Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lektiehjælp - hvor meget?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 22:33

Hej med jer.
Nu er det sådan, at jeg skal til at hjælpe en pige i 8. klasse (eller var det 7.?) med noget matematik efter skole. Jeg skal tænke over hvad jeg vil tage for det -men her kommer jeg så i tvivl. På den ene side er der grænser for, hvor lidt jeg vil tage for min tid, som jeg bestemt ikke er i overskud af. På den anden side, kan jeg godt forstå, hvis man ikke er interesseret i, at bruge alle sine sparepenge på lektiehjælp (overdrivelse fremmer forståelsen).
Hvad vil I mene er fair?

Det skal måske lige siges, at jeg selv går i 2. g og har haft 10. kl. med. Jeg klarer mig rigtig godt i skolen, og har altid gjort det. I matematik har jeg i skriftlige prøver/eksamener kun fået 10 (gammel skala) og 12 (ny) og i mundtlig kun 11. Så skulle mene, jeg er i stand til at hjælpe (; Har desuden givet lektiehjælp (gratis) da jeg var yngre, samt er vant til børn og unge fra den stald/BØRNErideskole jeg hjælper frivilligt i.
Julie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 22:41

Hvis du er under 18, så syntes jeg ca. 60

Hvis du er over 18, så ca. 80

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***Hilsen Mette og supermulen Odin***

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0
0
Svar på denne tråd

Mette166
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 22:48

Den er lidt svær.. -Jeg bliver 18 om tre uger ;)

Men havde selv tænkt 60-80 kr.. Så det lyder meget passende, det du skriver, synes jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Bare lige for at...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 08:02
...give noget at sammenligne med: Vikarlønnen for uuddannede lærere i Folkeskolen er 180,- i timen. (Det er så når man er over 18).

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider