Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 08:41

Hej alle. det er fordi jeg har en oldenborgvallak på 9 som er til salg, og ham har jeg sat ind på nettet. nu er der så en der har henvendt sig, som har en 4 års hest hun gerne vil bytte med, og det passer mig fint, for jeg vil gerne have en unghest og hun vil gerne have en ældre hest. men hun bor i KBH, og vi bor i jylland ved vejle, nærmere Daugård, og min mor er ikke vild emd at køre så langt. nu har hende derovre fra sagt at hun gerne vil betale halvdelen af benzin hvis vi køre derover, for hun har ingen bil, eller trailer lige pt. men min mor er stadig sådan lidt Hm.. jeg er bare så vild med den, efter de billeder jeg har set af den, og vil gøre alt for at komme over og se den, men hvordan kan jeg få min mor lokket med? hilsen mig.:)

0
0
Svar på denne tråd

Find en anden
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 09:28

Ja hvis din mor ikke vil køre der over - hvad jeg godt kan forstå - så skal du tænke at det er hende med den unge der har henvendt sig, så hun må jo ud og leje trailer, og så kan du tilbyde at betale det halve af udgifterne.

Eller endnu bedre find en køber til din egen og gå dererfter ud og find den helt rigtige hest til dig selv.

Det der bytte købmand noget, det er jeg ikke så vild med, men selvfølgelig ender det godt for nogen!!

Mvh Marianne

POny bokse udlejes, i lille hyggelig stald med rytterstue/sadelrum - 450kr foder hø/wrap kan købes - se præsention.

0
0
Svar på denne tråd

cafjrofhæcnd
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 09:45

hej marianne. det er bare det at hvis hun ikke skal bytte, skal den i slagsstald, og det vil hun ikke have, og nu hvor chancen er her syntes jeg det er synd bare at lade den flyve forbi! og hun har heller ingen bil da den er på værksted,så hun har ikke mulighed for at komme herned. hun er en meget bestemt dame, som har det sådan at enten må jeg komme derover og se den, og ellers kan jeg ikke få den.. men jeg er så vild med den, og kan bare ikke slippe den .. nu har jeg godt nok kun set billeder, men der ligner det godt nok også en knon hest! den koster rigtig 68.ooo men hun vil gerne bytte lige over med min som koster 55.ooo.

0
0
Svar på denne tråd

Tag toget
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 13:05

Når nu du ikke kan lokke moren med, kunne du så ikke tage toget?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider