Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Telefonchikane.
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:13

Hvad pokker gør man i sådan en situation, tager politiet en af alvorligt?

Min bedre halvdel og jeg, kom hjem i aften efter 2 dage i Sønderjylland. Kort tid efter vi var kommet hjem, mens vi går ude i stalden, går en mærkelig mandsperson og spørger efter Polle???

Og jeg svarer selvfølgelig at der ingen polle var og at han havde ringet forkert nummer osv.

Og man kan bare hører mega høj musik i baggrunden.

Og han begynder at svine mig til med alt muligt og jeg smider på.

Han ringer igen efter få sek, og spørger igen efter ham Polle, som jeg overhovedet ikke kender, hvor jeg så bliver rigtig gal og råber at jeg hedder Lotte, og fortsætter han med trusler, så bliver han meldt til politiet.

Så går der nogle minutter og han undskylder sig over sms og spørger efter, om hvor længe jeg har haft det her nummer.

Og jeg svarer, dum som jeg er, at det har jeg haft lang tid.

Men hvortil jeg også svarer, at jeg vil ikke hører mere fra ham, og jeg kontakter politiet.

Så skriver han igen en sms, han skriver ialt 5 gange sms.

Jeg har tænkt på at kontakte politiet, hvis han fortsætter. Fordi han han truet via telefon samtale samt sms.

Det er godt nok møg irriterende når man kan høre at personen for det første er helt oppe og kører, samt man kan hører at han på et eller andet.

0
0
Svar på denne tråd

Trala..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:34

Kan skisme godt forstå det er irriterende, men hvis det kun er sket den ene gang, tror du så ikk det kan være en engangs forestilling ?

- Jeg ville nok vente og se tiden an, og hvis det sker igen, så melde ham for chikane.

Ellers kan man på nogle tlf spære for et bestemt nr. - prøv at ring og snak med dit telefon selskab om dette.

Eftersom han sender sms, har du jo nr.

0
0
Svar på denne tråd

problemet er
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:37

at jeg tror vedkommen har ringet før, fordi jeg har et ubesvaret opkald fra ham på et andet tidspunkt, men det er bare underligt at han ringer igen, da der er automatisk telefonssvare på mobilen, når den ikke bliver taget samt når den er slukket???

0
0
Svar på denne tråd

har lige tjekket
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:40

min telefon og ialt har han ringet ubesvaret 4 gange, så jeg forstår ikke helt det her?

0
0
Svar på denne tråd

næste gang han ringer/skriver..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 08:05

fortælelr du ham igen at polle ikke har dette nr. men at han kan ringe på dette nr. da de gerne vil hjælpe ham. det nr du så gir ham, er nr. til jeres lokale politistation. så skulle det problem være løst.

MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 09:25

jeg har ikk prøvet det så groft før, men engang skete det i ny og næ at (sjældent) at jeg blev vækket af min mobil om natten fordi en eller anen fuld gut bl.a. var i byen og sikker på mit nr var til en han ville hjem til for at dyrke 6 bagefter Opkaldene om natten var trælse, jeg havde min fon tændt hvis der skulle ske nogen af mine kære noget så man kan få fat i mig jo. Så smed jeg ski på og sendte en sms tilbage da han sose skrev eller lå beskeder på tlf svaren at jeg ikke var denne person og han med det vuns kunne slette mit nr.

Så mente han jeg var en sur gimpe - det var jo et uheld. Ja ja men slet nu bare mit nr.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider