Line: Jeg har også overvejet det med ikke at ville sende ham på prøve, da jeg hader at han skal flyttes sådan rundt!
Men hvad så hvis jeg i denne situation ikke ville sende ham på prøve og de aå havde købt ham og fortrudt, så ville de jo have solgt ham videre, og det er endnu værre synes jeg.. for måske de ville være desperate og sende ham det forkerte sted hen.
Men ja, jeg ved godt det er lidt af et sats at sende sin hest på prøve, og jeg har helt sikkert ekstra arbejde i ham når han kommer hjem i og med at opdragelsen skal genopfriskes..
Men hellere ligge lidt ekstra arbejde i det, end sende ham det forkerte sted hen... 
Problemet med disse er også at de kommer fra Aabenraa, 140 km væk fra mig, så de kan ikke lige sådan komme og prøve ham nogle gange. Men jeg har faktisk haft sagt til alle at de var mere end velkomne til at komme og prøve ham igen hvis de var i tvivl.. Så jeg kan helt klart godt se hvor du vil hen med det. 
Men jeg kom også lige til at tænke på dengang hvor jeg var ca 13 år og kiggede efter min første pony, der prøvede jeg en som de kørte ud til min rideskole, og det var skam en rigtig fin pony, men den var lidt oppe og køre og jeg vidste jo ikke om det var fordi det var første gang den var i den ridehal eller om det var fordi den generelt var tændt. Jeg spurgte om jeg kunne få den på prøve og det kunne jeg nemlig ikke, så jeg frygtede lidt at de skjulte noget, og jeg takkede nej til hesten. Jeg fandt sldrig ud af om den var for tændt til mig, eller bare reagerede på det nye sted 
Stella.