Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kaniner udendørs nu??
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 19:08

jeg var jo så smart at tage mine kaniner ind da jeg hørte der var en kaninsygdom på vej herned af fra københavn området og når står jeg så med 4kaniner inde og 4 kæmpe udendørsbure udenfor... er det for sent at prøve at vænne dem ud?? synes da de ville have større glæde af at være ude i de dejlige bure men vil jo heller ikke have de bliver syge af kulde

håber på et godt råd

0
0
Svar på denne tråd

ring og spørg
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 19:29

Jeg tror det er for sent nu, da kaniner tåler temperatursvingninger meget dårligt.

Men ring og spørg en dyrlæge om det.

Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 19:30

Ja, når du først har haft dem inde er det for sent. Sådanne tilvendinger skal ske mens der er mindst forskel på temperaturen ude og inde. Jeg ville i hvert fald personlig ikke gøre det.

Jeg ville vente til foråret selvom det er lang tid. Du har ikke et opvarmet garage eller lignede hvor der i det mindste er isoleret eller sådan. Så kunne de måske stå i deres udebure der.

Men vil ikke gøre mig klog på det.

0
0
Svar på denne tråd

wraaah
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 19:31

Altså, mine bliver ikke taget ind på noget tidspunkt.

det måske dobbeltmoralsk at sige, at jeg vil lade naturen gå dens gang, når nu jeg har dem i bur, Men jeg vil ihvertfald ikke tage dem ind. Mine kaniner trives slet ikke indendørs. ( det startede de med at være )

men for at svare på dit spørgsmål ..

Tja, det aner jeg ikke .

FALDSKÆRM SÆLGES !

KUN BRUGT ÉN GANG, ALDRIG PAKKET UD !

Forever being memoriesed.

www.youtube.com/watch?v=6G5WyorUzAQ

Rest in Peace.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 20:33

Hej.

Nej ville bestemt ikke sætte dem ud igen før til foråret pga temperaturen. De tåler ikke så store tempertur forskelle.

Mine kaniner er altid ud og bliver der. Bliver de smittet med den kaninpest, så gør de det også inde da den er luftbåret så vidt jeg har læst...

MVh Henriette

Dressursadel: Tophorse St. Martin Sælges 17" bred bom.

M/udstyr: 3800kr

U/udstyr: 3500kr

Kombi sadel: Maxam Fish NY sælges 17,5" bred bom.

1900kr .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider