Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

føder katten snart?
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 08:40

Okay i frygt for at jeg bliver haglet ned, så skriver jeg det her indlæg..

Jeg har en maine coon hunkat uden stamtavle, hun er gravid med en af bøllerne der kommer på besøg i vores have..

Nu ville jeg lige høre jer, hvordan jeres hunkatte har været op til fødslen.

I går aftes da jeg skulle fjerne en høm høm efter hende på bakken var der lidt blod derude, og da jeg kiggede på hende var hun lidt slimet rundt om skeden, men i dag er der ikk rigtig noget..

Tror i hun føder her inde for de næste par dage, hun har gået i ca 61 dage nu, efter hva jeg sådan nogenlunde kan regne ud...

lige et billede af nataja

På forhånd tak.

Lonni

Mor til et lille tallent med ponyen Josefine..

Tænk før du taler...

0
0
Svar på denne tråd

smuk misser
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 09:20

Hej

Vi har lige fået et kuld dejlige killinger...

Vores missemor er en selskabsdame af rang, hun snakker og skal op i armene hele tiden, det gjorde hun oss fint med mave på..

De sidste dage inden hun fødte, trak hun sig lidt væk fra os, lå selfølgelig i mors seng, men vi kunne godt bevæge os i huset, uden at hun skulle deltage.

Da hun fødte, fortalte hun os meget højlydt, hva hun havde gang i...

Lige nu ligger der i en stor kasse på badeværelset 6 plyssede(far er laghåret) bamser der lige har fået øjne... nøjj de er lækre.. alle sølv/blå.

Held og lykke med de små...

Janne

Hafferlaffer forever....

To shetlandsponyer til salg...

hoppe m. 4 mdr gl. føl

0
0
Svar på denne tråd

janne.
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 10:09

Vores pige plejer aldrig at ville snakke, men hun går konstant efter mig i de her dage, og his jeg laver noget andet end at kigge på hende, så miauver hun...

Glæder mig til de små kære ankommer...

Lonni

Tænk før du taler...

0
0
Svar på denne tråd

65 dage
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 19:37

hej..

glemte helt at skrive hvor længe hun gik... denne gang 65 dage, første gang 62 dage..

det bliver da spændende, vores er jo oss ren piratavl... he he men de er bare så lækre... mums

Janne

Hafferlaffer forever....

To shetlandsponyer til salg...

hoppe m. 4 mdr gl. føl

0
0
Svar på denne tråd

morgen
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 07:06

Ja der er så ikk sket noget endnu, desværre.

Nu må det godt snart ske, havde jo håbet på at det blev her i weekenden så vi var hos hende, men det ser ikk ud til at ske, men så må hun holde inde til næste weekend

Vi har også en halv maine coon og han er langt mere rolig og snaksaglig end hende der er ægte, så ja de er skønne sådan nogle uægte nogle

Lonni

Tænk før du taler...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider