Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ikk noget vand urin og dokumenter!!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 15:08

Ja så kommer man ind af døren- praktisk talt så både føler, ligner og lugter Jeg af noget katten har slæbt ind. Jeg fyrede godt op i morges - ikk at det har hjulpet for der er et eller andet galt med varmen, det vidste jeg at jeg kunne risikere. Men håbede dog at få det til at fungere så jeg kunne hoppe i et godt, langt og dejligt varmt bad.

Men men men, overraskelses momentet var større end forventet. Jeg ved ikk endnu hva der ligger til grund for det - men da der er vand i grise stalden, så er der enten gået et vandrør ind til huset, eller osse har kærestens arbejdsgiver, som han lige er holdt ved lukket for vandet Jeg håber sandeligt at det er et rør, for vi har fået lov at blive boende til jul for at finde noget andet (boligen hørte ellers med i arbejdet)- og det er ikk pga. husleje for min kæreste har en del penge til gode hos ham som han endnu ikk har modtaget som han kunne tag huslejen ud af.

Køre i brugsen og hente vand kan jeg ikk for det blæser af H til, og mig og scooteren er ikk hverken glade eller gode til at køre. Og kæresten forældre er selvfølgelig næsten lige taget på arbejde da jeg kommer hjem

Så nu sidder jeg her og venter - jeg har jo prøvet at ringe til manden for at høre om han har lukket eller om det er rørene men tog han tlf. da jeg ringede Nej det gjorde han så ikke.

Hundene har heldigvis en sjat tilbage, jeg har en liter i køleskabet jeg må gemme ekstra til dem in case, så har jeg selv 1/2 1 1/2 cola i køleskabet jeg må drikke i stedet for mit elskede kolde vand... Jeg kan ikk rigtigt gøre andet før kæresten engang har fri, og han har jo nok overarbejde igen igen igen så det blir spændende at se hvornår han har fri og kan prøve at få fat i manden osse.

Og jeg ved godt at han ikk bare må lukke for vandet... Skulle bare lige ud med det- hva enten det så er rørene eller ham den er gal med. Vi kan jo håbe det ikk er ham.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er et rør
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:07

Skal du nok checke om du kan lukk for vandet på en hovedhane ind til huset.

Hvis det fosser ud nu risikerer du en dyr vandregning.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:27

vi betaler ikk forbrug her så nej. Bortset fra det lykkedes det endeligt min kære mandse at få fat i knolden - at sætte en seddel på døren om det er ham selv der var i gang med at rode med vandet og har lukket det i stalden kunne man ikk. Da jeg var derude var der selvfølgelig ikk nogen. Men opklaret er det så nu alligevel. Vandet åbnes og lukkes i stalden - jeg ved ikk hvor eller noget, men det er så derude han har været i gang. Han var kørt efter et eller andet i mellem tiden så jeg jo ikk kunne finde ham derude. Flot.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

hent nogen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 02:24

spand vand fra grisestalden som i kan bruge til at helde i toalettet for at få bort urin og ekskrementer så er det problemet borte.

Håber i får tilgang til vand igjen snarest. Det er når man ikke have det, man ser hvor afhengig man er af det.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 06:15

det fik vi i går - det var åbenbart bare for svært at sætte en note op om at de havde lukket for det fordi de rodede med det. Øv hvor havde jeg været endnu mere sur hvis jeg havde været i bad da det skete. Men heldigvis vand igen.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider