kompensere for sin manglende involvering i din store dag...han skal både ha med skovlen og en våd avis...

Og sikke en dag at vælge at være mobset. Han skulle da bare opføre sig pænt og gøre, hvad du havde lyst til. Han har fortjent at være lidt på pinebænken, og du må gerne ynke en masse.

Min ellers dejlige mand igennem 15 år slog dog rekorden for ikke længe siden, da han 3 måneder inden min 40 års fødselsdag fortalte, at jeg OVERHOVEDET ikke skulle forvente noget, for det kunne han ikke overskue p.t. pga megastress på job.

Og så stod jeg der og græd snot og følte mig så skuffet, æv. Det er jeg heldigvis kommet over, og nu har jeg selv inviteret alle mine gæster. Men der er ikke noget værre, end at have store forventninger til noget, som ikke bliver indfriet. Og at han så ovenikøbet ikke giver dig en perfekt dag for det du selv har arrangeret - det er en bytter.

Hilsen Line

.....med DESEADO (P.R.E)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 21:10

fortalt ham, hvor stor en idiot jeg synes han var og hvor meget han havde skuffet mig. Derefter havde han fået den helt kolde skulder - i LANG tid.

Og jeg kunne IKKE smøres med en overraskelse i dag, hvis fødselsdagen var i lørdags. DET havde jeg også ladet ham vide, da han nævnte overraskelsen i telefonen.

Jeg var virkelig blevet pigesur...

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

0
0
Svar på denne tråd

ja vi er
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 21:21

da nysgerrige, og forhåbentlig er overraskelsen så stor at vi først får det af vide i morgen, fordi du ikke har tid før

Det med gaver kender jeg forøvrigt rigtig godt. De første mange år min mand og jeg var sammen fik jeg bare en buket blomster til min fødselsdag, og det er ikke lige min ide om en romantisk eller god gave. Det stoppede det år, hvor han også "kun" fik en buket af mig på hans fødselsdag . Siden der har jeg altid fået gode gaver...

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 14:57

Min babe er hermed 98% tilgivet for han diskede dælme op med et gavekort til et kørekort til mig igår... Rigtig fint pakket ind og han havde malet nøglen til vores lækre bil lyserød og det hele... Så det var en fed overraskelse! MEN jeg glemmer det aldrig helt.. Men nu er jeg færdig med at være sur på ham i denne omgang, for det ville nok være LIDT tarveligt... ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 15:16

Først: Tillykke med de 25

Bonnie...lidt forventningsafstemning med klare udmeldinger tror jeg vil hjælpe dig og ham fremover...Tror ikke han skuffer dig med vilje - måske han ikke kender til dine drømme og forventninger?

Men hvis...Så se lige på dit liv ..ser det ikke ret fedt ud? Det gør det herfra: God mand, skønne unger! Humør og helbred fejler vist heller ikke noget

Men få juleønsker og forventninger gjort klare og tydelige for ham baben

Hilsen

Askepot

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 15:21

Askepot - Jo du har fuldstædig ret, jeg har et ret fedt liv, og jeg skriver da også et sted eller to at jeg ved det er noget pjat jeg er ude i for jeg har det sgu da godt! Og jeg er klar over at han ikke bevidst er ude på at såre mig, selvfølgelig er han da ikke dét! Men arh det er/var bare alligevel lidt noget møg fra hans side sådan at overse mig på dagen, det vil jeg nu gerne lige have lov til at indskyde! ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

måske skulle
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 16:47

du være glad for det du har og sætte pris på det..

du mangler jo ikke noget i dit liv..

jeg havde fødselsdag i juli...

har endnu ikke fået min gave af min kæreste..

han siger det hele gik i kage og det ikke kunne arrangeres alligevel...

jeg bære ikke nag over at jeg ike har fået gaven endnu..

jeg elsker ham som han er og forventer ikke noget af ham..

og de fleste drenge/fyre er ikke de bedste til sådan noget gave halløj..

nu venter vi barn sammen..

og det glæder vi os til..

og jeg glæder mig over at vi har et suverænt godt forhold :)

men tillykke med gaven ..

Hilsen
Christina

- nu med en lille blybber i maven <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider