|
|
| har I en hobby? |
|
|
Ja jeg kunne godt tænke mig at høre om I der ude på HN har en hobby ud over heste??? Går i til noget en gang om ugen eller andet? Feks. dans, sang el. Overvejer at starte på noget men om det skulle være et nyt sprog eller andet ved jeg ikke. Så kom med nogle foreslag...
...sagde Sabrina med verdens dejligste Bandit
Venskabet er først ægte, når to venner, uden at mæle et ord, kan glæde sig ved blot at være sammen. (Georg Ebers)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, men jeg går ikke til noget |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
28-10-2007 23:26 |
|
Det er dyrt at gå til malekurser, og når man gerne vil udover begynderstadiet, så synes jeg det er kedeligt. Jeg tegner, maler, laver computergrafik, strikker- og haven og kattene er også min hobby. Når jeg læser halvavanceret videnskab, så er det også en hobby. 
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ -Dan Greenberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine ekstra |
|
|
hobbies er at strikke og filte. Har strikket i mange mange år og er først begyndt at filte. Med filtning har jeg været på aftenskolekursus i en hel weekend og blev meget inspireret. Når jeg har fået barn nr. 2 skal jeg rigtig i gang med at filte, nu har jeg stor mave på og det kræver lidt kræfter at filte de store ting. Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hobbyer |
|
|
Jeg havde krybdyr som hobby før jeg flyttede til Grønland. Vi havde en masse og det tog lang tid at passe dem. Derudover elsker jeg motorcykler. Nu er kæresten og jeg så begyndt at bowle, så det er vel vores nye hobby kan man vel sige. Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her dyrker |
|
|
jeg fitness et par gange om ugen, mest pilates og yoga. Derudover har kost og ernæring min store lidenskab, da jeg er næsten færdig uddannet inden for området og syntes det er vildt spændende. Jo, mere jeg lærer om det, bliver jeg klar over at vi mennesker faktisk ikke ret meget ved. MVH Dorthe
Vores dejlige kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives 1500kr. ved fremskaffelse i live. Dusør 500kr. i død tilstand.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næææ - kun |
|
|
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næh det har jeg vist ikke |
|
|
jeg har ingen hobby Jeg arbejder og går i skole ... og nååh ja så er jeg tilmeldt et fitness - tæller det ... ej, jeg har så travlt - at jeg ikke synes jeg kan overskue det, hvis jeg osse skulle have en "hobby". men jeg kan da godt lide at klippe klister på skotøjsæsker Og har også købt nogle engle til formålet! ...dette bliver en evt. julegave  og så red jeg engang ( Stoppede i sommers -) ...så det tæller jo ikke,... buuuh jeg er vist kedelig - haha 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
min familie mine hunde mine heste og mit arbejde så der er ikke meget tid tilbage mere til at tage sig en hobby. ville gerne noget styrke træning og har købt mig en bænk, så går nok igang her hjemme når tiden tillader det.
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahsdkjhaskj |
Anna-S |
29-10-2007 08:11 |
|
Spiller fodbold og elsker det  Bare på hyggeplan - men det er nu sjovt uanset hvad 
Anna og Flicka - Et broget makkerpar !
Fortiden kan ikke laves om så lad være at fortryde den, fremtiden kan ændres.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hobby |
|
|
udover heste... min familie - tæller det??? Ellers tegner jeg også når jeg af og til og maler har et par minutter til overs: 
Mvh Charlotte
Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - vestsjælland tilbydes Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hobby.. |
Melanie ♥Maddy♥ |
29-10-2007 10:22 |
|
Tjae udover hesten, som lige er kommet ind i min hverdag så har jeg min kat, og så er hvirvelløse dyr også en stor lidenskab i mit liv.. lige pt står samlingen på 3 baby-skorpioner og 6 baby-fugleedderkopper.. Derudover tegner og maler jeg også engang i mellem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ud over hesten... |
Ninkamus |
29-10-2007 10:26 |
|
JA lige pt har jeg ikke hest. Men udover at være heste intresseret så spiller jeg fodbold 
Ninkamus -Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen! Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)
"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hobby.. |
|
|
næh, jeg har mine heste og mit arbejde.. Der udover er der alle vennerne.. Ville ellers gerne begynde til fodbold igen, men det er tiden ikke helt til lige nu..
HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tegner |
GooeyDuck |
29-10-2007 10:44 |
|
Jeg tegner og arbejder som PC supporter i fritiden...
* GooeyDuck * & * Mille *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
29-10-2007 10:49 |
|
Udover hesten er jeg Darren Hayes support, hehe. Og så løber jeg og går med hunden...
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marsvin... |
Writer In Blossom ♥Indy♥ |
29-10-2007 18:31 |
|
Min helt store hobby må nok være marsvineavl, selvom jeg ikke har så mange marsvin og har indstillet avlen indtil jeg kommer hjem fra USA... Men jeg tager stadig til udstillinger og den slags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Tæller tv-serier? For min uge bliver stortset planlagt efter hvad der kommer i tv  Og så bruger jeg enormt meget tid på katte, og har alle dem som min økonomi og plads tillader
Rikke Fejrskov "Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| andre hobbier |
|
|
tja. jeg løber. det er vel en hoppy? ud over det har jeg den dejligste hoppy som jeg får de fleste nætter til at gå med.  ja i gætter det nok aldrig, mit dejlige tidfordriv nemlig lektier lektier og atter kedelige lektier. det er ski hårdt at gå i gymnasiet, ha' to heste, løbe og nå alle de ting der skal nåes, inden dagen falder på held.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
MORRISON HOTEL THE DOORS vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udover |
|
|
hestene er min eneste hobby at pakke gaver ind:-) det er jeg helt vild med, og skide god til. Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg laver trense,grimer og andre ting til heste og æsler i læder. Og så bliver jeg drillet med at jeg har "lave indhegning" som hobby,og at bygge om. Dorte.
Det god stil - at køre æsel med et smil Har du set Donkey,Frans, Frits , Nellie og Augustas hjemmeside ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre hobbyer |
Lilar |
30-10-2007 15:11 |
|
Har ikke rigtigt nogle hobbyer ud over hesten - har jo også min datter og så går jeg i skole. Og vi har ret mange lektier for hver dag, så det går der en del tid med. Venner tager jo også noget tid, både dem jeg ser til hverdag og dem jeg skriver med (skriver en hel del på MSN). Forsøger dog at være lidt kreativ ind imellem, men ikke på det store plan - sådan lidt vinduesmaling (laver julepynt) og så tager jeg enormt mange billeder (dejligt når man lige har fået nyt kamera). Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Min hobby ud over mine 4 heste, er kaninhop .. og så endelig bare alle mine andre dyr også ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !... |
|
|
Ud over hesten er det kaniner. Har 12 kaniner som både bliver brugt til hop, udstilling og kæl udstillinger er kun et par weekender om året, hop plejer at være konkurrencer mindst en gang om måneden, men de skal jo gerne ud og hoppe mindst en gang om ugen for at holdes i form (at de så slet ikke er det for tiden er noget helt andet, tør ikke have dem ude pga. myxomatose)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjklæølkjhgfdsdf |
|
|
Ja, hvor øv'eren det end lyder, så er I da my second hobby  HN!
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Akvarier og akvariefisk, mine kanariefugle og zebrafinker, og jeg kan lide at strikke selvom jeg ikke er så god til det...  Bøger,bøger og bøger - og så er jeg fagidiot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da.. |
|
|
Jeg tegner (desværre ikke så meget pt), og så har jeg 3 dejlige kongeboaer (slanger)! 
Mvh. Lykke Lykkelig ejer af: I'm Gold And Dangerous "If it's not a walker, it's just a horse" Tennessee Walking Horse Tilbydes: Portrættegninger af din hest eller yndlingshest laves Tegninger og hest kan ses i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fritid |
Tinkertosser |
31-10-2007 05:54 |
|
Jeg skyder lerduer, og når sæsonen er slut, så er jeg på jagt engang imellem. Jeg har også været med i foreningsarbejdet i vores jagtforening, men har ikke så meget tid til det mere. Udover det, har vi 2 hunde, som jeg bruger min tid på... Men må indrømme at hestene fylder enormt meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hobby... |
|
|
... ud over hesten er bl.a. at være frivillig på HN. Og så er jeg begyndt at male lidt - selv om jeg endnu ikke er så dygtig at jeg vil sætte mine billeder herind 
£isbeth & Baloo * Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hobby udover heste: mine hunde (træning af dem), træne selv, delfiner, skrive romaner/digte, Disney i alle afskygninger og dyreaktivisme. Og selfølgelig min kæreste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|