Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mænd og indretning - suk!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2007 13:40

Her overlader jeg det til kæresten (mens jeg er på arbejde) at tage imod VVS'eren for gulvvarmen skal sluttes til i badeværelset.

Og hvad ser jeg så da jeg kommer hjem fra arbejde nu? - 2 store (ikke til at overse) jernrør stikkende op lige indenfor badeværelses døren, i 40 cm højde med en termostat foroven, som stjernen på værket... gyseligt

Hmm troede da virkelig han kunne lægge to to og sammen og finde ud af at få det trukket ud til bryggerset på den anden side af væggen, så nu er han tøsesur over jeg vil have det lavet om, for han mener virkelig jeg kan vænne mig til den torn i øjet med tiden - forget it, så kender han mig ikke godt nok! Ja han siger endda at hvis nu vil maler væggen, så vil jeg slet ikke tænke over det er der mere

Puha jeg tror jeg får mareridt hele natten, for det er godtnok grimt og klodset - foruden man risikerer at stå på hovedet over det når man går på badeværelset.

Mænd! Jeg ER blevet klogere nu

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor er det lige
Forfatter: 
Dato:  26-10-2007 14:13

At DIN måde er den eneste rigtige at gøre det på? Du har overladt opgaven til ham - UDEN at fortælle hvad du har af forventninger til det - og når opgaven er løst som han og VVS'eren er blevet enige om, så bliver du sur???

Tror du mon han er tankelæser?

Kan godt forstå HAN er fornærmet, det er da dig der har urealistiske forventninger.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider