Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jubiii jeg skal være healer
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 22:19

eller det skal jeg så ikke, jeg skal være forsker inden for naturvidenskaben.

men jeg er faktisk lige blevet optaget på healer skole, hvilket jeg er jublende lykkelig over og glæder mig som en gal. kender allerede læren da han var "gæste lære" på min clairvoyance uddannelse, samt har fået en fantastisk healing af ham, så det skal nok blive super godt.

det er jo noget ALLE kan lære. men sjovt nok tror folk altid man er noget meget mystisk, eller helt fantastisk når man siger det.

men jeg er jo bare ganske normal, men med lidt andre livs syn end de fleste på min egen alder

men endu en gang jubiii hold op hvor jeg glæder mig til den 17 hvor den starter (det tar et år)

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

jjj
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 22:24

ja jeg har set det der healing i en film med jim carrey - noget med at man lære at gemme en cocktail pølse i hånden og så siger man at det er byldepesten man har pillet ud af kroppen på den stakkel der ligger foran en på briksen

eller læs det som - forklar lige en gang hvad det går ud på???

0
0
Svar på denne tråd

Hvad koster
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 03:58

denne uddannelse ?

Har du gjort op med dig selv om hvad det er du søger ?

Held og lykke

MVH Dorthe

Vores dejlige kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives 1500kr. ved fremskaffelse i live.

Dusør 500kr. i død tilstand.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 04:15

stort tillykke Madsen, fortæl endelig mere, det lyder spændende. Bjarne- synes altså det er en ret dårlig kommentar du får lukket ud. Måske er det kun sagt i sjov, men jeg griner ihvertfald ikke.

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

skal være
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 06:27

Nu har jeg rigtig mange gange i mit liv været hos synske og healere.Så jeg ved godt hvad kræfter og evner, det kræver

Og når du siger at du skal være healer tænker jeg :

Kan man lære det ?

I min verden er sådanne mennesker , nogle der har medfødte evner-

Selvfølgelig er der mange ting,som de skal lære med positiv energi,passe på sig selv osv,men selve healingsevnen er da medfødt .

Mvh Graven

Køn sortbrun Welsh cob 6 år,146 cm ( dressurmodel) sælges .

Smuk,stortspringende allround hest sælges . 5 år og 170 cm .

2 ledige staldpladser til store heste ledig 1/1-2008

0
0
Svar på denne tråd

healing
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 08:44

Jeg har prøvet at blive healet adskillige gange af diverse personer.

Og har aldrig kunnet mærke en snus. Så det her med "alle kan lære det" har jeg det også lidt svært med og retter straks min mistanke mod ejeren af den skole som kammer pengene ind.

Og det er ikke fordi jeg ikke VIL tro på det.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

alle mennesker kan
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 08:52

heale... man skal bare i kontakt med den side af sig selv...

nogen finder den hurtigere end andre...

men held og lykke herfra.

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 09:05

Jeg er lidt ked af det.Jeg synes det nærmest er ved at være helt moderne at være syns eller at kunne heale.Det er ikke noget man kan lære.

Jeg er syns og har været det siden barndommen.Og det har ikke været nemt for mig,idet de fleste jo altid har fundet mig anderledes.

Jeg er også meget ked af de manipulerende mennesker der siger de har synske evner og lokker penge ud af folk, efter de har fyld dem med Lo&¤##.

Malerier sælges og bestillinger modtages.

Wintec isabell werth sælges billigt.

Snart ejer af Briardhvalp.

Wintec pro dressur købes.

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke herfra
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 09:40

og velkommen i "klubben".

Det er så givende,at kunne hjælpe andre.(og sig selv).

Lysende hilsener herfra.

Hvad kan alle heste li ? http://www.dyretelepati.

0
0
Svar på denne tråd

healing
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 09:44

Jeg healer da dagligt. Hvis mine børn har ondt lægger jeg hånden der. Har jeg ondt i maven lægger jeg hånden der. Det er ikke noget jeg gør fordi jeg har lært det. Jeg gør det instinktivt og det gør næsten alle andre jeg kender også. Og det hjælper.

Så jeg tror på at alle kan blive bedre til det. Jeg har også været sammen med mennesker der nærmest kunne gøre mig syge. Det føltes som om de nærmest stjal min energi og jeg var uendelig træt efter at have tilbragt tid sammen med dem.

Men jeg har ingen intentioner om at tage en uddannelse, da det ikke interessere mig en hujende klaphat. Jeg gør det fordi det nærmest er en refleks som at tage hænderne op foran hovedet hvis der kommer noget susende mod mig.

Om alle er synske. Ja jeg er ihvertfald i den grad ikke. Og gudskelov for det. Det må være skrækkelig hårdt.

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 10:08

Stort tillykke med optagelsen

Er sikker på at det bliver et spændende og meget givende forløb...

Held og lykke med det

KH Louise

Uddannet Reiki-healer. Behandling af heste og mennesker tilbydes...

D.18/10-07 kl. 22.25: Blev jeg moster til den dejligste lille prinsesse :)

Dressursadel sælges af mærket Otto Schumacher, lækker kvalitet ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 20:17

He he, Bjarne - den var god! Men jeg kunne da også godt tænke mig en forklaring. Hvad er det, som du skal lære???

*Snepony*

"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"

*

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 20:30

Jeg er nu ret skeptisk overfor om man kan "lære" den slags, første tanke var Märtha Louises "engle skole" hvilket jeg tvivler stærkt på er ok, tror mere der er ugler i mosen end engle i den skole

De få synske / healere jeg har følt var oprigtige, de har da ikke lært det på en uddannelse ?

Dolly - Im Back nu med landmands kæreste og kørekort

Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det!
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

lidt svar!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 16:19

dorthesus http://www.joy-foundation.dk/ priser kan findes her.

hvad mener du med hvad jeg søger?

Karina ♣ Graven♣ ja selve healingen ER medfødt, men det er altså noget vi alle er født med, lige som med clairvoyance...vi kan også alle lære at synge...men derfor vil der jo altid være nogen med mere talent end andre

Michelle R ja vi kan godt blive enige om der er kommet lidt mode over det, men det er nu ikke derfor jeg vælger min anden alternative uddannelse. jeg har selv haft det MEGET svært pga at jeg sugede alle folks sindstemninger ind da jeg var yngre, og jeg kunne ALTID se på folk der løj, eller ikke var oprigtige..og jeg kunne slet ikke fungere socialt med mennesker, alt sammen noget som jeg led under men ikke forbandt med noget alternativt. indtil den dag jeg trådte ind på joy foundation og overhørte en elev tale om præcis de samme slags oplevelser jeg havde haft gennem livet, og at jeg rent faktisk ku fjerne alt det ubehagelige, var mildt talt fantastisk information!!!

men JO ALLE er født med healings evner og clairvoyance evner...der er INTET hokus pokus eller specielt over det.

men synskhed og clairvoyace er ikke det samme. jeg kan godt forud sige ting, men jeg kan feks ikke finde bil nøgler!

Windstrup hey du, tja nu er jeg jo faktisk meget jordnær, det er kommet med alderen...men du kender mig jo personligt fra yngre dage, så må du selv vurdere om du mener jeg er skingrende skør

til alle jer andre tak skal i have, jeg tager uddannelsen, af flere grunde. jeg tror på at hele universet er opbygget af energi, og ALT er energi. og derfor kunne jeg godt tænke mig at lære mere om energi, og da jeg kan se forskellige former for energi, så kan det være jeg kan få en forklaring på forskellige oplevelser. samtidigt er der en masse teori i hvor man lære om sig selv og sit ubevidste indre, og om andre. som gør man bedre kan forstå og forholde sig til andre og sig selv. og der er en KÆMPE bunke personlig udvikling i det, og lige pt. føler jeg at jeg skal fortsætte af den vej efter min clairvoyance uddannelse (som jeg også tog for min egen skyld, og for at få svar på livet)

jeg har ikke rigtigt nogle behandler drømme, tror at man kan give sine medmennesker meget bare ved at være "menneske"

og jeg kender læren, og han kan virkeligt svare på mange ting, som lære, forældre, venner og resten af den normale verden ikke har kunne svare mig på.

hvis i vil læse om hvad man bla. lære på uddannelsen kan i kigge på det link jeg har indsat

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 16:35

Hey Siri

Jamen jeg har jo altid ment du var en pige med ben i næsen og fornuften i behold, så det undrede mig at lige du valgte denne uddannelse

Jeg er selv blevet healet i skuldrene og alligevel kan jeg ikke få mig selv til at tro på energier, syn osv.

Men man er jo sin egen lykkes smed, så held og lykke med denne uddannelse

Dolly - Im Back nu med landmands kæreste og kørekort

Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det!
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

Forskning indenfor naturvidenskaben
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 01:29

Hvis det er det, du vil, så skal du ikke være healer. Healing handler om tro og overbevisning- og det har ikke noget med videnskab at gøre.

Sjovt som de der åndelige grene forsøger at påberåbe sig den videnskab, de ikke anerkender...

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd

fdffsfsfd
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 10:33

xtiny nå da da så det skal jeg ikke? nu mener jeg godt man kan intressere sig inden for flere aspekter af livet.

jeg selv mener ikke healing eller clairvoyance handler om tro eller overbevisning, men mere om energi, om at se mennesket i en helhed. og det er der da intet galt i.

at jeg vil læse naturvidenskab skyldes bla interesse, og alle mine spørgsmål omkring livet, men mange af disse har det naturvidenskabelige sjovt nok ikke kunne svare på, så derfor er jeg blevet nød til at kombinere det for min egen skyld, med de alternative grene.

jeg kommer 99% sikkert til at arbejde inden for det naturvidenskabelige på den ene eller anden måde.

om jeg kommer til at arbejde med healing eller clairvoyance det har jeg ikke besluttet endu...men jeg syntes bestemt ikke det ene udelukker det andet.

de fleste mennesker inkl. mig selv lever efter "hvis jeg ikke kan se/mærke/høre det så eksistere det ikke" problemmet er bare at jeg KAN SE, HØRE OG FØLE mange ting som jeg ikke kan løbe fra, og derfor VED jeg lige så meget som den oste mad jeg sidder og spiser, at det ER ægte. (det betyder ikke at i behøver at syntes det findes, kun at det høre med til min virkelighed) og jeg kan derfor ikke bare vende det ryggen, og lukke øjnene for det, jeg bliver nød til at vide mere...og hvem ved, måske kan jeg selv en dag fremlægge de rigtige formler der beviser, at det faktisk ER virkeligt! hvem ved, det er nu ikke det jeg stræber efter, da jeg nok mere burde læse fysik end de bilogiske grene så.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider