... det selvfølgelig også en halv pelikan. Hver eneste gang katten er gået ud er kattelemmen er den kommet ligeså hurtigt ind igen og kigget meget surt på mig, som om jeg kan gøre for det.
Og hunden vil kun lige ud for at tisse eller andet og vil MEGET hurtigt ind igen. Hver gang jeg prøver at lokke ham ud på en længere tur sætter han sig og stritter imod:(
Og hestene? tja troede de fløj væk i den blæst men de står der da endnu:) Men selvfølgelig har de nok balast til at blive stående 
De letter ikke lige sådan:)
Men ikke om jeg ville ud at ride i dag. Vallo bliver SÅ levende i det her vejr så kunne godt se Tina flyve af sted allerede inden jeg kom op, så han har fået en fridag. Overvejede at longere i stedet men suk pga. alt det vand ville jeg heller ikke pløje hele marken op:(
Øv hvor man savner en ridebane. Det er jeg nødt til at have som krav når vi findet et hus.
Var ude at fodre før (de får stadig mad udenfor da de først kommer sent ind) fik jeg simpelthen så ondt i ørene, og var da kun ude i ca. 15 min:( De små skulle have en gang irish mash, det var også noget der kunne bruges i det her vejr:)
Tina, som håber på ingen blæst i morgen:)