Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Han passer ikke på sig selv?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 13:08

Ja, og jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg.

Men som overskiften siger så passer min kæreste ikke på sig selv.

Han er springgymnast, så han springer rundt over det hele.

Han er en af dem som stort set hele tiden skal prøve noget nyt, og gerne noget andre ikke tør.

Han acceptere dog når jeg sys det hele bare bliver for meget.

F.eks. i mandags fik han krampe i lægmusklen så den hævede to cm og han ikke kunne gå, han slog ryggen(ret voldsomt synes jeg)og nakken da han sprang, slog hælen ret hårdt ned i trægulv, og det skete på under en time.

Jeg elsker ham mere end noget andet, men han kommer bare altid til skade.

Så skal han lige prøve et nyt spring, og så lander han forkert og slår sig så han ligger og vrider sig på gulvet.

Jeg synes det er fedt at han springer, og er også selv ved at lære det. Og det er også fedt at han går så meget op i det, men oh my god.

Jeg er blevet sådan lidt en massør oppe på min skole, og har utallige gange masseret hans ryg og nakke, og den er total ødelagt. Han ved det også godt selv, men han overser det bare.

Han laver pakur og lign.

Til dem der ikke ved hvad det er så kan i se ham og hans venner springe rundt her:

www.youtube.com/ results?search_query=gymnasmospasmo

Det er de to videoer han er med i. I den første er det bla. ham der springer over cyklen.

Havde bare lige brug for med mig selv at sige det.

Team Granlund

Raske

The Greatest Thing You Will Ever Learn,

Is to Love And Be Loved RETURN!!

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

PERNILLE KAABERBØL JØRGENSEN' ELSKER DIG!<3

0
0
Svar på denne tråd

g vdfneda
Forfatter: 
Dato:  27-10-2007 13:15

Han er springgymnast, så han springer rundt over det hele.

- Undskyld, men kunne ikke lade være med at se for mig, at han sprang rundt fra sofaer til lænestole, op på bordet og videre til en gyngetur i lampen...

Iøvrigt - jeg tror du må finde dig i, at have fundet en kæreste, der kan lide at bruge sig selv til det yderste - koste hvad det koste vil - og så må du bare stå klar med isposen og trøst, når det bliver rigtig slemt!

Gitte C

Breyer modelheste & andet hestelegetøj

1-& 2-hestes trailere udlejes i Smørum

Trailere til salg!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 01:04

Heh, sådan kunne det også tolkes. Men ja, fra alverdens ting og sager springer han fra.

Tror også det er det eneste jeg kan gøre.

Team Granlund

Raske

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

0
0
Svar på denne tråd

de lander
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 05:32

De lander jo også sjældent på benene, så kan da godt forstå de ødelægger deres rygge, måske de kunne bruge noget mere træning i at lande rigtigt hos en underviser. bare min tanke... aner ikke meget om sådan noget, men har da set det mere yndefuldt end det her hehe

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 06:16

jeg er mere bekymret for sætningen :Jeg er blevet sådan lidt en massør oppe på min skole, og har utallige gange masseret hans ryg og nakke, og den er total ødelagt. hvad betyder lidt en massør. er man ikke uddannet i massage skal man holde sig langt fra det for man kan gøre langt mere skade end gavn. få uddannelsen hvis du skal massere eller også nøjs med at hygge ae ham på skulderene.

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

Springgymnast
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 10:03

Håber da han får undervisning, for det de render rundt og laver der ser altså ikke særlig fornuftigt ud!

- Jeg tænker mere at de måske burde se lidt mindre "jackass" :S

Og som oliviaemilie er inde på, så er det farligt at du går rundt og massere, skal de tonse sådan rundt burde de gå til en rigtig massør.

Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

» Krogens.com - opdræt af coronet marsvin «

» HorseLand.com - HorseLand penge købes «

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 19:07

oliviaemilie: den havde jeg ikke lige tænkt på. Tak fordi du/I siger det.

Han har gået på Junior og Amts holdet, og får stadig undervisning her på skolen.

Jeg har også sagt at han burde gå til en eller anden og få det ordnet lidt.

Team Granlund

Raske

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Springgymnast
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 19:57

Nu er jeg selv en "gammel" springgymnast (konkurrencegymnast) og jeg har landet forkert utallige gange, ja jeg slog mig, men sådan går det nogle gange.

Tror bare vi har det med at prøve grænser af, og det drengene laver på græsset var også sådan noget vi lavede.

Syntes ikke du skal tage dig så meget af det, forhåbentlig har de styr på deres teknikker og hvad de kan og ikke kan .

• • Simone • •

<3 Med den tandløse hest <3

0
0
Svar på denne tråd

børn...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 20:25

lad dem

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider