Vores kat har netop fået sit andet kuld killinger. Jeg har derudover dansk svensk gårdhunde. Jeg ville lige vise killingerne til hundene. De slikkede den lille og så var der ikke mere med det... Men en af dem blev ved med at stirre og nærmest sad og sitrede, så jeg viste hende killingen igen. Først slikkede hun, men så småsnappede hun sgu!!!
Sidste kul var der intet med og hun kommer også fint over ens med misse-mor til hverdag.
Hvorfor denne pludselige start på jagtinstinktet?
Nu har jeg sat kurven op på vores bar-bord og hunden bliver ved at forsøge at komme op og sidder ellers bare og stirrer derop.
Nu tør jeg ikke efterlade dem sammen hjemme mere...
Missemor forsvarer dem ikke overhovedet. Hun passer killingerne godt, men vil gerne dele sin kurv og sin mad med hundene, selv når hun ammer.
En af de andre hunde er nærmest omvendt. Hun ser dem lidt som hende børn og vogter dem nærmest lidt fra de andre hunde.
Er der noget at gøre, eller må jeg bare holde dem adskilt? Dette vil være yderst besværligt, da både hund og kat helst vil være er hvor jeg er.
Hvis jeg holder dem adskilt, hvir længe tror i så der går før end de igen kan introduceres for hinanden?
En frustret