Åh ja så kommer der endnu et af de indlæg 
Sagen er den at jeg var ude og kigge på hest i formiddags.
Lidt om hesten:
- En pæn palomino hoppe på 7 år
- God højde (eller skal jeg nærmere sig lavde)
- Pæne gangarter (lidt over middel)
- Gik meget nemt til bidet (let tag i tøjlen og så var den der!)
- Nem at styre
- Virkede til at have et godt hoved
- Var dejligt fremadgående.
- Dressur og Spring: LC-LB niveau (er dog ikke startet i stævner)
- Terræn og trafikvandt, hvis der var noget hun ikke kunne lide, så stoppede hun bare op og kiggede for så at gå frem igen.
- Hun var meget sød under opsadlingen (stod med hovedet på min skulder det meste af tiden
) - Hun var meget interesseret i min kæreste (som er dødsræd for heste) og han syntes også godt om hende
- Efter prøveturen stod jeg og nussede hende så hun var ved at falde i søvn
Alt i alt, ja alt det som jeg egentlig søger hos en hest, men alligevel synes jeg ikke helt det lige var den da vi var på vej hjem.
Men nu efter 5 timer her hjemme kan jeg ikke lade være med at tænke på hende, ja faktisk hele tiden, suk... Og snakke om hende gør jeg også hver gang jeg har chancen...
Mit spørgsmål til jer er så:
Er det mon min drømmehest jeg har mødt?
Skal måske lige nævnes at det er den første hest jeg er ude og kigge på i jagten efter min første hest... Ved jo godt at jeg ikke skal forhaste mig i at finde en hest, men alligevel føler jeg at det ville være ærgeligt (hvis man kan sige det sådan) at lade denne hest gå forbi mig bare fordi det er den første jeg kigger på...
Oh what to do, what to do...
Hilsen en meget forvirret førstegangs hestekøber som håber på lidt respons fra jer her på HN