Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen til alle..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 06:05

En ny dag er på vej, ja for mit vedkommende har den været her siden 04.40 og da jeg alligevel ikke kunne sove mere, så kunne jeg jo passende bage en gang boller til ungerne.

Så nu står de i ovnen og når de er færdige, så går jeg op og vækker mine dejlige børn. Mon ikke jeg bliver tilgivet hurtigt for morgenvækningen ved duften af friske boller.

4 års ponyvallak m. unik sind sælges.

5 års fuldblodshoppe udlånes.

0
0
Svar på denne tråd

sikke et overskud
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 06:07

sådan lige fra morgen stunden af, bare det var mig, jeg er simpelthen så træt, men det er nok alt det der er sket de sidste par dage, men jo jo rigtig go morgen til dog også...

Livet er ledt et af leve, men husk lige at gøre det mens du stadig kan.

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 06:09

tja jeg sidder og pisfryser, da vi ikke har radiator oppe endnu men jeg har været vågen siden kl 4, da stod manden op, og ja han larmede bare for vildt til morgen, så jeg faldt ikke i søvn igen inden uret ringede kl. 5.45.. så nu sidder jeg lige og får en kop kaffe og nyder roen, inden datteren skal vækkes og i børnehave og jeg på arbejde...

rigtig god onsdag til alle

Knus Nanna

som sørger over tabet af Brian Dyret

Udstyr sælges bl.a. hubertus flexline,underlag,dækken,halerem m.m

Mine dejlige drenge

Brian R.I.P 19/10 2007

Sejr R.I.P 4/1 2007

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 06:27

Jeg var oppe ved 4 tiden.. men krøb i seng igen.. jeg kan bare ikke sove om morgenen..

Jeg kunne også godt have fundet på at bage boller.. men lige idag, bliver en travl dag.. så jeg lå bare under dynen..

Nu har ejg så være oppe en time.. og alt ånder fred og ro.. det er skønt med disse stille stunder.. om 15 min. skal jeg kalde på børnene.. så er der fuld fart på..

God dag til alle!!

Karina.

Bigands

Ponyrideklub

ridning for velvære...

og for sjov!

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 07:03

så frisk du er min søde ven...

Mona

Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 07:03

Sikke da et morgenfriskt indlæg - og jeg er sikker på der er nogle børn der bliver glade og tilgiver vækningen :-)

Jeg har været oppe en god halv times tid, er lige ved at gøre mig klar til at køre til Hårlev hvor jeg skal have taget nogle billeder. er heldigvis morgenmenneske, de sidste to dage har jeg også være oppe kl 6 og skal det igen i morgen, det er nu dejligt så tidligt på morgenen (i hvert fald så længe man er indenfor )

Hundene er fodret, om lidt er det hestenes tur og så bliver de lukket ud inden jeg kører. De gider ikke stå indenfor en hel dag, så hellere ud lidt tidligere :-)

Ha en rigtig dejlig dag allesammen

Mvh Juliette

Salg af OX-hingste af høj kvalitet.

Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes

Sygepleje + kemibøger sælges Se Her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider