|
|
| Telia leveringsrapporter |
| Forfatter:  |
HHansen |
| Dato:  |
21-10-2007 00:03 |
|
Er der andre der har telia mobil abonnement der pludselig ikke får leveringsrapporter? Jeg har ikke fået i et par dage nu. Min datter får heller ikke nogen selvom det ER slået til på telefonen. Der står intet på Telias hjemmeside... Men det må da være dem der er noget galt med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har slået det fra |
ElseG |
21-10-2007 01:16 |
|
Med TOSSEhilsner fra Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! SE HER:
www.internationalhestetransport.dk/ Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lev.rapporter |
|
|
Jeg har også problemer. Har talt med en ansat i en Telia butik og han sagde der var tekniske problemer med nettet. Han vidste dog ikke om det var hele nettet eller kun i "mit" område (Storkøbehavn). Jeg har haft problemer siden sidste lørdag. En gang imellem får jeg dem dog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lev.rapport |
|
|
Jeg har den sat til, da jeg sender en del sms'er til udlandet og da nettet der af og til ikke er stabilt, synes jeg det er rart at vide om sms'en er afleveret, så jeg ikke går og spekulerer på om modtageren nu har fået den. Og gider ikke slå den til og fra. Derfor er den sat til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
Melanie ♥Maddy♥ |
21-10-2007 08:55 |
|
Hehe... her har jeg også problemer, og har undret mig over det.. Så I er ikke de eneste, og jeg bor i sønderjylland..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debitel |
|
|
Samme problem er der med debitel 
Alt til baby sælges - kontakt mig for nærmere information - alt sammen utrolig velholdt  --- Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay så |
HHansen |
21-10-2007 10:54 |
|
er det da ikke mig og min telefon der er noget galt med  Jeg synes det er rart at have slået til, når jeg f.eks bruger det som en kort besked til mine børn, så er det rart at vide om de har fået den, eller om deres telefon er slukket eller noget.. Dt har iøvrigt virket upåklageligt for mig i de 7 år jeg har haft Telia abbonnement, bare ikke den sidste uges tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har haft problemet i lidt over en uge nu, ringede så til telia som sagde der var problemer over hele landet.
Grunden til jeg har leveringsrapporterne er egentligt , at jeg gerne v være sikker på beskeden blir afleveret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg får kun leveringsrapport for ca. hver 20 besked jeg sender, det er rigtig irriterende, men folk modtager mine beskeder  Har også Telia..
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| problemer |
|
|
Jeg har også problemer, her i Sønderjylland. Nogen gange kommer den og andre gange ikke  Har den slået til, fordi jeg synes det er rart nok at vide om beskeden er afleveret, så man ikke forgæves sidder og venter på svar. Jeg har Telia
You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far
R.I.P Karst Dejlig springhest udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OneHeartOnly |
|
|
Debitel bruger vist Telia's net... Bare underligt/irriterende at Telia ikke skriver noget på deres hjemmeside. Fik da sendt et par sms'er mere end en gang i sidste weekend indtil folk begyndte at skrive at nu havde de altså fået den samme besked både 2 og 3 gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Istedet for... |
|
|
At undres på HN, så er det meget bedre at ringe ind til vores søde kundeservice medarbejdere  Problemet skulle jo helst løses! Jeg har faktisk ikke hørt noget om problemet, men jeg vil da forhøre mig imorgen når jeg møder ind  Jeg har selv leveringsrapport slået til. Èn ting er, at man gerne vil se om beskeden når frem, en anden ting er, at rapporten jo først vises når modtageren har tændt deres telefon så man kan følge lidt med 
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) 100% dyreløs - and loving it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vickie85 |
|
|
Ringede faktisk op to gange til Telia's kundesevice i løbet af den foregående uge. Men da der begge gange blev oplyst at ventetiden var på mere end 15 min. lagde jeg på igen. Jeg må indrømme at jeg ikke vil sidde og vente i kø i + 15 min. Og jeg er ennda det Telia kalder Elitemobilist, hvilket skulle sikre kortere ventetid? Så endte med at gå ned i den lokale Teliabutik istedet og spørge om de vidste noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har en LG KG800, med Telia Express, ingen rapporter  Du er ikke den eneste. Er først inden for den sidste uge min er begyndt på det.
Kat 1 ponyhoppe. Jan C, Tarm. Gråskimmel. Ca 6-7 år. - Skals Efterskole 06/08  - Constance Beverly Briscoe ~ Barndommens mareridt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina... |
|
|
Ja ventetid er der engang imellem. Et lille tip er at ringe kl. 9.00 om morgnen, da der stort set ikke er ventetid på den tid af dagen. Jeg sidder i hvert fald somme tider og bare stirrer på skærmen i håb om at nogen venter  Men som sagt vil jeg da lige forhøre mig mandag, for det er jo ikke meningen at tjenesterne ikke virker. Sådan skal det helst ikke være.
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) 100% dyreløs - and loving it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
jeg har det samme, Beskeden bliver modtaget til den man sender til, men man får ingen leveringsrapport, men modtager svar på min sms med det samme, det har været sådan hos mig i en uge nu selvom den er slået til.. mærkeligt og træls. Jeg ringer ind til dem imorgen, hvis jeg ikke når det, skriver en af jer andre herinde så hvad de sagde? For jeg vil utrolig gerne vide hvorfor den ikke virker selvom den er slået til.
Venlig Hilsen Maria Jakobsen, den heldig ejer af 4 årig Mille, Ifolet ved Merlin Dyrviggård, Termin d 16-18 April 2008 Undskyldning er hermed gan til Naja (Stald Lindgaard) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps!!! |
|
|
Der er i hvert fald også problemer her i sønderjylland... Øv altså!!
Lev livet mens du har det - pludselig mister du det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|