Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pædagogisk unghest...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 22:36

Ja det må siges om min lille Figo. Vi havde en SFO på besøg i stalden i dag, og der skulle da mere til at ophidse ham end 16 larmende unger der vil klappe og strigle og se alt på en gang En tur fik de også.

Han var såååå sød, tussede bare lige så forsigtigt rundt på banen med de små børn

Blandt børnene var også en handicappet dreng (sad i kørestol,) og han fik julelys i øjnene da han blev tilbudt at ride også... Så han fik selvfølgelig også en tur, og hvor var det bare dejligt at se ham blive så glad.

Figo var så sød, passede godt på ikke at tabe ham...

Er så stolt af min søde pædagogiske hest, han er trods alt kun 4.

-------------------------------

Linnea

- Aldrig uden Jay-Jay & Figo

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 22:48

Hvor dejligt.

Sådan en hest har jeg også.

Jeg kan smide selv de mindste børn på ryggen af hende, eller ind i boksen. Hun passer mega godt på dem. De kan kravle mellem benene, hive hende i halen, jeg kunne blive ved.

Hun har også været reserve mor for kattekillinger, når kattemor tog på jagt.

Men sidder der først en rytter på hende som er rutineret, ja så prøver hun grænser af (araberblanding med egne meninger!!).

Så hurraaa for pædagogiske heste.

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja, dejlige heste
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 08:49

min er så kær overfor børn. Passer på dem, og hendes milde sind kommer frem. Når det så er mor, der står overfor hende, er hun mere barsk. Hehe :) Jeg kan godt blive lidt misundelig ind imellem.

Lone

Massage, healing hest/rytter

Nu med hjemmeside.. Igen :)

0
0
Svar på denne tråd

bahnsen
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 08:54

Vil bare lige spørge om det er min hest du har skrevet om?

Min er nøjagtig lige sådan! Også en araberblanding med egne meninger, enorm personlighed, og motor/fremdrift/gålyst så det er en fornøjelse

Naja 14.01.2002

Emil 31.01.2007

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt som
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 08:56

De kan forvandle sig til det blideste mildeste dyr, der knap tør at tage et skridt, for at der ikke skal ske noget med de små... Og ja...

Når det er en selv, så er det altså eget ansvar, at sørge for IKKE at stikke fødderne ind under hestehove osv... GGG...

Men det er i hvert fald superflot at en 4-års, er SÅ pædagogisk...

Zamangah

Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

ihh...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 09:01

hvor dejligt at give børnene sådan en oplevelse. Og dejligt at have en hest, der kan passe ekstra godt på dem der har brug for det.

Sådan var min Lumi også. Lige så tændt og tossende rundt han kunne være når jeg red ham, lige så rolig blev han, når min knægt på dengang 2 år kom op på ryggen af ham. Så gik han så forsigtigt.

Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider