Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så fyldte jeg 20 år :)
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 18:00

Hejsa

ja, så er jeg belvet tyve år. Det har simpelthen nok været den bedste fødseldag længe!!

Ja, jeg er jo flyttet hjemmefra, så dagen startede godt nok lidt underligt - er vant til der bliver sunget sang og hygget omkring mig i sengen, såh - ja - det var lidt mærkeligt at vågne op uden det. Men min mor og far ringede og sang fødselsdagssang for mig i stedet. Dejligt

Dagen i skolen var let, havde kun mig selv med, da vi øver på at fortælle historier :)

Efter skole havde jeg inviteret pigerne fra min klasse på rundstykker, og hold da op en god oplevelse det var. Havde i forvejen sådan lidt - ja var ik så optimistisk, fordi når jeg før har inviteret til sådan noget har der aldrig været så megen opbakning. Men det var der i år :D - er jo startet på ny uddannelse, og hvor er det fedt at mærke at folk gerne vil mig, og gerne vil være med til at fejre mig. Så det endte med at vi var 13 piger hjemme hos mig. Vi startede med at spise rundstykker og så spillede vi gæt og grimasser i et par timer bagefter. Det var SÅ hyggeligt. Det er også første gang jeg er sådan rigtig vært, og det gik overraskende godt, der var lidt for lidt juice, og det slog kun lige til med rundstykkerne, men det var godt nok dejligt alligevel.

Da pigerne skulle til at hjemad gav de bare så megen indtryk af at de havde hygget sig, og at de havde syntes det var godt at jeg havde inviteret, så jeg er bare SÅ glad for at jeg gjorde det!!

De havde slået sig sammen om en gave (skal nok lige siges at jeg slet ik havde regnet med en gave, da jeg ikke havde givet udtryk for at ville have en) - de havde købt to kogebøger til mig :)

Da pigerne var taget hjem blev en her, hun er lige taget videre til kamp. Vi har bare hygget med at se tv og spille computer - SÅ hyggeligt :)

Nåmen ville bare fortælle om min dejlige fødselsdag - den første i 20'erne :)

Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - i vil ikke blive glemt!
ÅRHUSTRÆF - SE HER

0
0
Svar på denne tråd

Årh skønt..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 18:20

Tillykke med de 20år.

- Sjovt nok var min 20års også den fødselsdag, der har været aller bedst for mig.

Dejligt du har haft en skøn dag :)

Igen tillykke, og kæmpe kram herfra.

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

tillykke med de 20 år
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 19:05

Dejligt at høre at du har haft en god dag. Jeg kan godt selv huske hvordan det var... har dog boet med min kæreste i snart 4 år, men sidste år tog han til ungarn dagen før min fødselsdag. Dumme ham, det var så tomt. Jeg vågnede op, ingen til at synge for mig osv.. men så måtte jeg køre hjem til mor og far. !*S* I tordags fyldte jeg så 24, og jeg skal love for at min kæreste gjorde det godt igen. HAn vækkede mig med rundstykker og juice på sengen og pakker. og så sang han helt vildt... *S* Det var så dejligt. Senere på dagen kom mine forældre så til kaffe og senere culotte steg. ;o) En skøn dag.

Det er dejligt at være midtpunket. Bare engang imellem!

Endnu engang tillykke ...

;o)

0
0
Svar på denne tråd

fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 19:20

Dejligt at høre du har haft en god fødselsdag

Bliver alligevel en smule trist af at læse det.. jeg bliver selv 20 om ca 3 uger, konto'en siger minus 10.000 ca pga flytning og nyt job, så det er UDELUKKET at holde noget som helst, min mor og hendes kæreste giver mig 500 kr da de ved jeg er i pengekrise, hvilket er pænt af dem. Så jeg må gøre stort comeback når jeg bliver 21..

Med verdens dejligste pony: Stormarkgårds Tequila <3

Og verdens dejligste hest: Midnights Medina <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider