Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er Pyrus i heste himlen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 13:31

Puha en rigtig rigtig hård dag, Pyrus skulle slagtes idag kl 9.00 skulle vi være der, lang køre tur føltes som en evighed for mig,Pyrus tog ture super flot,gik glad ud af trailer som han plejer,jeg klappede ham og slagteren tog over så gik porten i , og der gik det først op for mig hvad der skulle ske BANG sage det, og slagteren kom ud værsgo nu kan du se ham..Puha der lå min elskede hest blod over alt..Det var et forfærkeligt syn at se og kan stadig se det for mig..Men er glad for at jeg så det. ved han er kommet godt afsted.. Men det var det bedste for Pyrus da han ikke egner sig som selskabtshest.. Elsker dig og savner dig Pyrus

0
0
Svar på denne tråd

så...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 13:36

fandt du svaret - at du skulle se ham bagefter. Og det virker som om, at du er afklaret med at du gjorde det.

Det er så trist når de skal afsted...føler med dig, det er rigtig hårdt men jeg synes man har det godt med tiden bagefter, når man ved man har gjort det rigtige.

Glæd dig over minderne, dem kan ingen tage fra dig

Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

0
0
Svar på denne tråd

puha..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 13:43

Det er bare altid så trist at sige farvel til en god ven.

Det var godt du fandt en løsning.

Det er hårdt lige nu, men med tiden vil du kunne se tilbage, og sige at du gjorde det rigtige.

Trøstekram herfra

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Mirco Sælges:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/154377/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider