Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sådan et fjols!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 20:32

I går var min kæreste og jeg en tur i Tyskland. På vej derned mødte vi, på motorvejen i silende regnvejr, en stor transporter der manglede venstre sidespejl. Det var dog ingen hindring for chaufføren, han stak bare hele overkroppen ud af vinduet når han skulle skifte vognbane ( til ham fordi han orienterede sig - det er ikke alle der gør!), hvis den bil der kørte foran ham bremsede hårdt op ville manden ikke have en ærlig chance for at kravle ind i bilen igen og nå at bremse op! Det kunne da ha' gået frygteligt galt!

Vi snakkede lidt om at melde ham, men gjorde det ikke. Hvem ringer man til når man ligger der på motorvejen? 114 for at få oplyst nærmeste politistation eller?

Mvh Jannie

Behandl andre som du ønsker De skal behandle dig

0
0
Svar på denne tråd

Overblik
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 20:39

Så sidder hans frisure da ordentlig når han kommer hjem til konen.

Hold afstand og lad ham sejle sin egen sø.

Mvh kenneth

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 20:40

114 er da helt klart det mest oplagte. Man kan så håbe at han er blevet stoppet på sin videre færd.

Selv er jeg ikke bleg for at ringe til div. firmaer, hvis der er forsk. firmabiler/lastbiler der kører råddent. Da jeg arbejdede som bartender og kørte hjem fredag/lørdag i nattetimerne mødte jeg en del spritbilister, der enten kørte med hovedet under armen eller tydeligvis forsøgte at liste hjem i en hel- eller halvbrandert. Da blev der fluks ringet til politiet og de kendte mig vist temmelig godt inde på stationen til sidst!

KH Pia

med chokolade-mulen MARABOU
og minimulerne Sorte Arnold og Røde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider