Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

udsalg i Lilly
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 17:50

hej

er der nogen af jeg som nu skal giftes eller lign som har været på udsalg i lilly eler måske en anden forretning?

hvad fik i købt?

jeg har selv lige været afsted og fundet den smukkeste kjole synes jeg selv hehe, har desværre ikke nogen billeder pt

men det var helt vildt billigt,

frem fra skabet har du været afsted og var det en god oplevelse at være ude og se på kjole?

min dag var helt uforglemmeligt,

Minni

Den 14/9-2006

Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær

www.hhfoto.dk

fotografering tilbydes.

Klipning tilbydes på fyn.

0
0
Svar på denne tråd

ikke endnu
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 19:29

Vi skalførst giftes i oktober næste år.

Men fortæl endelig om din dag!!!

Vil gerne høre lidt om hvad man kan forvente..

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

-og jeg er da SÅ ligeglad med at det ikke er korrekt ifølge Emma Gad!!

0
0
Svar på denne tråd

min dag
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 19:41

hej

dagen startede med at jeg var på job, og lige så snart jeg havde fri drog min mor og jeg afsted, først var vi lige inde og spise på jensen´s og tog så ud til Lilly´s lager i vejle,

følses af at du er midtpunk og så se ens mor være stolt af sin datter slår alt, man føler sig som en prinsse eller det gjorde jeg ihvertfald hehe

jeg prøvede virkelig mange toppe eller hvad de nu hedder og de var rigtig flotte alle sammen, men følses jeg fik da jeg fik den på som jeg valgte kan ikke beskrives, det sku bare være den der var ingen tvivl, og da jeg så fandt nederdelen med lidt mønster på også var jeg altså solgt

jeg tror ikke man er i tvivl når man får den kjole på som man skal vælge.

Minni

Den 14/9-2006

Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær

www.hhfoto.dk

fotografering tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Askepot og valentino
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 20:04

jeg var for ca. 1 mdr siden hos askepot og valentino i Tønder og fandt bare den smukkeste kjole (skal giftes/kirkelig velsignes den 12 jan 1 årsdagen for vores juridiske tur på rådhuset). Indehaveren giver bare super service. hun mødte op kl 8.30 - åbner ellers først kl 9.30, for at vi kunne få en tid den dag min mor var på besøg ellers var alt optaget. se det er service.

Der var dækket op ved et lille bord med kaffe og ckololade/småkager og så kunne min søster og mor ellers sætte sig til rette og vente på det store modeshow!!!

Indehaveren lyttede til mine forestillinger - fandt 7 kjoler der på den ene eller anden måde havde noget af det jeg havde fortalt. Så fandt hun corsage, sko og forskellige slør - og så gik vi igang!!!

Samtlige kjoler passede størrelsesmæssigt (og det er ellers ikke let - er en str 42 med meget stor barm og mave efter 3 fødsler)Men det føltes som en drøm, og man kunne føle hvordan de sad super, fordi hun havde gjort sig den ulejelighed at finde et corsage der passede. indehaveren var enorm sød - og meget ærlig, og god til at finde de små detaljer der skulle tilføres - den ene kjole var pænere en den anden, men da jeg kom i nr. 5 (den første hun ellers havde fundet og som jeg umiddelbart ikke kunne forestille mig selv i) fik hun gåsehud og min mor begyndte at tude - så det var bare KJOLEN. Den var dagen før kommet hjem fra barcelona,så den var desværre ikke på tilbud, men det føltes bare rigtigt. Det var en super fornemmelse som jeg aldrig troede jeg skulle føle - Ih hvor jeg glæder mig!!!

Jeg havde samme dag lavet en aftale hos i Ribe - så der kørte vi efterfølgende op - men sikke et flop!!! Vi begyndte med at skulle følge med ovenpå hvor vi lige skulle tage blå plastikhætter på skoene - derefter kunne min mor og søster sætte sig (men det virkede mere som om de var i vejen)ekspedienten lyttede ikke til hvad mine ønsker var, og kom med den ene mere skrækkelig kjole efter den anden - set i forhold til mit statur. jeg blev bedt om "lige at tage stropperne til min BH ned" nå ja hvor er holdet så lige hende i en G85 der har været foderautomat for 3 dejlige børn? en kjole der skal lukkes omkring en barm der sidder midt på maven er ikke nogen rar fornemmelse, og i øvrigt var der ikke én eneste kjole der sad bare nogenlunde på mig. jeg følte mig absolut ikke smuk - og når ekspedienten så står og siger" nej den model klæder dig bare SÅ godt" og man kan se man ligner et eller andet der er løgn. Så forsvinder tilliden. 14 dage efter tog jeg igen til Tønder for lige at se om det nu også var så godt som jeg huskede - det var meget bedre, så nu skal min mand også derned og finde tøj, specielt fordi indehaveren så lige kan tjekke om det passer til min kjole da den ikke er helt klassisk i farven!!!

hvis jeg husker det kommer der billeder i jan.

mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd

det lyder spændende...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 22:02

Dejligt at i har haft gode oplevelser!

det må være lækkert når man bare føler at kontakten er i orden,for som det beskrives så har de fleste af os nok prøvet hvordan det føles når der bare ingen kontakt er til ekspedienten

Jeg glæder mig og synes det er lidt spændende...

men jeg er ikke en af dem der glæder sig til at skulle have sin mor med,jeg har stadig traumer om valget af konfirmationskjole,tilhørende gyslig fersken farvet hat og mini buket

De få billeder jeg har sendt til hende når vi har snakket sammen har hun sablet ned...

Desværre har hun selskrevet sig til at komme med til kjoleprøvning.. regner med at tage hende med til een og så vil jeg kun have min søster med derefter,hun ved nemlig præcis hvad der er mig,og kunne aldrig drømme om at ville pådutte mig noget.

Det er sådan lidt træls at skulle gå og grue over det allerede nu...

og nej,hende kan man ikke diskutere med...

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

Jeg glæder
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 08:41

mig også helt vildt. Jeg skal have min mor, far og en veninde med ud og prøve. Min mor synes jeg skal invitere far med, da hun mener det bedst kan betale sig for mig økonomisk Det er nemlig ham der sidder på pengepungen hos mine forældre og jeg er jo hans lille pige...

Jeg ved ikke hvor min kjole bliver købt, men det bliver helt sikkert ikke en Lily model, da deres motto er: alle ender i en Lily model...

Jeg gør ikke

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

hej heidi
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 10:00

Ahh min mor siger nemlig også altid: husk min pige,det ender med en Lilly model

Det tror jeg altså ikke...

har du kigget på House of brides?

www.brud.dk/index.php?page=22

her kan du se en masse forskellige modeller...

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

altså minni
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 10:02

Det er jo ikke fordi at Lilly ikke har nogle flotte kjoler!

Af hvad jeg har set på hjemmesiden er det bare ikke lige min stil,det er jo ikke for at ødelægge din tråd og gøre dig ked af det!!! jeg er sikker på at du har fundet en rigtig flot kjole!!

-Og vi vil gerne se billeder!!

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

11111111111
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 10:22

jeg har lige aftalt en tid, hos Bentes brudedesign i tåstrup til d. 24. nov.

Vi skla giftes d. 17. maj 08

Jeg glæder mig super meget til at se om jeg lige kan finde KJOLEN

Min bedste veninde samt hendes søster har begge købt deres kjoler der, og kigger man på deres hjemmeside så er der rigtig mange flotte. er mest forelsket i dem fra purebridal, men nu må vi jo se hvad det ender med...

Rie

Har du nogensinde stået i skadestuen og modtaget en rytter der er faldet af uden hjelm?

Nå ikke? det har jeg, det er ikke et kønt syn!

Så gør mig en tjeneste husk hjelmen næste gang du rider, tak!

0
0
Svar på denne tråd

Lang tid før...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 10:42

Hej,

Jer der køber jeres kjoler mange måneder i forvejen,er i slet ikke nervøse for tilretning senere hen.. jeg mener der er jo mange der taber sig den sidste tid op til brylluppet osv.

Ville det ikke være mere praktisk at vente til feks. 2mdr før?

Er det nervøsitet over et forretning evt. ikke vil kunne nå at få en bestemt kjole hjem?

For mit vedkommende regner jeg med at tabe mig en hel del inden,og derfor kigger jeg slet ikke kjoler endnu,fordi jeg ved at jeg kommer til at ændre facon... 10kg gør jo en verden til forskel..

Er det bare mig der er uviden?

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

hotbandit
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 18:14

hehe jeg bliver heldigvis ikke ked af det og det ødelægger da bestemt ikke tråden

jeg havde nok valgt min kjole afligevel om der så havde stået lilly eller ej for det sku bare være den

jeg håber da også at smide et par kilo og er jeg heldig må den jo bare sys ind.

Minni

Den 14/9-2006

www.hhfoto.dk

fotografering tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Altså Hotbandit
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 19:09

hold op hvor er vi enige lige for tiden

Selvfølgelig har Lily nogle pæne kjoler, men jeg er også total vild med kjolerne fra House of brides, især Maggie Sottero kjolerne- wow

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

ja det går bare godt heidi
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 19:33

...

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 19:41

endte med at købe både kjole, skørt, undertøj, sko, slør og dragtpose, for den nette sum af 2000 kr. i sin tid...

Vil da bare lige sige, at folk der ved at de skal bruge en kjole ½-1 år efter, da sagtens kan tage afsted... Sådan noget spiser jo ikke brød, og man kan faktisk spare rigtig mange penge...

Zamangah

Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke prisen
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 21:16

Der er afgørende,selvfølgelig er det fint at spare penge,et bryllup er jo dyrt.

Min bekymring gik på om det var en god ide at købe kjolen lang tid i forvejen hvis man regner med at tabe nogle kilo.

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-2008 OG 11/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 21:28

Jeg har også lige købt min kjole på udsalg.

Den røg nu stadig over budgettet, men det går nok endda.

Så må jeg vente med at købe den nye Döber-trense jeg gerne vil have

Jeg købte min kjole igår og den er bare alt det jeg ikke ville have, men det var altså den jeg faldt for. Så kan man lære det

Tør aldrig mere gå ind til Marianne Carøe. Sidste gang kom jeg hjem med skoene til brylluppet (for dælen da, Mermaid Copenhagen-sko er dyre) og denne gang med kjolen

0
0
Svar på denne tråd

Nåååh...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 21:29

Jamen jeg svarede jo bare på det øverste spørgsmål...GGG...

Nej, tror ikke, at man skal købe kjolen i SÅ god tid, hvis forventer at tabe sig inden brylluppet...

for tænk nu, hvis man taber sig for meget... Eller ikke taber sig... Eller...

Nej, så er det mest sikkert at købe kjolen sådan noget nær på det tidspunkt hvor den skal bruges... Er jo pænt svært at vurdere, om den er pæn, når den strammer nu, og om den så overhoevedet er pæn, når den passer...

Zamangah

Flere heste til salg eller udlån, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider