Da billedafstemningen var ny, syntes vi nok alle at det var sjovt at sætte ens yndlingsbilleder ind og så se, hvad andre syntes om dem.
Jeg stemte da også på livet løs på andres billeder, når jeg lige sad og kedede mig. Efterhånden glemmer man så nærmest at funktionen er der.
Forleden var der en venlig bruger herinde, der fandt et billede frem af vores nye hest, - et rigtig flot billede, synes jeg. Min datter og jeg syntes så at det kunne være sjovt at sætte det og et af hver af de andre heste til afstemning.
Der er ingen tvivl om, at det nye billede har både en teknisk og motivmæssig kvalitet, der er OK.
Alligevel er nogle af de første karakterer, der kommer ind bl.a. et 1-tal og et 3-tal.
Så kan jeg da ikke lade være med at tænke, om det er nogle medbrugere, som man er kommet til at træde lidt over tæerne, der lægger den slags karakterer?!? 
Hvor er det egentlig patetisk! 
Og pludselig har jeg lang mere forståelse for de teenagepiger, der harmes og skændtes inde på HG om hævnkarakterer osv... 
Når så det er sagt, så er jeg nødt til at sige, at billedafstemningen kan være noget af en tidssluger. For hvor er der mange søde, gode, sjove og anderledes billeder derinde, når man først kommer til at sidde og klikke gennem dem. 
Selvfølgelig er der da også de billeder, hvor man tænker, at det da vist kun er ejeren selv, der synes, at det er et godt billede. Men ofte er det jo fordi ejeren kan se noget helt andet i det end os andre.
Vi har for nylig fået taget billeder ved Camilla(Felur) her fra HN. Det af alle billederne, jeg synes bedst om, er nok i andres øjne lidt kikset, men for mig fortæller det en historie.
Måske jeg skulle lægge det til afstemning i stedet for?