|
|
| Dagens Aftensmadstråd |
|
|
Halløj alle Hn'er... Hvad står jeres aftensmad på i dag? (hvis i da er nået så langt i planlægningen) Her står den på kyllingefrikadeller med masser af rødløg i, dertil frisk pasta, bearnaisesovs og salat med den gode feta 
Louise og Fasion Humlekrogens Hestepension Søger part sydfyn/langeland man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal ud at handle... |
|
|
... om et par timer så der ved jeg først hvad det bliver, så håber der er nogen der kan inspirere mig til noget godt:) De sidste to dage har jeg fået Sushi (inde fra Lucky sushi i køge) da manden og jeg var inde i storbyen i mandags:) Så fik købt en menu og den kunne man ikke spise op så resten blev gemt til dagen efter. Uhhmmm sushi smager godt:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
31-10-2007 11:17 |
|
Æhh...jeg skal ride time her i eftermiddag og manden skal til sådan noget coaching i selvstændig virksomhed...så vi skal sikkert ikke have noget...
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spaghetti |
|
|
Her står den på spaghetti kødsovs... bare en købesovs hvor der skal tilsættes kød, og så har jeg noget knust chili hvidløg som jeg tilsætter til at krydre den lidt op...
Nemt og enkelt når man også gerne vil have tid til at nusse med mulen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
have skinke i ovn marineret med chili og rødvin og en form for kartofler til, som jeg pt ikke har besluttet..
Knus Nanna som sørger over tabet af Brian Dyret Udstyr sælges bl.a. hubertus flexline,underlag,dækken,halerem m.m Mine dejlige drenge Brian R.I.P 19/10 2007 Sejr R.I.P 4/1 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wienerschnitlzer |
|
|
skal vi have med kartofler, grøntsager og skysovs. I morgen bliver det nok hjemmelavet oksekødssuppe. Lene
Livet er en læreproces - og jeg er bare en lærling! Fejlkøb: 1 sæk Leisuremix sælges til 100.- Levering kan evt. aftales, hvis det er i Jægerspris eller omegn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi skal have svinemørbrad med bacon, sovs og ris... MUMS
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| italiensk |
|
|
Ja igår fik vi ribbensteg med tilbehør og idag skal vi have hjemmelavet lasagne med en råkost og brød til .
Mvh Graven Køn sortbrun Welsh cob 6 år,147 cm ( dressurmodel) sælges . Smuk,stortspringende allround hest sælges . 5 år og 170 cm . 2 ledige staldpladser til store heste ledig 1/1-2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurtig mad |
tine 4 |
31-10-2007 12:10 |
|
Jeg aner ikke hvad vi skal have hos os i dag!! Kæresten skal til fodbold kl. 17:30 og jeg kan simpelthen ikke vente til han kommer hjem ved ca. 21:00 tiden, så vi skal have noget nemt som han bare kan nuke i mikroen når han kommer hjem... Biksemad måske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Smidder vist bare resterne af kartofler på panden med noget bacon og et par æg
Rikke Fejrskov "Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
ja her skal jeg igen have kåluppe og kogt kylling. Har ikke rigtig appetit efter jeg er kommet hjem fra ferie i tyrkiet hvor maden er lækker og bliver lavet til en. De andre skal have noget fyldt fisk med tilbehør til... Er godt nok ikke i det kreative madhjørne
2 skønne æseldyr sælges.
Mvh. Trine og den underskønne Bilsbæks Ratenna.
(med baby i maven) Paradisets vind er den der blæser mellem ørene på din hest ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fasan.. |
|
|
Jeg ruller 2 fasan-brystfileter ind i bacon og steger dem - og så med kartofler og champignon ala creme til.
£isbeth & Baloo * Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
chiqvocats |
31-10-2007 12:53 |
|
Følger en kur.. Der står jeg skal ha bøf med tomater til.. uden dressing... juuummmiii 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regner med |
|
|
jeg regner med at mine forældre skal have besøg af mig i aften... så menu'en er endnu ukendt... - omend det aaaltid er godt med mors kødgryder!
... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal have |
Kiki |
31-10-2007 13:32 |
|
Øhm det ved jeg ikke. Satser på at spise med hos forældrene. Da jeg alligevel skal ud og ride. De bor jo belejligt nok lige i nærheden af hvor jeg rider. Ellers bliver det til noget brød tror jeg.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Zanta |
31-10-2007 13:37 |
|
Vi får mine forældre på besøg i aften, så vi skal have raclette. Noget vi dog får tit  Der er indkøbt champignon, fars, bacon, kylling og oksekød. Desuden salat og dejligt brød fra den italienske bager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Engelsk bøf med pommes frites, ærter og hvidløgs-bearnaise til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhnmmm |
|
|
Manden har inviteret mig ud og spise og i biografen bagefter for at lave noget andet på en onsdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
her står den på en hurtig omgang spagetti og kødsovs med en lækker salat til... Laver en kæmpe portion for så er der også til i morgen. Er nemlig inde i sådan en periode, hvor jeg synes det er en pestilens at skulle lave aftensmad. Hmmm måske det hænger sammen med en bunke nattevagter i denne uge, så jeg nærmest går rundt som en zombie her hjemme 
Pernille
Luksusaraber til salg. 2 stk kasterede perserkatte på 1½ år,foræres væk til nyt blivende hjem a.s.a.p.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Her i huset står den på hummerhaler. Jeg er ved at tømme den ene fryser helt, så intet bliver for gammelt, så det er sådan noget mærkeligt noget vi får i øjeblikket. Der er 1 kg til deling mellem mig og knægten, så mon ikke det er nok. Min mand spiser i midtjylland i aften, han hader simpelthen fisk og skaldyr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er risengrød |
|
|
Uhm her står den på risengrød. Risene står lige nu og koger og om lidt hælder jeg sødmælk i. Og så med kanelsukker og rød saftevand til 
Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave! ----------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
smukke-ped |
31-10-2007 17:48 |
|
Jah...her blev det til en sandwich fra en cafe inde i hjørring...manden spiser der hvor han er på coaching.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm mad |
Anne87 ♥Welsh pony♥ |
31-10-2007 18:00 |
|
Jeg skal have rødspættefiletter og pommes frites... Ikke videre sundt eller nærende for min krop, men godt det smager det  Alternati vet var oksekødssuppe, men det blev boycuttet fordi jeg også har spist det til frokost og meget hurtigt blev frygtelig sulten og tom i maven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad... |
|
|
Jeg skal have kalkun, bearnaisesovs og kartofler. Mums 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har lige fået |
Sanne |
31-10-2007 18:21 |
|
millionbøf med masse grønsager til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gullasch |
Hanne GJ |
31-10-2007 19:54 |
|
her står gullaschen lige nu og simre i gryden. Har fundet en opskrift på gullasch suppe, men tilsætter lidt mindre væde så den bliver mere kødgryde agtig og så skal vi have hjemmelavet kartoffelmos til. Fandt også lige lidt frysegrønt rester i fryseren som vi lige så godt kan koge også. I går fik vi en rigtig lækker fiske suppe med porre og kartofler som var blendet så den blev rigtig tyk. Så havde vi puttet rejer og fiskestykker i. Den smagte vidunderligt, der var til to portioner til fryseren og tror sørme også der bliver en portion til fryseren i aften så de næste par uger kan vi da lave nem mad et par aftener 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
... havde ellers købt ind til at lave lidt mad - men efter som jeg så skulle være alene i aften gad jeg ikke, så jeg har spist en Calzone og en portion salat fra pizzariaet 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|