|
|
| Julegave konkurrence |
|
|
Er du frisk? Det handler om hvem der skal købe flest julegaver samt hvem der bliver først færdig med at købe alle gaverne. Hvor mange gaver skal du give i år? Forventet færdig-dato? Mine tal: 10 og inden 1 december 
Mvh Gitte Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12
Ticket To Heaven flyverdragt til pige sælges str. 86, (stor) se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Alt for mange |
|
|
Jeg skal ud og købe min. 11 gaver. Flere hvis venindernes unger også skal have gaver. Hvornår jeg så er færdig vides ikke. Jeg er nogen gange tidligt på den og andre gange vild sen på den så der er aldrig til at vide. Som reglt nyder jeg at købe gaver, men det er kun hvis jeg er i rimelig tid ellers så er det bare så stressende. Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaveræs |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
10-11-2007 10:00 |
|
Vi kan ikke være med, skal kun købe til niecerne hvor vi plejer at få ønskesedlen omkring d. 22/12 og der så bare er nada tilbage i butikkerne. Og vi i øvrigt er færdige med alle andre indkøb og derfor ikke gider tage til byen igen.  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
jeg skal købe til 19 mener jeg det er - vi bliver 5 lillejuleaften, 9 juleaften, og så er der min halvsøster og hendes familie - de er 4 og så er der min tidligere arbejdsgiver fra teenageårene - hun får altid en lille ting og hendes børnebørn, som bor sammen med hende (de er 3 generationer i huset - og 6 mennesker) får også altid en lille ting. Og så er der mine parter - de får også en gave  Der er så lige den ting, at min halvsøster og hendes mand ikke vil have gaver - mener at det kun er børnene, der skal have noget, men jeg kan bare ikke det der med at være sammen med dem og ikke lige give en lille ting (tror de får fyldte chokolader fra slikbutikken i Amagercentret i år). Så er der mine pakkekalendre - men de gælder vel ikke med her (har 4 der skal laves - og har købt omkring 30 af gaverne pt - to af kalendrene bliver dog med billeder af Isabella, da det er til hendes bedstemødre) Min tidsplan er at nå det inden jul og jeg er begyndt - har købt til 2 personer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah... |
|
|
jeg skal købe gaver til manden, børnene, mine to "svigerdøtre" og min nevø og bare de er køb inden den 20 december er jeg glad 
Pernille
Super lækker Mulberry taske sælges billigt. Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver... |
Ninkamus |
10-11-2007 14:32 |
|
Jeg har 2 søskende der har fødselsdag i december så først køber jeg fødselsdagsgave til dem og først når jeg har set alt hvad de har fået i fødselsdagsgave går jeg ud og køber julegave for ikke at komme til at købe noget de har fået. Jeg køber sjældent julegaver før 1. december, jeg syntes nemlig at det er så hyggeligt at gå i butikker i december måned og købe gaver. Jeg giver mig selv tid til at nyde det. Så alt det gaveres er der ikke noget af her...
Ninkamus -Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen! Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)
"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal |
maikenm |
10-11-2007 16:49 |
|
køber til 8 personer, men det bliver mere end 8 gaver, især børnene får mere end én, OG I ÅR VIL JEG VÆRE FÆRDIG INDEN DEN 1. DECEMBER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tadaaah |
|
|
Jeg skal give 14 julegaver og de er skam allerede købt eller lavet 
Hilsen Christina - nu med en lille blybber i maven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mishaa - den |
|
|
bliver svær at slå 
Mvh Gitte Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12
Ticket To Heaven flyverdragt til pige sælges str. 86, (stor) se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal købe |
|
|
lad mig se: 10 gaver regner med at købe dem den 15 senest. (/december) har fødselsdag den. 13 , og må køre på knallert derefter, så kan jeg hente dem på knallert;)
No name kombi sadel sælges. Brugt ca. 1 time. Sort 17" med mellem bom. Kieffer stigbøjler medfølger + stigremme, gjord og underlag. 24614888
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggelig konkurence |
Amalie ♥jump♥ |
10-11-2007 19:43 |
|
.. Kan hellere ikke rigtig værre med, skal kun købe et par stykker, til mine veninder. Resten køber min mor... hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afgiaedpogkaeæ |
Gitte C (Gila) |
11-11-2007 11:39 |
|
Jeg skal købe gaver til 16 søde familiemedlemmer - nogle får dog mere end én gave, så det kan sagtens løbe op. Endnu har vi kun én af gaverne (En MP4 afspiller, som manden har fået af en sælger, hvis han købte et eller andet dyrt værktøj!) - den får en af vores børn! Men ellers er jeg ikke rigtigt begyndt at tænke i julegaver endnu... - nogle af dem bliver med garanti sidste-øjebliks-gaver, som sædvanligt...!
Gitte C Heste-julekalendere og kalendergaver Breyer modelheste 1-& 2-hestes trailere udlejes i Smørum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg skal købe 10. Har indtil videre købt 2½. Vil gerne være færdig efter 1. weekend i december.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heldigvis ikke så mange |
theluny |
11-11-2007 16:02 |
|
Jeg regner med at være færdig senest d.10 og køber ingen julegaver før efter d.1 dec, da jeg også nyder at gå og ose i julemåneden. jeg giver gave til 5 børn, en til hver af de gamle (mine forældre), en dims til mine bedsteforældre og så en ting til kæresten. Så en 8 stykker.
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal have købt |
|
|
til 12, og mangler til fem (Og så to halve... GGG) Vil gerne være færdig d. 10. december, senest.
Zamangah Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdidumdidej |
bjarne1525 |
11-11-2007 16:32 |
|
9 stk og i år vil jeg prøve at blive færdig før den 23-12