Ja, jeg går jo lidt med en drøm om at få en hingst til min hoppe, forhåbentlig engang til næste år.
Og så går jeg jo lidt og tænker på, hvilken farve der kunne være sjov, at putte på Dixie, samt hvilken en andre ville kunne få glæde af (bedækning til andre)...
Kunne godt tænke mig at høre jeres idéer, og I kan nævne alle farver (også broget), da TWH'en vidst fåes i alle farver. Og hvis I ved hvad der kan komme ud af den farve i vælger, så må I meget gerne skrive dem op...
Det må gerne være nogle farver hvor der er flere muligheder i...Fx hvis det bliver en palomino så er der 50% chance for at det bliver en palomino, og 50% chance for at det bliver en chestnut, som min hoppe er, så der er ikke så stor valgmulighed, selvom jeg så ville være sikker på at jeg kunne lide farven... 
Her er min hest:

Hendes farve er chestnut med flaxen man og hale...
Flere billeder kan ses i min præs. her:
www.heste-nettet.dk/lodge/82865/
(Og ved godt at man ikke skal bedømme en hest på farven, men det her er bare en sjov tanke jeg lige leger lidt med + at hesten skal købes i USA, så kan ikke gå så meget efter andet end farven, og hvad jeg kan se af kropsbygning på billederne)