Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Venstre eller højre hjernehalvdel??
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 00:59

Her er lige et sjovt link, hvor man kan se hvilken hjernehalvdel man bruger mest: (Se hvilken vej danseren drejer rundt) :)

http://www.news.com.au/perthnow/story/ 0,21598,22492511-5005375,00.html

Mvh Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 01:18

...lige ligge ud med at sige, at ved mig drejede danseren til at starte med højre rundt, men hvis man koncenterer sig, kan man få den til at dreje begge veje.

0
0
Svar på denne tråd

Og? Hvis du ser længe nok
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 01:20

Så går hun først venstre om og så højre. ;-)

Jeg er primært visuel og højrehjernet ("kunstnerisk")- men jeg kan også lide sprog- og det er en venstre hjernehalvdel ting. Så?

Meget sjovt- men ikke videre nyttigt... Mere en test af, om man træffer hurtige beslutninger og har lidt/meget tålmodighed. ;-D

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd

*GGG*..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 05:13

Altså den hopper i da ikke på??

Det er et java script der får den til at dreje enten den ene eller den anden vej, det har ikke spor at gøre med hvad i tænker prøv og højreklik på billedet og gå ind i vis kilde ;)

synske computere haha ja så vil jeg skisme ikke være med mere

0
0
Svar på denne tråd

Hoppede på den
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 06:56

Ja jeg hoppede jo glad i med begge ben. Første gang dansede hun mod uret, men da jeg åbnede linket igen dansede hun med uret.

Så jeg bruger nok begge hjernehalvdele lige meget (eller lige lidt)

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

tije *Fylkir*
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 13:04

tror ikke lige jeg er helt med på hvad du mener :)

Den skifter ikke af sig selv, da jeg kan få den til at skifte når som helst... men det er måske ikke lige det du mener.

0
0
Svar på denne tråd

ej altså
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 14:07

computeren er jo ikke synsk, men billedet af danserinden viser sig i hjernen på to forskellige måde alt afhængigt af hvilken del man lige bruger..!!

Ved ikk om du forstår..?

Hvis man tænker billeder drejer den ene vej, hvis man tænker ord, drejer den den anden vej..

Jeg prøvede lige at holde hånden for det ene øje og så det andet, og der skifter den også promte..!!

***Melanie***

&

*** Midnight Summer Madness ***

7/5 2007

www.123hjemmeside.dk/Maddy

0
0
Svar på denne tråd

dfhdfhhd
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 14:11

Ad, hvordan kan det være den skifter:O

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 14:13

er ikke helt sikker men for mig drejer hun kun højre om...hvad betyder det så?

Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda

God dømmekraft kommer fra erfaring,

desværre kommer erfaring som regel fra dårlig dømmekraft

Livet er at leve, det er os selv der gør det besværligt ;)

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 14:21

Jeg kan kun se hun drejer med uret.. Og det passer slet ikke med hvad der står om højre hjernehalvdel..

Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 21:23

Jeg synes det er meget ulogisk at den kan dreje begge veje, men ja som du skriver Mekanie, så kan man få den til at dreje den ene vej alt efter hvad man tænker.

fjordejer: inde på linket står der nogle stikord hvad det betyder. Du kan dog også få den til at dreje den anden vej hvis du koncentrerer dig om det. Det hjælper ikke at have direkte fokus på billedet imens.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 00:49

ha ha..

så prøv at åbne to vinduer hvor i bare gør den ene lille så i kan se dem begge to på samme tid...

Hilsen Rikke

nu med part...

0
0
Svar på denne tråd

synske computere haha
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 06:52

@!#$ nu vil jeg skynde mig at slukke, hvis min computer ved om jeg tænker i ord eller billeder ja så tør jeg altså ikke sidde her mere, tænk hvis hackerne kan nå helt ind i min hjerne den vej også mangler en smiley der ruller rundt af grin haha.

Ditte85 hvis du ved lidt om koder så gå ind på siden højreklik på billedet og vælg vis koder

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt fænomen
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 09:37

Igår var jeg inde og se den, og det endte med at vi var flere fra arbejdet der stod omkring min skærm og kiggede på den dansende dame.

Og her bliver det så lidt underligt, for vi kunne ikke blive enige om hvilken vej hun drejede, og hun skiftede på forskellige tidspunkter for os hver især.

Idag åbnede jeg så to vinduer med den dansende dame, og først drejede de hver deres vej, og efter kort tid drejede de begge med uret.

Jeg ved ikke hvordan man kan forklare det - om det er hjernen eller noget teknisk.

Baronessen

Velvære og forkælelse

Varmepuder med hvedekerner sælges

...se min præsentation

God som barsels- eller værtindegave!

KLIPNING TILBYDES I IKAST OG OMEGN

Læs mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

tije *Fylkir*
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 11:28

Nej computeren er skam ikke synsk, men billedet drejer den ene vej alt efter hvordan hjernen ser. Ikke noget at gøre med om computer er synsk eller ej.

Hvis man kan få den til at skifte præcis som man vil, så kan det vel ikke være styret af koder? Og nej koder er jeg ikke inde i som sådan, men det er da godt klaret hvis det skifter samme tid med, at man selv vil have den til at skifte :).

Og som baronessen skriver, så skiftede hun på forskellige tidspunkter hos de enkelte personer. Det er da lidt svært at forklare ved hjælp af koder??

0
0
Svar på denne tråd

Desuden...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 11:34

... kan jeg ikke vælge vis koder ved at højreklikke på billedet?

0
0
Svar på denne tråd

synsbedrag
Forfatter: 
Dato:  25-10-2007 11:34

tije *Fylkir*: Som Ditte85 skriver har det ikke noget at gøre med din computer, det er nærmere en form for synsbedrag. Det kan sammenlignes lidt med de billeder man kan finde mange typer af, som den her, der i virkelighed ikke drejer rundt overhovedet, det ser bare sådan ud:

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider