Det har vi da også prøvet - fik først regnet efter, da vi kom hjem efter et udv D-stævne.
Vidste jo godt, at vi egentligt inden vi forlod stævnepladsen burde have lavet en kontrol sammentælling, men man kan jo sagtens være bagklog.
Kontaktede hjemmefra klubben og startede med at oplyse, at jeg på absolut ingen måde ville gøre krav på hverken det ene eller det andet - men jeg ville blot pointere, at man måske en anden gang skulle være mere påpaselig med sammentællingen.
Vedkommende fra stævneudvalget var glad for min henvendelse - og fluks, så ville vedkommende da sørge for, at datterens grønne roset blev udskiftet med en rød.
Vedkommende kunne så ikke ændre selve resultatslisten, da den var lagt ud på nettet; skidt pyt med det - det var jo blot et udv D-stævne afholdt af "vores egen" klub.
Jamen, du godeste, sikke en fin service - jeg havde overhovedet ikke forventet at datteren ville få udskiftet sin roset; jeg ville jo blot pointere at fremadrettet skulle klubben bare sørge for bedre kontrol af sammentælling og at vi selvklart ville kontrollere sammentællingen inden vi drog hjem.
Så belært af erfring - så kontrollerer vi da lige kritikken i weekenden, inden vi hjem med "hypheste og vogn" 
For os er de udv D-stævner "øvelse gør mester" til de forhåbentlig kommende C-stævner...