|
|
| Opgive uhyggeligt hus ?? |
|
|
Vi har været ude og se på et tomt hus idag. Renovering påbegyndt, men det har stået tomt i adskillige måneder. Vi så det alene efter aftale med mægler. Huset virkede utroligt trykket og fjendtligt. Det lyder underligt, men selvom det havde dejlige rammer, så var der noget dystert over det. Vi stod og kiggede op af trappen da en indvendig dør smækkede meget tydeligt et andet sted. Vi kiggede hurtigt færdigt, og det var lidt underligt at køre derfra. jeg kan ikke beskrive det anderledes. Jeg er tiltrukket af stedet på grund af beliggenheden og rammerne... hvad havde i gjort ? Venligst fra Christine
Drumhorse.dk Dansk avl af shireheste. Kåret Shirehingst tilbyder bedækning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ringet |
|
|
til en udrenser! Jeg ved ikke hvordan, men stod jeg i situationen ville jeg finde ud af det  Held og lykke med det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| christine |
| Forfatter:  |
susan 2 |
| Dato:  |
05-11-2007 21:26 |
|
hvis i er vilde med beliggenheden ville jeg da tag ud og se det igen med mægleren . og når det er sat i stand bliver det vel et helt andet hus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja da manden og... |
|
|
... jeg var ude at kigge på huse sidst var vi også inde på en gård hvor vi kunne mærke der "var" noget. Vi valgte at vi ikke havde lyst til at bo der. Jeg tror fuldt og fast på at der findes mere mellem himmel og jord da jeg efterhånden har set så mange ting så jeg ikke er itvivl... Så jeg har ikke specielt meget lyst til at bo et sted hvor der er en vis form for aktivitet... Så jeg ville kigge videre hvis det var mig, men pøj pøj med valget:) Tina P.s det kunne jo godt være en dør der smækkede pga vind?? eller hvad ved jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
cat (in-the-bag) |
05-11-2007 21:29 |
|
Hvad jeg ville have gjort: Købt det, tømt det, malet om og nyindrettet...og fået ordnet den dør.
Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at lave en præsentation?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup ☻Dolly Parton☻ |
05-11-2007 21:34 |
|
Nu tror jeg ikke på sådan noget hejs med ånder og spøgelser, så var beliggenheden, huset og prisen rigtig tja så ville jeg købe det...
Dolly - Im Back nu med landmands kæreste og kørekort Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det! Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
pil olsen ♥daphne♥ |
05-11-2007 21:37 |
|
jeg havde købt det. og havde fået en clavoiant ud, så i kunne finde ud af hvad det var/er. jeg tror 100% på der er noget mellem himmel og jord. og noget af det er ondt. og det skal væk inden man flytter ind i et hus hvor det er. bare et råd. man kan blive virkelig nedtrykt af at bo i samme hus som ånder. så få dem væk inden i flytter ind.
!!!!LÆKKER OX hingst til salg. virkelig billig!!!!!! Se billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se det igen |
|
|
Jeg ville tage ud og se huset igen, hvis jeg fik det dårligt 2. gang også - ville jeg droppe det hus. Men det kan jo have været tilfældige sammentræf at det lige virkede uhyggeligt den første gang - så jeg ville da lige tjekke det en gang mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ingen vind i huset - det er helt sikkert. Den dør smækkede af en anden årsag. Jeg er normalt ikke typen der føler paranormal aktivitet mange steder - tværtom. Enkelte oplevelser har jeg haft i livet, men jeg går ikke og tænker "der er mere mellem himmel og jord" Problemet er at jeg er ret kræsen (det lyder måske dobbeltmoralsk med denne gamle rønne) men er man lidt for underlig hvis man tænker, at sagen må undersøges nærmere med en kompetent person ? Venligst C
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænk dig om |
|
|
jeg havde en lejlighed med mange ånder. Fik skræmt nogle væk, men det tog flere omgange. Også gode ånder. Jeg er så glad for mit hus nu. Ingen ånder, bortset fra dem, der flyttede med mig. Der er så fredeligt, og jeg kan få lidt ro. Lone
Massage, healing hest/rytter Nu med hjemmeside.. Igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkelig og mærkelig |
|
|
Ja hvem der bare kunne afgøre hvem der er normal og hvem der er mærkelig. Hvis det bare er huset for jer, så skal I da have det. Men så skal der gøres noget ved dørsmækkeren, uanset om denne er overnaturlig eller ej. Alene ens fantasi kan gøre alt for meget ved ens lyst til at opholde sig et bestemt sted. Derfor vil jeg da anbefale jer at få en eller anden ud, der kan noget med den slags, hvis I virkelig vil bo der. Det vigtige er bare at bruge mund til mund metoden når man skal til at finde alternative folk. Det er sådan set mit råd uanset om det gælder tatovørere eller clairvoyanter. Der er nemlig ikke nogen lov der beskytter dig mod at blive taget ved næsen af sådanne folk, så du skal have dem anbefalet af nogen du har tillid til, som selv har brugt dem og været tilfredse. Helst flere. Pøj pøj med det. Og hvis I køber, vil jeg bare glæde mig til at se billeder af dine lækre heste i nye lækre omgivelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følg jeres fornemmelse |
|
|
Jeg tror ikke på at det overnaturlige, men jeg tror på at følge sin fornemmelse. Tag ud og se huset og mærk så efter om det er et sted i kan føle jer hjemme. Hvis ikke, så find et andet  Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
Burman ♥Vallow♥ |
05-11-2007 22:21 |
|
Jeg tror på mere mellem himmel og jord, da jeg også fornemmer ting og ofte har haft "besøg" og kontakt med clairvoyante. Jeg har boet en del steder, og nogle stykker var beboet indtil jeg flyttede ind... og kun 1x har det været nødvendigt at få en clair ud for at rense... Et tomt hus har ofte en dyster ånd, da der ikke er liv til at fylde det:-) Min anbefaling vil derfor være at købe stedet, hvis det er lige det i søger, sæt det i stand og flyt ind... hvis i undervejs hører døre som smækker eller andet, må i prøve at bevare roen - løsne knuden i maven og tænke dem hen hvor de vil have det bedre;-) Held og lykke og tænk positivt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fået en alternativ |
|
|
mand/kvinde til at besøge huset og "rengøre" det. Derefter havde jeg besøgt det igen og hvis jeg fandt det normalt ville jeg byde ind, ellers ikke...
Mvh Gitte Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12
Ticket To Heaven flyverdragt til pige sælges str. 86, (stor) se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er huset egnet |
|
|
og prisen ok, så køb det.Har boet mange steder og kender godt til både gode og dårlige fornemmelser når man flytter ind et nyt sted. Skal ikke sige om der "somebody outthere" eller det er mellem ørerne på mig, men når man ligger tid flid og kærlighede i stedet bliver det som regel altid godt.Var dog eet sted der var dybt ubehsgeligt,både jeg og mit 8 mdr barn trivedes der ikke;soveproblemer, irretabilitet, utålmodighed, uro indvendig osv, det var os en rodet tid i mit liv, så det kan da sagtens være forklaring nok.Vidste dog at huset havde rummet mange negative hændelser og fik til sidst den tossede tanke at huset var sur på mig (det er ok hvis nogen nu skriver jeg er langt ude,sys det os selv...og så alligevel).Endte med at sidde og snakke længe til huset og "forklare det hele"  Efter det blev det hele meget bedre (i må gerne grine) Efter jeg flyttede derfra blev huset igen brugt til de møder det var beregnet til, møder der i årevis havde været præget af råben og voldsomme skænderier og flyvende kaffekus, blev fra da af langt roligere... måske er det hele i mit hoved (det vil nok lidt over halvdelen af jer tro)eller også var det ikke(det vil nok lidt mindre end halvdelen tro) men pointen er:du behøver kun dig og dine til at lave gode vibs... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg havde så |
|
|
meget IKKE købt det... Hvis det føles forkert, så er det bare ikke det rigtige...
Zamangah Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hbluoho |
|
|
Jeg havde absolut heller ikke købt stedet, hvis jeg ved første møde havde en dårlig fornemmelse. Har boet et sted hvor man følte der var sket noget ondt. Bor nu et sted hvor jeg bare føler mig hjemme. Det er guld værd...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlige følelser ... |
NinaL |
05-11-2007 23:26 |
|
Kokjo Jeg er Reikihealer - "mester" - faktisk ... Men jeg er kun blevet det - for at kende forskel på - hvad der er ret og vrang. Og jeg er sq ikke meget klogere nu - end før. *sss* Mit umiddelbare indtryk er - at huset står tomt ... Der er sq ikke meget hygge ved tomme huse!  Det er meget mere hyggeligt at bese huse, hvor der bor nogen!  Mit råd er ... Tag på genbesøg - og forestil dig, at dine møbler står i rummene! Evt. - hvis det er muligt - så mød sælger og få en snak om husets historie.  Edderkoppespind og støv og beskidte ruder kan gøre meget for at skabe en negativ stemning! Prøv igen da - hvis huset ellers virker OK.  Venlig hilsen Nina Måske en ny signatur? Det er sq ikke gamle spøgelser - der gør livet surt .. det er de nye!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "rationel"? |
Badusen |
05-11-2007 23:33 |
|
Jeg ville ikke købe en ejendom, der ikke umiddelbart gav mig en "god mavefornemmelse"... Ikke pga. "åndeverdenen" - jeg er vist ikke særlig "modtagelig"... Men om det så var en gammel rønne, der blot skulle rives ned for at opfylde drømmen... Der findes "huse" og der findes "hjem"...
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
igår sent da jeg lå i min seng, tænkte jeg at det hus bare ikke skal have os som ejere. Idag hvor solen skinner, der drømmer jeg mig derhen hvor jeg går og river blade sammen i haven foran huset. Det kræver vist lidt grublen det her. Flere råd modtages meget gerne. Venligst fra Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Er det HUSET, så se at få pungen op af lommen. Jeg ved ikke hvad jeg tror på, men da vi flyttede herned hørte vi en masse lyde af fodtrin, tonsvis af lysglimt farede rundt i gården midt om natten og jeg kunne blive ved. Ingen af os er okkulte på nogen måde, og vi har taget det for det det var og ikke andet. Der er ingenting mere hernede... Uanset om det er levende eller døde der truer én, handler det vel om ikke at vise man er bange??? Èn ting tror jeg dog på - min mor døde kort før vi overtog stedet, og jeg var meget ked af at hun ikke nåede at se det. Soveværelset var nymalet i linoliemaling (lugter krads længe), og døren derind til er altid lukket om dagen. En dag jeg kom fra arbejde og skulle ind og skifte tøj, lugtede der kraftig af Elisabeth Ardens Red Door og tobakrøg. Jeg ejer ikke den væmmelige duft og ryger ikke i soveværelset på NOGET tidspunkt... : Jeg tror simpelthen min mor havde været og kigge... Hev fat i manden og han kunne også lugte "hende". Ikke alle "ånder" behøver at være onde jo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huset må jovære rigtigt for |
|
|
jer på en eller anden måde for det er tydeligt du ikke kan slippe tanken om det igen. Som Nina skriver, et tomt hus er et trist hus og bliver hurtigt kun til en tom skal når det ikke beboes. Så jeg ville nok vovo pelsen og købe, få det færdig renoveret og flytte ind, så er jg sikker på stemningen ændre sig. Jo jeg er også klart af den mening der er mere mellem himmel og jord og så er der nok en årsag til huset har "talt" til jer og måske har huset "valgt" jer, netop fordi i evner og ændre dets tristhed til munterhed. Så ud og se huset igen, og måske sidde lidt i de tomme stuer med den medbragte kaffe og mærke godt efter.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
JumpingGirl |
06-11-2007 09:26 |
|
Altså kan i ikke bare tage på genbesøg, sammen med mægler og så tage en "veninde/søster eller lignende" med - mægler behøver jo ikke få at vide det er en clairvoyant (staves)... Når i så har set huset spørger i den "synske", om hun mærkede nogen særlig aktivitet eller ej.
m.v.h. JumpingGirl Nu med signatur: Michael Rasmussen er, stadig, den eneste vinder - af årets Tour!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi har i 8 år boet i et hus hvor der var "noget" Selv om der har været 3 forskellige ude og rense det, hjalp det ikke en bønne. Det eneste der hjalp, var at flytte. Hold da op hvor blev livet anderledes da vi kom væk fra det @!#$ sted. Mit råd: LAD VÆRE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| noget... |
|
|
Altså hvis det nu er HUSET for Jer så se dog at få det købt Tomme huse med spindelvæv, flagermus og naboens katte er u-hyggelige Velholdte huse med mennesker og møbler er hyggelige Om der "er noget" - måske, måske ikke Ikke alt "noget" er farligt og ude på at gøre livet surt for beboerne. Nogen er ganske fredelige og passer på os Måske ville huset bare gøre opmærksom på sig selv og smækkede med døren så det var sikker på at I hørte dets bøn om at få lidt liv igen
Mvh Charlotte
Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - vestsjælland tilbydes Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gamle huse |
|
|
er efter min ringe overbevisning enten gode, neutrale eller "fjendtlige" og jeg kunne ikke drømme om at flytte ind i et hus, der virkede fjendtligt! Da jeg kiggede på Det Grønne, hvor jeg bor nu, stod det tomt, var ufærdigt, møgbeskidt - og jeg elskede det fra første sekund! Omvendt har jeg skullet sovet i et beboet hus (min eksmands mormors) og der sad jeg stiv som et bræt ret op og ned i sengen hele natten og var halvdød af skræk, og jeg er ellers IKKE i kontakt med hverken det ene eller det andet! (og på trods af at hun boede i Sønderjylland ved grænsen og vi i århus, overnattede jeg der aldrig mere!) Da samme eksmand og jeg købte hus i Århus, så vi det i første omgang kun udefra, - og den stemning, der kom fra huset var så god, at jeg sagde at der skulle stå 8 meter højt vand i kælderen som eneste begrundelse for ikke at købe det! Jeg ville IKKE købe det!
♥ Christina & Prinsesserne Count your blessings
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Tina *Germ* |
06-11-2007 15:30 |
|
Jeg ville heller ikke købe stedet. Du har fornemmet, at noget ikke var ok - din intuition kan ikke "råbe" højere!
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
prohest ♥hypper♥ |
06-11-2007 16:03 |
|
Ej hvor er det en CREAPY tråd det her maan!!  Det minder mig om en masse forskellige gysere jeg har set. Få fat i sådan en ånde renser og prøv og mærk bag efter. Der er sikkert ånder. Altså det er ikke for sjovt at jeg siger det her, altså jeg tror på det, der er, sikkert ånder hvis du kan føle den der følelse du føler. Jeg har læst en masse bøger om sådan noget med ånder osv, og mange af dem beskriver det der du også beskriver, men også at det føles koldt... Uuuh spooky.. Jeg har lyst til ikke at skrive mere heh..  Ps. Hvis det er har jeg sådan en rensene oli, mod alle mulige forskellige former for "dårlig energi" Jeg ved lidt om det der åndelige halløj.. Ikke noget man skal gøre grin med...
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huskig |
pjemm |
06-11-2007 17:02 |
|
Jeg ville nok se på det igen, men dårlig mavefornemmelse = nej tak. Ånder eller ej. Hvorfor er ejer flyttet midt i renoveringen? :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pjemm > Vi ved det ikke, vi er muligvis på sporet af at det har været handlet flere gange her i løbet af kort tid. Min kæreste var ikke så henrykt over at jeg begyndte at tale om huset idag, men vores familier mener helt klart at der skal kigges på det igen. Der ER altså et eller andet der tiltrækker mig ved det, men jeg ved dælme ikke hvad det er. Venligst fra Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| handlet |
pjemm |
06-11-2007 18:06 |
|
Ja, det øger så ikke lysten, synes jeg... Og det er jo ikke altid man tiltrækkes udelukkende af det som er godt for en. (alle som har ex-kærester på bagen vil sikkert være enige) :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
prohest ♥hypper♥ |
06-11-2007 18:30 |
|
Jeg ved godt hvad du bliver tiltrukket af. Det er ånderne.. Ja, det er jo. Ånderne. Prøv at tænk over det... Man bliver tiltrukket af det "uhyggelige" eller "mærkelige" "mystiske" Det er det man bliver tiltrukket af. Prøv at gå der hen igen, med sådan en claivoyant (staves??) og eventuelt med noget salvie olie imod dårlig engergi. Nøøj, jeg gad godt at gå med totalt spændene... Skriv lige hvad du gør, når det er at du gør noget... 
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor mange |
Zanne |
06-11-2007 18:59 |
|
gange et hus har været handlet, er meget nemt at se på denne side. Indtast kommune og adresse, se under økonomi og historiske salgspriser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|