|
|
| Sover alle længe? |
|
|
Hmmm, er jeg den eneste i verden, der ikke sover længe i dag? Siden kl 5 har tankerne kværnet, hovedpuden været for hård og dynen for varm. Så kan jeg lige så godt stå op. Der er også nok at tage sig til, for der kommer gæster i aften, og jeg kan lige så godt komme igang med at forberede noget af maden. Men da jeg endelig stod op for en time siden, var hele huset bare stille, - selv hunden lettede knap nok et øjenlåg. Og her på HN er også bare helt stille... Er det en fælles nationbeslutning? Hej, lørdag d. 20.oktober skal man sove længe? 
JANNE Med-ejer af Helten & Klaphatten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sove længe |
|
|
Nej, jeg sover ikke længe. Har været oppe en times tid nu. Har luftet hunden og sidder nu og spiser morgenmad. Vil tage tidligt ud og ride en tur i skoven i det flotte vejr. Men venter lige på at stalden åbner her kl 9.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg er også oppe nu, så du er ikke den eneste 
SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!! DANSKE OLDENBORG HESTE - KAN OG VIL www.123hjemmeside.dk/devito-secret VITO, VINDER MED 9 POINT TIL SHD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har været |
|
|
vågen siden kl. lidt i seks - har så bare ligge og læst og drukket min kaffe i sengen  Jeg ved ikke hvorfor jeg vågner på det ukristelige tidspunkt hver dag... Så nej - har ikke sovet længe - men dog nydt min morgenkaffe i sengen...
...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥* Ser du et pindsvin ude om dagen, så kontakt www.pindsvin.dk Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ork nej sover ikke længe |
|
|
Jeg fodrede kl 6 som jeg plejer.  Men du har ret i, at verden er meget stille her til morgen, der er næsten ingen traffik. Man kan godt mærke, at det er efterårsferie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dukker frem |
|
|
Nå, så dukker I frem af dynerne!  Kunne I så ikke lige finde på nogle interessante, debatskabende HN-indlæg, så jeg har noget at hygge mig med, imens jeg nyder min varme morgenmælk med kaffe? Blot for at underholde mig indtil familien får øjne, og jeg må begynde at rumstere rundt i køkkenet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen godmorgen... |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
20-10-2007 07:42 |
|
jeg har værte oppe siden kl 6. stalden er fodret og om lidt, skal der lukkes på fold. Har lige nydt morgenkaffen, imens hn blev pløjet igennem for intressante indlæg. Men vil indrømme at der ikke var noget " vildt" der tiltrak min opmærksomhed.
MOBBEN IMC. mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heller ikke her |
|
|
tøsen vågnede kl 6.30 og så måtte resten af huset også vågne... er ellers enorm træt... har ikke sovet godt i 1½ ugen... hvad skal i så bruge lørdagen til? jeg skal have datteren med i Bilka, vi skal have lidt nyt tøj begge to, og så skal jeg have tømt mit staldskab for alle mine ting, så jeg kan få det hjem og rengjort og solgt det hele... rigtig god lørdag til alle..
Knus Nanna som sørger over tabet af Brian Dyret mor til Sarah Amalie 120804 og moster til Oliver 180807 Mine dejlige drenge Sejr R.I.P 4/1 2007 Brian R.I.P 19/10 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godmorgen |
|
|
har været oppe i knap 1 time nu, men kom først i seng 2,30 da jeg var inde og hente gemalen som var til firma fest, nu skal jeg se om jeg kan få liv i ham , vi skal på køre/line kursus. kan i ha en rigtig god formiddag/dag 
MVH.Berit De dagda kåret tinker hingst WWW.jlt-tinkere.dk Smukt Tinker/pinto hoppeføl efter kårede forældre sælges kontakt via besked eller mail for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oversrkift |
|
|
jeg har været oppe i 1½ time nu så du er ikke den eneste..Manden min sover dog snildt til kl 12 her i weekenden ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er der os liv |
|
|
Jeg har været vågen i over en time. Så stod op for en havl times tid siden. Gab er træt, men kan ikke sove. Meget træls. Glæder mig til den dag jeg kan ligge og slumre til kl 9-10 stykker!! Hvis den dag kommer. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godmorgen:) |
|
|
Jeg er skam også oppe:) Har været oppe og fodre, og jeg gider ikke falde i søvn igen, for jeg har lovet at hjælpe min mor i her til formiddag, inden jeg kører i stalden, for vi skal have ordnet en masse mad til i aften da min mor har fødselsdag i dag så vi får gæster:)
- Ingen er perfekte, men alle gør det bedste de kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godmorgen |
|
|
Sove længe ? Tjaa jeg stod på kl.7.30 så lidt længe er det da. Jeg skal til at have min morgenkaffe og senere skal jeg i stalden og træne dressur. Lå alligevel og trænede dressur halvvejs i søvne - støtte på begge tøjler, ja Rigola det er ikke nemt  En dag løses gåden vel og så bliver det hele nemmere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yuki.. |
|
|
Jeg kan trøste dig med at jeg er begyndt at komme der til hvos det hele kommer til at hænge sammen og blive lidt nemmere at forstå. men til gengæld skal der rides r*ven ud af bukserne;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På arbejde |
|
|
Jeg har været på arbejde i en times tid nu, og har så lige 6½ time foran mig endnu, så det bliver en lang dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oppe længe |
|
|
jada har været oppe siden kl 6. hestene gumler veltilfreds i morgen høet, efter de har slugt æblerne. De er godtnok nemme at give nye vaner, vi har millioner af æbler for tiden og for at få nogle af dem brugt ja så har hestene fået 2 æbler hver om morgenen sammen med morgenhøet, og ikke på vilkår om de gider gå igang med at æde hø´et før end de har fået deres æbler haha. Er spændt på om de går i sultestrejke når engang æblerne ikke er mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jette.. |
|
|
Ja det er bare et spørgsmål om tid og hårdt arbejde. Hun trænger vist også snart til et par fridage - man kan hurtigt komme til at overtræne  Men jeg skal til hannoveranerkåring i Tyskland et par dage næste uge, så der får hun et par velfortjente fridage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vågner.. |
|
|
Også tidligt,jeg kan ikke sove længe.På fridage er jeg oppe ml.06.30-7.Skønt,fordi en dag som idag kan solopgangen nydes med dådyr på marken og hestene lukket på fold-de er helt fjantede fordi det er frost 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yuki.. |
|
|
Hi hi.. kender det godt selv. Man bliver alt for opsat på hesten skal kunne det så man træner og træner og træner og gør hesten mere og mere tvær:) Derfor var jeg også lige en tur i skoven i torsdags, efter to dages undervisning, og inden en dags undervisning:) Min underviser grinte i går da jeg sagde at han havde været ude og læbe stærkt;) Og sagde at det kunne vi jo slet ikke lide;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog. |
|
|
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niksen biksen |
|
|
Ingen soven-længer her i hytten... Jeg var oppe kl. 4 - min veninde skulle køres til lufthavnen så hun kunne komme tilbage til DK igen... Da jeg kom hjem var det fluks i stalden og nu sidder jeg så her, indtil jeg bliver nødt til at tvinge mig selv ud i kulden igen for at få redet en masse heste. Der er seriøst -3 grader derude!! Jeg FRYSER!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej |
Illum |
20-10-2007 09:05 |
|
Men ting skulle lige ordnes, manden, hestene og hundene  God morgen til en smuk dag.
Illum Jeg undskylder IKKE for stavefejl . manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it! At jeg finder dit hus simpelt betyder ikke at jeg nedgør dig, men at jeg HAR smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tidligt oppe... |
|
|
Hmm det ved jeg ikke om jeg var - stod op kl 8.30, men sov til gengæld også først kl 6+ Så ikke tidligt oppe, men heller ikke mange timers søvn. Hestene er fodret og lukket på fold, og jeg har godt selskab i form af to hunde og endnu bedre selskab i form af en tobenet  Om et par timer går turen til Roskilde hvor jeg skal ud og spise med en ekskæreste der er hjemme fra Spanien og senere skal hestene klares, og der skal læses inden universitetet igen kalder på mandag. Forøvrigt en rigtig smuk morgen, meget mild.
Mvh Juliette Salg af OX-hingste af høj kvalitet. Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes
Sygepleje + kemibøger sælges Se Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godmorgen. |
|
|
Jeg var lige oppe 7.15, for at ringe til arbejdet, og puttede mig så igen - men denne morgen er det i orden, for jeg er syg. - Har ikk rigtig fået andet end youghurt siden torsdag middag, så har absolut ingen energi. Ville ellers rigtig gerne ud til Thilde i dag, men ak ja, det må vente til det her sygdoms halløj er overstået - hvis man dog bar havde hende hjemme 
Alt til baby sælges - kontakt mig for nærmere information - alt sammen utrolig velholdt  --- Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
ja i dag har jeg sovet længe - fordi jeg kom sent i seng og var sååååå træt. Helt til kl. 8.15!!! Det var dejligt.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tidligt oppe? |
|
|
Nej det var jeg nu ikke. Jeg vågnede lidt i 6 og jublede over at det var lørdag, hvorefter jeg vendte mig om på den anden side og sov videre. Jeg vågnede lige inden vækkeuret ringede lidt i 9.00 og så var det op, og støvsuge og rydde lidt op, samt pakke en pose med alle mine mange badeting - shampoo, hårkur, bodywash og et håndklæde. Lidt i 10 var farmand og en ven forbi, og så fixede de lige lidt af badeværelset. Ud i badmintonklubben, hvor jeg kom i bad (det er møgirriterende når ens eget bad ikke virker - men okay, det er heller ikke så fedt for underboen når det drypper hos hende, hvis jeg går i bad ). Til al held havde den søde halinspektør tændt for saunaen, så der lå jeg lige og slumrede lidt efter badet  Så fik jeg en toast og en bærbar, inden jeg blev kørt hjem af fars kone, og nu sidder jeg så her  Jeg tror jeg smutter ind under den varme dyne i et par timer og læser lidt i min Mary Higgins Clark bog- måske en kort lur? Jeg skal hjem til manden min senere, så det bliver med garanti en skøn aften med masser af hygge og nærvær! Jeg håber at I alle får en dejlig dag 
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) 100% dyreløs - and loving it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette |
|
|
Man kan godt se udaf dit indlæg at du har sovet længe. Det var tissekoldt i morges, og bilen skulle af-ises inden jeg kunne komme afsted på arbejde. Men det passede lige med at starte motoren, og så ned at fodre hypperne, inden jeg kunne køre med fuldt udsyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normalt står |
|
|
jeg op mellem 05:30 og 06:00, i weekenderne senest klokken 7, men nu har jeg jo ferie, og det har sat sig, så vågnede først klokken 8 idag. men det er vel fair nok, når Lotte de sidste 3 nætter har holdt mig vågen fordi hun rumstere rundt uden for min dør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sov længe |
|
|
Syntes godt nok det er ukristelig tidligt, I står op mange af jer. Det er jo week-end  Normalt er det mig, der står op og fodrer kl. 8 i week-enderne, men idag var jeg bare så træt, så kæresten forbarmede sig. Stod istedet op til et dækket morgenbord kl. 8.30. Dejligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Normalt sover vi ikke længe. Her i huset er der to drenge der står op mellem 6-7 lige meget hvad dag det er. 
Mvh. Lene Supert dejligt fjordhesteføl (Hoppe) med papir sælges. F: Idon Busklund Solgt. Hel/halvpart søges til Kikki eller evt. udlån.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Stod op klokken 10 i dag...  Ja, sover generelt længe i hvert fald, når jeg kan komme til det... 
Charlotte Baptized with a perfect name The doubting one by heart Alone without himself Tidligere RS-navn: Chamiz100(Coniston)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nææh sover ikke længe |
|
|
men der er heste der skal fodres, vandes katte der skal fodres og kæles for, ungerne skal have morgen mad, og tøj og skiftet nat ble, så er der 100 ting der skal gøres da det er lørdag,så har såmænd bare ikke tid til at sidde på HN før senere Jannie som skal ud igen og få høet, wrappen pakket ind for vind og vejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tidligt |
|
|
Jeg synes selv jeg var tidligt oppe. var oppe 3:16 ca da en fuld ven som var i byen, ringede troede det var vækkeuret, så jeg stod op.. hvorefter det gik op for mig hvad klokken var, og at det rent faktisk var ham som havde ringet, og ikke bare vækkeuret.. Hmpf Tilbage i seng, for at stå op igen kl 6:30, skulle med en veninde til jylland og hente hendes nye hingst den var fiiin. Så jo.. tidligt oppe desværre.. gaaab mvh sandra
Med verdens dejligste pony: Stormarkgårds Tequila <3 Og verdens dejligste hest: Midnights Medina <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gid det var så vel |
cruella76 |
20-10-2007 19:26 |
|
Men den er ikke meget mere end 6 når jeg står op - også om lørdagen, og om søndagen og om ...og om... Og det er ikke med min gode vilje, men min søn har IKKE arvet mit sovehjerte desværre.
Christel Bøger til kommende forældre sælges - se præs. 2 dejlige shettere sælges samlet - se præs. Bolig søges i næstved eller omegn - max. husleje 6.000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
I torsdags var da klokken var 05:00 sov mig og hovederne fra dobbelt E stadig ikke, og så vågnede vi ved 10 tiden om fredagen så det blev ikke til så meget søvn. Men fredag aften gik jeg i seng kl.20 og sov til kl 10 igår. Og det er længe for mig, så jeg gjorde, heh
Team Granlund Raske
The Greatest Thing You Will Ever Learn, Is to Love And Be Loved RETURN!! <3Kaaberbøl And Skjødt<3 Casnewydd Telynor Mr. Scott Karina PERNILLE KAABERBØL JØRGENSEN' ELSKER DIG!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
baeklund |
21-10-2007 01:46 |
|
hvornår går i folk så i seng? kl. 22:00? siden kan stå så pisse tidligt op. fatter ikke hvordan I gør?
jeg sover til 12-1 stykker i weekenden. eller først skal jeg op. kl. 8 for at lukke hestene ud. så går jeg ind og sover igen? jeg er hele tiden træt..jeg går i seng kl. 11-12-1 tiden mest ca.?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sove længe...hvad er det??  Nu er jeg som regel i min seng kl 8.30 om morgenen og sover næsten ikke mere end til kl 12-13 stykker...vågner af mig selv, og når jeg nu alligevel er vågen, kan jeg jo ligeså godt stå op og køre ud til Muffe drengen, istedet for at gå ind iseng igen...Gad vide hvornår min nyforelskelse i den hest stopper? Om 2 måneder når jeg har haft ham 1 år måske  Jeg kan forbavsende nok, klare mig med mellem 3 og 5 timers søvn om dagen i lang tid ad gangen, så skal jeg bare have en dag hvor jeg måske sover 7 timer, så er jeg ladet op igen...Og når jeg nu arbejder nat, burde man tro jeg havde endnu mere brug for at sove...Men niks..er frisk når jeg vågner, eller...så frisk som man nu er når man vågner  Ville dog gerne have en dag hvor jeg ikke flyttede mig ud af sengen og havde alt indenfor rækkevidde..ligesom i gamle dage, hvor jeg godt kunne bruge en hel dag sådan..Nu vil jeg som regel bare hellere ud til Muffe og hygge mig, og så komme hjem og putte på sofaen...
Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Hjaldet Charlotte |
21-10-2007 07:00 |
|
Godmorgen.. nej heller ikke idag er der noget med at sove længe. Gaab' Ville nu ellers være dejligt at være blevet under de varme fjer,i stedet for at skulle op og ud i den kolde morgen luft. Men nej Godmorgen igen Håber denne søndag bringer glæde og varme til alle. Mh Charlotte
Digte & Festsange skrives Se Præsentation HJALDET Alt kommer til den der kan vente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godmorgen |
|
|
ja endnu en dag truer , ja her startede dagen så kl. 6, da lillepigen knaldede hovedet ind i hendes sengegærde (hun sover til tider meget uroligt), ja så kunne vi jo lige så godt så op, eller rettere, hun kom over til os, og så hyggede vi lige lidt... dagen i dag skal bruges på huset, min kære mand har jo stået lidt alene med det den sidste tid... rigtig god søndag til alle
Knus Nanna som sørger over tabet af Brian Dyret mor til Sarah Amalie 120804 og moster til Oliver 180807 Mine dejlige drenge Sejr R.I.P 4/1 2007 Brian R.I.P 19/10 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det |
|
|
blevet søndag. Ja jeg sov ski længe igen i dag. Helt til kl 8.30.. Gik ellers i seng med manden allerede kl 21.30-22.00, men vi var trætte...
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste feriedag |
|
|
Så er det endnu engang blevet søndag og jeg har været ude med aviser i Engparken (Bramming). Har spist morgenmad og er så småt ved at pakke skoletasken til i morgen hvor jeg jo skal i skole igen. Det bliver nu dejligt at se vennerne igen, men det bliver sikkert også lidt hårdt at komme i gang igen xD Dog er det dejligt at tænke på at julen nærmer sig og det samme gør juleferien jubi siger jeg bare. Mere ferie og hygge med familien og gaver ikke mindst ! Tror jeg tager ned til hesten omkring middagstid dvs. kl. 12 ca.  Ha' en god dag alle sammen og nyd den sidste weekend/feriedag 
Kram Katrine Har MSN bar' spørg !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sovet længe |
|
|
Jo jo, idag har jeg sovet længe! Helt til kl 8.00, hvilket er længe for mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
I går var jeg TIDLIGT oppe! Væltede ud af sengen 5.25, da jeg og en veninde havde en aftale om at tage til Århus og se DSA. I dag fik jeg så lov til at sove så længe, jeg kunne - heeelt til 9.23. Hader ellers at sove længe, når aldrig alt det, jeg har planlagt i løbet af dagen  Er faktisk allerede bagud nu! 
Vinterdækken str. 135 cm sælges. Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for. Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret. JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| a menneske |
|
|
Da jeg til daglig står op 4.45 og går i seng efter 23.00 tillader/ tvinger jeg mig næsten at blive i sengen til kl 8 i weekenden.. ja hvis det altså lykkedes at sove så længe,, hvilket er sjældent.. det er da rart at læse at der er andre der er tidligt oppe også.. Det undre mig bare at så mange om morgen som det (første) logger på herinde.. Har i ikke andet at lave...Jeg skal som regel tvinge mig ned og sidde...
>> Fønix << Hesten de kaldte damp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hn om morgenen |
|
|
Mange drikker en kop kaffe om morgenen. andre logger på HN  Jeg logger som regel på hver morgen, mens jeg laver morgenmad, har en bærbar som så kommer med i køkkenet. det er mægtig hyggeligt og nemt.. alle har vel deres måde at vågne op på.. derudover skal jeg alligevel tjekke for evt hn beskeder eller mails, ang job, ting der sælges/købes mm.. mvh sandra
Med verdens dejligste pony: Stormarkgårds Tequila <3 Og verdens dejligste hest: Midnights Medina <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|