Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når hunden vil æde killingerne!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 14:51

Vores kat har netop fået sit andet kuld killinger. Jeg har derudover dansk svensk gårdhunde. Jeg ville lige vise killingerne til hundene. De slikkede den lille og så var der ikke mere med det... Men en af dem blev ved med at stirre og nærmest sad og sitrede, så jeg viste hende killingen igen. Først slikkede hun, men så småsnappede hun sgu!!!

Sidste kul var der intet med og hun kommer også fint over ens med misse-mor til hverdag.

Hvorfor denne pludselige start på jagtinstinktet?

Nu har jeg sat kurven op på vores bar-bord og hunden bliver ved at forsøge at komme op og sidder ellers bare og stirrer derop.

Nu tør jeg ikke efterlade dem sammen hjemme mere...

Missemor forsvarer dem ikke overhovedet. Hun passer killingerne godt, men vil gerne dele sin kurv og sin mad med hundene, selv når hun ammer.

En af de andre hunde er nærmest omvendt. Hun ser dem lidt som hende børn og vogter dem nærmest lidt fra de andre hunde.

Er der noget at gøre, eller må jeg bare holde dem adskilt? Dette vil være yderst besværligt, da både hund og kat helst vil være er hvor jeg er.

Hvis jeg holder dem adskilt, hvir længe tror i så der går før end de igen kan introduceres for hinanden?

En frustret

Mvh.

Helle

Dansk Svensk gårhunde hvalpe sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Nemt nok
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 15:01

Holde du dem ikke adskilt, så tager hunden killingerne og så er du over det problem...

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Vigtig info. på min præsentation..

0
0
Svar på denne tråd

åh illum
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 15:04

.. du er altid så støttende og kommer med sådan nogle gode råd.

No need to point out the obvious

Mvh.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 16:23

Hmm.. Ja, det er selvfølgelig noget af et problem.

Men jeg ville dog forsøge evt. at flytte kurven med killingerne ind i et andet rum - nu ved jeg selvfølgelig ikke i hvilket rum de alle befinder sig i nu.

Og så håbe på det bedste, når killingerne er blevet lidt større.

Men mærkeligt - og en skam - at den ene hund lige synes, den skal sætte tænderne i killingerne.

Hilsen

Nanna - med sin smukke mino - Celest

Nu som Stud. Da

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 17:19

hejsa

kunne det ikke tænkes den bare ville være mor også for dem ??? - de tkan være den bare viser det på en anden måde en din anden hund gør.

vi fik os et par moderløse killinger for nogle uger siden og troede også først vores dansk svensk gårdhund ville æde dem, men så gav jeg hende luige chancen for se hvad hun egentlig ville med dem (gjorde det såen set fordi jeg ikke kunne forestille mig hun ville gøre dem det fjerneste).

og hun har bare være så god mod dem siden og har fakstisk værest ders ersatnings mor så der var ikke meget arbejde i det for mig hun tog sig så godt af dem

men selvfølgelig skal du ikke lade den være alene med dem før du føler dig helt sikke , kun dig kender din hund bedst.

her er lige et billede af vores killinger og vores hund.

Med venlig hilsen

Anita Hansen.

3stk billetter til gallashowet lørdag den 15 marts 2008 sælges - skriv for mere info

RIGTIG HESTE VEJER OVER 800KG

:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Gud bad du om
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 17:21

Støtte det var måske for svært selv at regne ud at naturligvis skal du holde dem adskilt ???

Jaja Illum er altid ond, bla bla bla.

Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Vigtig info. på min præsentation..

0
0
Svar på denne tråd

Føj Illum
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 17:29

det er da en mærkelig måde at te sig på.

Et liv uden dyr er som en sko uden såler:)

0
0
Svar på denne tråd

mit råd
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 17:54

Nu har jeg selv altid været venner med alle dyr, og jeg har altid kunne snakke med dem (har jeg fået at vide). Og ja mit råd ville være at du skal ikke lade dem være adskilt, da de så ikke lære at de bliver nød til at være under samme tag. Jeg synes at du skal sørge for at være sammen med dem på samme tid, og hvis det er at hunden prøver at bide killinegrne så skal du skælde den ud. Men du skal nok også holde øje med om det er killingerne som der provokere hunden. Fx. katten snapper ud efter hunden, eller på en anden måde prøver at krasse den eller noget.

HESTE ER DE BEDSTE I VERDEN!

JEG ELSKER DEM... HVAD MED DIG?

I LOVE You Mira (min hest)

HESTEVRINSK MARIA

0
0
Svar på denne tråd

update
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 18:25

Lige en opdatering her fra.

Det går bedre nu. Har siddet længe på gulvet ved siden af kurven og kælet for hunden...

Nu er interessen dalet og hun forsøger overhovedet ikke at komme tæt på kurven.

Nu prøver vi at have dem sammen under opsyn her hele weekenden og så må vi se...

Mvh.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider