Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 20:47

Er der nogen herinde der rider, selvom de har haft en diskubpolaps??? Hvordan er i kommet igang igen?

Jeg er selv gammel rytter, men har opgivet det p.g.a. at jeg har fåen en lille diskuspolaps i lænden og tør ikke sætte mig op igen. Jeg brænder for at komme igang igen, men tør ikke, da jeg ikke ønsker at ligge i sengen igen.

Sider dagligt på markedspladsen og kigger på ny hest, men den skal også bruges.

Hilsen Jeanett

Tache Birkemose savnes, men har fået fred.

0
0
Svar på denne tråd

altså..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 20:58

Altså har ikke selv haft det, men har hørt om flere der er gået igang igen efter det. Dog har de ikke kunne det helt store, da de jo helst ikke skulle falde for hårdt. Men lidt let dressur eller hygge ridning er der hvis flere der udøver

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 08:24

jeg er i sadlen igen.

fik to, en i lænden og en lidt højere op i ryggen.

Kiropraktor og gode smertestilllende piller, holdt mig gående i et par måneder. Ved røngten fik jeg hver gang afvide af lægerne at det var min ridning der havde gjort min lænd/ryg så smidig, at rygmusklerne nok skulle hjælpe mig igennem uden en operation.

Jeg indkøbte en sadel fra wintec som hedder conture. den er lavet over en alm. wintec bum, men støbt i helt gummi.

Jeg kom efter få måneder med behandling, igen i sadlen.

det foregik stille og roligt og på min gamle avls hoppe, der var rolig og aldrig kunne finde på at smide af.

Efter hånden fik jeg så meget gang i min ryg, at jeg kunne ride normalt igen. Red langdistance og kunne uden problemer være mange timer i sadlen.

De første par år, sørgede jeg for kun at ride heste med rolige bevægelser og uden stort rygsving.

MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 10:15

Jeg er i sadlen på fuld skrue!

Jeg kan mest mærke min ryg(lænd) når jeg ikke rider.

Ridningen er for mig det bedste jeg kan gøre.

Kan så godt mærke det nogengange hvis Fabi laver en forkert bevægelse. Eller jeg rider en hest jeg ikk er vant til at ride.

Men om jeg vil lade være med at ride... NO WAY!!!

Knuz fra

Hende med den gyldne skønhed

GOLDEN FABIA!

Hvis man ikke udlever drømmen - dør fantasien!!!

http://www.123hjemmeside.dk/Fabia

Skovtur/Western hest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider