|
|
| Åh nej- kørt en ihjel... |
|
|
Åh nej. En vi kender og min kæreste til tider arbejder sammen med er lige her i dag da han skulle ned for at rive sammen på en mark i Bække kommet til at køre en mand ihjel i traktoren  Stakkels stakkels ham... Ja dem begge. Han har jo da ikk gjort det med vilje. Det er bare synd... Jeg lod mig fortælle af ham selv at han snart gerne ville stoppe med at køre, så han kunne komme i gang med at lave mere af hans smede arbejde der hjemme i stedet... Og så sker dette... Mine tanker går til dem begge og deres familier 
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh neej.. |
|
|
Det er simpelthen så tragisk. - Men hvor er det sket henne ? - synes ikke jeg har hørt eller læst noget om det. Min største sympati, til dem begge, og de efterladte.
Alt til baby sælges - kontakt mig for nærmere information - alt sammen utrolig velholdt  --- Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Det skete her i dag i Bække... 
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tragisk... |
| Forfatter:  |
Badusen |
| Dato:  |
20-10-2007 18:47 |
|
Ja, stakkels begge og deres familier - det er frygteligt, når den slags uheld sker! Ifølge nyhederne er der faktisk en del, der må lade livet efter nærkontakt med landbrugsmaskiner... Uden at ville spam'e tråden; Er det - efterhånden - ikke lidt vildt, at man kan få traktorkørekort som 16-årig? Nu er det jo ikke længere en lille Ferguson, men kæmpemaskiner, de kører...?
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
man får jo pappet - men kun hvis man kører som man skal og kan reglerne. Et eller anet sted er det vel ikk værre end at man må køre på marken UDEN pap- eftersom der her ofte osse er andre mennesker på samme tid...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke enig... |
Badusen |
20-10-2007 19:09 |
|
Jeg mener, der skal mere end 16 år til at håndtere de store maskiner på offentlig vej! Det vil - selvsagt - gøre ondt på maskinstationerne, men lad de 16-årige køre på markerne, så vi andre trygt kan færdes på de små, snævre, bugtede landeveje... Hvad der ellers sker på markerne er jo op til ejer...
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror.. |
|
|
nu ikke at de 16 årige laver flere skader end de gamle garvede.. Min opfattelse er at de unge køre mere forsigtigt.. Latterlig fordom.. Hvornår er man så gammel nok til det, som 30 årig  Jeg sender stor medfølelse til de efterladte og lidt til ham der kørte maskinen selvfølgelig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels stakkels ham |
|
|
jeg har næsten lige fået mit pap til bilen. og jeg er meget opmærksom når jeg kører især i byerne men også på vejen, det er sgu min værste frygt at komme til at køre et menneske ned. mine dybeste medfølelse til din ven og dræbtes familie
tak for en fed weekend!!!!!!
Der er nu intet som en Haflinger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfærdeligt |
anjen |
20-10-2007 20:38 |
|
Det er en meget trist nyhed, der sker desværre mange ulykker med de store maskiner. En bekendt døde for 4 mdr siden fordi han fik en mini læsser over sig. Man skal virkelig tænke sig om med de store maskiner. Men de dybeste medfølelser herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er en.. |
|
|
MINI læsser jo ikke lige verdens største landbrugsmaskine.. Men det kan hurtigt gå galt, min arbejdsgiver mangler det ene ben på grund af en arbejdsulykke da han var teenager.. Hans forældrer så næsten det hele, men kunne intet gøre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
ja så fik kæresten resten af historien fra sin arbejdsgiver omkring hva der skete - han havde jo ringet og fortalt hva der var sket da det avr ham han denne dag kørte for. Det viser sig at det der er sket er at der er gået et eller andet galt med riven (den der er bag på traktoren som river høet sammen inden det skal presses)- den er styret elektronisk og korrekt set SKAL der trykkes to knapper ind for at den løsner sig og folder sig ud. MEN der skulle vist være sket et eller andet med elektronikken, så den desværre har flyttet på sig midt i kørslen ude på vejen, hvilket resulterer i at den ryger ind af bagruden på en bil bagved imens han kører. Som jeg forstod det havde den næsten kappet hovedet af den stakkels mand i bilen, og manden der kørte havde sin kone til at sidde ved siden af. Manden var derefter som han havde forstået det nærmest røget over mod konen i bilen så hun næsten havde siddet med ham i skødet!!!  Jeg kan kun gentage mig selv og sige stakkels mennesker. Vi ved jo alle at den slags/andre ting kan ske i trafikken. Men det er først når det kommer tæt på det virkeligt går op for en at det sker- og kan ske for alle alligevel. Jeg har det frygteligt med det selvom det ikk er en person vi færdes iblandt hver dag. Jeg kan virkelig ikk lade være at tænke på hvor frygteligt det er for dem alle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føj føj føj |
|
|
hvor er det tragisk... stakkels stakkels kone, hun må have traumer resten af sit liv, og stakkels stakkels fyr i kender, han vil jo have en evig skyldfølelse, selvom det ikke er hens skyld.. det må virkelig være det værste der kan ske.. 
Naja 
Stald-Lindgaard tilridning/undervisning-kommision tilbydes hjemmeside:www.123hjemmeside.dk/stald- lindgaard køb og salg af alle slags heste og ponyer. ****SPRING KØBES**** ****SADLER KØBES****
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels... |
|
|
Dem begge... Og deres familier... Nej, det er ikke nødvendigvis for tidligt, at man kan få lov til at få kørekørt til den slags maskiner som 16-årig... Det er faktisk mere forfærdeligt, at man med et kørekort til bil, må have lov til at køre med et 12 tons tungt vogntog, uden yderligere undervisning heri, blot fordi det er en traktor der trækker, og fordi man har kørekort til 3500 kg. bil.
Zamangah Flere heste til salg, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
prohest ♥hypper♥ |
21-10-2007 13:28 |
|
Hvordan har han kunne køre en mand over? Stod manden ikke op?
Hilsen dyrevennen Prohest. Som også er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prohest... |
|
|
der står i mit første indlæg fra i dag hva der er sket og at manden ikke er kørt over - om så manden havde stået op kan uheld jo ske fordi man over ser folk eller de løber ud foran en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sov... |
|
|
Ude hos en af mine venner i nat og hans mor fortalte godt om den ulykke i morges.  Det er godt nok tragisk!!
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
ja det er ikk så rart igen... Har det stadig meget underligt når jeg kommer til at tænke på det. Igen det der med når det rammer lidt tættere på end normalt kommer man rigtig til at tænke over de ting der sker, og at det kunne være en selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|