Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Harry potter??
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 23:20
ja... sidder her og tænker...

ja... sidder her og tænker...
Alle mine veninder skal ind ved en boghandel idag og købe den nyr Harry Potter bog .. kl. 24 !! Der udkommer den på dansk! .. så er det store spørgemål..

Hvorfor køber de den ikke bare når det bliver dag?!
Har de så udsolgt ??

hehe ... er nogen af jer Harry Potter fan ? :)

(læste den første bog men kedede mig ihjel .. ikke lige mig ;) )
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tvivler...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 23:31

... på at der bliver udsolgt foreløbig.

Men hvis man har ventet længe på en bog man glæder sig til, så køber man den jo når man kan komme til det. Og det ER da et fantastisk markedsføringsstunt at få alle til at komme og købe bogen klokken midt om natten :-)

Og så kan man jo læse resten af natten :-)

Jeg købte den engelske version, og havde der været en boghandel i nærheden der havde natåbent havdejeg nok købt den om natten. Som det er købte jeg den i det øjeblik boghandlen åbnede og sø kørte jeg hjem og læste til jeg var færdig med den (kun afbrudt af en kort ridetur)

Fed bog - de der endnu ikke har læst den kan glæde sig :-)

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

Harry Potter.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 00:29

Fordi man vil have den sikret hurtigst muligt og så hurtigt som muligt få læst den, så man kender slutningen. ;)

Nej, jeg skal ikke selv købe den i denne omgang - købte den engelske, som var let nok at forstå, så jeg vil ikke ud at bruge penge på den danske udgave på nuværende tidspunkt. :)

Ditte

- nu uden Rosita

0
0
Svar på denne tråd

Harry Potter
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 01:48

ja jeg har læst den engelske for længst. Så det slipper jeg også for, altså det med køen i nat.

Har ikke læst nogen af dem på dansk. Elsker de bøger.. den sidste er bare super god (ligesom alle de andre) så glæd jer.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 01:59

Harry siger mig bjælde.

Fatter ik, at folk går i selvsving over en bog/film...

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

Don't look back, just helpyourselfish...

www.jessie-fotos.dk

Magtens Korridorer's nye album "Det Krøllede Håb" er ude nu - køb det!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

jaaa
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 06:20

Jeg glæder mig som et lille barn til klokken bliver 10 og boghandleren åbner. Jeg har reserveret en til idag for at være sikker på at de har flere... gyyys og gru tænk hvis de var udsolgt??? nu har jeg ventet såååå længe og når kl er 10 ja så er jeg klar, og familien kan godt glemme ALT om min deltagelse i noget som helst indtil bogen er læst

0
0
Svar på denne tråd

der bliver..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 15:11

.. ikke udsolgt hurtigt :D

jeg selv arbejder i bog og idé, som havde åbent i nat.. og jeg var selv på arbejde :D

folk begyndte at komme da kl var 23.45.. men da vi jo først må sælge når kl var 00.01, gik du rundt stille og roligt i butikken og kiggede på alle vores varer.. og folk havde tid til at kigge, i stedet for, når de kommer normalt, så er de næsten på vej ud igen, inden de overhovedet er kommet ind.. så tror det var et okey scoop..

men vi fik solgt ca 20 bøger de første 10 minutter, og vi havde åbent en hel time.. og da der var 20 min tilbage kom der et par mere, der købte en bog..

og vi var 4 på arbejde, og jeg forventer vi får overbetaling?? så tror helt klart det har givet underskud i kassen :(

men de fleste af dem, der var der, havde ikke bestilt bogen, selvom vi havde en hel mappe, med folk der havde bestilt..

er selv i gang med at læse den på engelsk, men er ikke nået så langt, da jeg ikke har tid pga studier :( øv æv..

Mvh.Krohne

Seriøs og øvet springrytter søger part
Se min præsentation for mere information

Nu med hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/stinepraest
0
0
Svar på denne tråd

Jeg henter den om dagen.-
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 18:07

Det haster ikke - jeg har læst den på engelsk. God bog, men der sker noget jeg ikke bryder mig om!!

No name kombi sadel sælges. Brugt ca. 1 time. Sort 17" med mellem bom. Kieffer stigbøjler medfølger + stigremme, gjord og underlag.

24614888

0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 18:10
Er ikke Harry Potter fan.
Det bog univers, kan slå mig ihjel, før jeg er færdig med bogen. ;-)

Men jeg kan dog godt lide filmene, de er underholdene synes jeg. har set 1 og 2, og håber at jeg får set de andre.

Er der nogen der ved om Harry Potter dør i de sidste bøger?
0
0
Svar på denne tråd

harry...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 18:15

Selvfølgelig dør Harry ikke :-) Vil ikke røbe mere af slutningen, så får jeg nok bare tæv :-)

0
0
Svar på denne tråd

harry potter??
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 20:33
koomme nuue!! ;D

nanna ?angel?: kooomme nuee! ;D fortæææl... (hvad du ikke bryder dig om og hvem der dør--)

heeh :)
0
0
Svar på denne tråd

Snevide...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 20:47

... der er flere tråde om HP bøgerne på læsehesten - også med spoilere om den sidste bog

£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd

ingen hemmelighed
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 22:15

Harry Potter dør da i 3'eren! De sidste 3 bøger handler om hans begravelse!

Stod ikke i kø. Har læst den på engelsk så den værste spænding er ovre. Men jeg skal have den på dansk. I morgen måske

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 09:06

Jeg er næsten færdig med den på dansk, men synes den var bedre på engelsk

Rikke Fejrskov
"Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

Sikkerhedsvest sælges! Kun brugt en gang

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 09:48

framtid: hva dælen snakker du om?

Josefine

A woman needs two animals; the horse of her dreams and a jackass to pay for it. - Unknown author

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider