Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

væder får / heste
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 16:18

hjælp! imorgen kommer der væder til de 2 får som går sammen med vores 2 islandske heste tror i at væderen og fårene kan gå sammen med hestene uden at væderen vil gå til angreb eller skal de gå på hver deres mark vi skulle jo nødig have brækket hesteben og menneskeben

VH tOVE

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 16:28

Vi har en vædder gående, som jager folk ud af indhegningen, så man ville have svært ved at få fat i sin hest på folden.

Vi har tit haft mindre ponyer gående sammen med får og yngre væddere/store vædderlam. Det er gået fint.

Men vores store marsk-vædder, ham tager vi ingen chancer med.

Så du må jo lige høre hvordan han normalt er. Og så tage i betragning at han nok blive mere krigerisk, når han får et par damer at forsvare.

Er det iøvrigt ikke sent at sætte vædder til. Vi gjorde det i august. Vi får vores lam inde i januar og februar. Så er de store og slagteklare inden det bliver højsæson for orm.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

tina..
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 16:44

tak for svaret .jo måske lidt sent men ham vi skal låne væderen fra skulle først bruge den til sine egne får ,vi har først her i eftermiddag fået at vide at den kommer i morgen så vi kan jo ikke lige nå at gøre noget angående hegn men så må vi spære væderen inde med fårene det vil nok ikke passe de to damer de er van til at gå ude hos hestene

VH tOVE

0
0
Svar på denne tråd

går sammen
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 17:59

Hej

Vores får incl vædder har gået sammen med vores hoppe nu her da fårene blev holdt til og der var ingen problemer overhovedet, men find ud af hvordan vædderen er normalt, så kan i tage den derfra.

mvh

Mie

med Fadligt ox og Rixion kwpn!!!

jeg har mine holdninger og er ikke bange for at sige dem højt, men forsøger at undgå at støde folk!

0
0
Svar på denne tråd

Mip 20
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 19:21

ok så må vi vente og se hvad det er for en fyr, vi kan jo altid lukke dem i en læskur vi har ved folden imens vi får lavet hegn

tak for svaret, men er der flere der har erfaring med heste væder øg får sammen læser jeg gerne hvad i har

VH tOVE

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider