dorthesus http://www.joy-foundation.dk/ priser kan findes her.
hvad mener du med hvad jeg søger?
Karina ♣ Graven♣ ja selve healingen ER medfødt, men det er altså noget vi alle er født med, lige som med clairvoyance...vi kan også alle lære at synge...men derfor vil der jo altid være nogen med mere talent end andre
Michelle R ja vi kan godt blive enige om der er kommet lidt mode over det, men det er nu ikke derfor jeg vælger min anden alternative uddannelse. jeg har selv haft det MEGET svært pga at jeg sugede alle folks sindstemninger ind da jeg var yngre, og jeg kunne ALTID se på folk der løj, eller ikke var oprigtige..og jeg kunne slet ikke fungere socialt med mennesker, alt sammen noget som jeg led under men ikke forbandt med noget alternativt. indtil den dag jeg trådte ind på joy foundation og overhørte en elev tale om præcis de samme slags oplevelser jeg havde haft gennem livet, og at jeg rent faktisk ku fjerne alt det ubehagelige, var mildt talt fantastisk information!!!
men JO ALLE er født med healings evner og clairvoyance evner...der er INTET hokus pokus eller specielt over det.
men synskhed og clairvoyace er ikke det samme. jeg kan godt forud sige ting, men jeg kan feks ikke finde bil nøgler!
Windstrup hey du, tja nu er jeg jo faktisk meget jordnær, det er kommet med alderen...men du kender mig jo personligt fra yngre dage, så må du selv vurdere om du mener jeg er skingrende skør 
til alle jer andre tak skal i have, jeg tager uddannelsen, af flere grunde. jeg tror på at hele universet er opbygget af energi, og ALT er energi. og derfor kunne jeg godt tænke mig at lære mere om energi, og da jeg kan se forskellige former for energi, så kan det være jeg kan få en forklaring på forskellige oplevelser. samtidigt er der en masse teori i hvor man lære om sig selv og sit ubevidste indre, og om andre. som gør man bedre kan forstå og forholde sig til andre og sig selv. og der er en KÆMPE bunke personlig udvikling i det, og lige pt. føler jeg at jeg skal fortsætte af den vej efter min clairvoyance uddannelse (som jeg også tog for min egen skyld, og for at få svar på livet)
jeg har ikke rigtigt nogle behandler drømme, tror at man kan give sine medmennesker meget bare ved at være "menneske"
og jeg kender læren, og han kan virkeligt svare på mange ting, som lære, forældre, venner og resten af den normale verden ikke har kunne svare mig på.
hvis i vil læse om hvad man bla. lære på uddannelsen kan i kigge på det link jeg har indsat