Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Romantisk weekend
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 15:44

Åhhh jeg har nu siddet i flere timer og gennem travlet internettet, efter en kro der tilbyder en romantis weekend til min mand og jeg - puha der er mange - puha det er svært at vælge - nå ja så kommer det lille minus også at det gerne skulle være her den 24/11

Jeg blev så glad da min mand gav mig et gave kort på en romantisk weekend, nu er jeg ved at skrige, for de 2 steder som jeg har syntes så vildt gode ud, ja de havde selvfølgelig ikke plads.

Nogen gode ideer??

Mvh Marianne

POny bokse udlejes, i lille hyggelig stald med rytterstue/sadelrum - 450kr foder hø/wrap kan købes - se præsention.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan da
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 15:46

kun være Munkebo Kro på Fyn, som for øvrigt også er Mærsk McKinney Møllers yndlingssted ;-)

Et pragtfuldt sted i gammel stil og som oser af romantik

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

vhmnvhm
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:06

prøv at kigge på www.arp-hansen.dk, jeg kan anbefale hotel 71 nyhavn der var vi på romantisk weekend i foråret, hvilket resultere i en lille dreng til februar :-)

ellers har vi også været på goumetophold på sophiendahl gods v. skanderborg, se på www.royalclassic.dk , maden var helt utrolig lækker og vi havde et fint værelse med himmelseng.

mvh

trilsens mor

mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr

baby drengetøj købes - skal være velholdt!!

0
0
Svar på denne tråd

Åh jeg takker
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:57

men nu er det sådan ar gave kortet er til Danske kroer og Hoteler, det er sådan en brochure jeg har fået sammen med gavekortet, der er 91 steder at vælge imellem, men jeg kan ikke lige se nogle af dem i anbefaler. Det lyder ellers godt

Mvh Marianne

POny bokse udlejes, i lille hyggelig stald med rytterstue/sadelrum - 450kr foder hø/wrap kan købes - se præsention.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor i landet?!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 19:24

Hvor i landet skal det være?

Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Kristina König
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 20:40

Bare ikke på Sjælland - men ellers lige meget

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Kan også
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 10:01

som LineG varmt anbefale Munkebo Kro på Fyn. Skønt sted, hvor vi også ynder at slappe af og koble fra.

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider