Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

En forlænget weekend til Rom?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 13:49

Hej HN'er!

Har I nogle gode råd til, hvilket hotel/hostel man skal bo på i Rom?

Evt. billigt flyselskab?

Hvad man skal se osv.?

Min veninde og jeg vil gerne på en "forlænget weekend" (onsdag til søndag/mandag) i april.

Gerne bo centralt - og billigt - hvis det kan lade sig gøre hehe ;)

På forhånd tak :)

Mvh Mette
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd

billig ferie
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 16:01

kig på rejsefeber.dk

de har billige storby rejser med pakkeløsninger på fly og hotel i et, samt transport til hotellet fra lufthavnen mener jeg, og for det meste også med morgenmadsbuffet incl i prisen.

hilsen belinda

0
0
Svar på denne tråd

Rom...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 18:27

Bare lad være med at kun tage efter prisen. Vi bestilte værelser på et "Hostel/motel/vandrehjem" 5 min fra Colloseum... Men det var SÅ ringe, så det faktisk ødelagde ferien lidt. Så ville jeg 10 x hellere havde været der halvdelen af dagene, og så bo et ordentlig sted. Så pas på med hvad i vælger, husk at se billeder osv :) (selvom de dog heller ikke er nogen garanti)

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 20:39

Lad være med at vælge en "pakkeløsning"!

Det kan ikke svare sig, da de også skal tjene på både fly og hotel.

Vi har fløjet med SAS de 2 gange, vi har været i Rom. Det har været billigt og nemt. Kan ikke huske om Cimber Air også flyver til Rom?! men de er også super billige.

Når i skal booke hotel, så brug Hotels.com man sparre ca 200-300 kr(pr overnatning) i forhold til hotellets egne priser. Vi har booket via Hotels.com hver gang, det er nemt og overskueligt. Man kan eks vis vælge at man vil bo i centrum, eller nær centrum.

Desuden er der anbefalinger fra andre bruger af hotellet, så kan man få en fornemmelse, af hvordan andre har oplevet hotellet osv.

Nu har vi været i Rom 2 gange(fordi at det er billigt at flyve dertil) Men jeg er ikke specilet imponeret af Rom...meget larm og meget trafik!

Jeg kan anbefale Firanze, det er en smuk og hyggelig by, med masser af charme. Det er mulighed for at opleve byens stolte historie og RIGTIGE gode shoppe muligheder

Men god tur, håber at mine råd kan bruges.

Mange hilsner Jane

www.sullawasi.dk

opdræt af Araber og Norske Skovkatte.

Vi har lige fået killinger!!(17 maj)

0
0
Svar på denne tråd

Romtur
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 22:45

Hej

Det lyder rigtig spændende med en forlænget weekend til Rom. Jeg har netop selv været på fem dages studietur i Rom, fantastisk tur. Vi boede på noget der hed Hotel Bolognese.1-stjernet, men fint nok. Med morgenmad. Prisen ved jeg ikke hvad er, da det er lærerne der er arrangører. Men hvis du er interesseret i mere info, så skriv lige en PB, da jeg vist nok har et visitkort liggende fra hotellet.

Hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd

Rom ...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 23:28

Min kæreste og jeg har lige været 5 dage i Rom og vi købte en pakkerejse gennem www.europas.dk

Vi kom af med 2200 kr pr mand, men havde også valgt uspecifikt hotel og så købte vi billetten dagen inden vi skulle afsted. Boede på et ganske udemærket 3* hotel midt mellem den spanske trappe/trevifontænen og colosseum.

Jeg synes Vi havde en fantastisk tur og jeg vil godt anbefale sådan en tur til Rom.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider