|
|
| 123hjemmeside |
| Forfatter:  |
Bjt |
| Dato:  |
17-10-2007 20:06 |
|
Er der nogen herinde der har valgt at få slettet det der 123 og så få sit helt eget navn???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jep... også her |
paplo ♥pilevadgaard♥ |
17-10-2007 20:13 |
|
Hejsa... Ja, vi har også 123hjemmeside... som nu blot hedder www.pilevadgaard.dk
Knus Ulla Nielsen se vores hjemmeside: HER Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!! www.hestefolket.dk.. et forum hvor der er plads til hygge, for alle på tværs af alder, hesterace osv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123hjemmeside.. |
|
|
nej, jeg har ikke valgt at få slettet mit. jeg synes det er for dyrt.. ikke at sige, at det er dyrt, nej, jeg har bare ikke særlig mange penge, fordi mit fritidsjob ikke er så godt betalt, og så er der andre ting, jeg hellere vil bruge mine få penge på  og når man kommer ind på siden, kan alle se, at det er en 123hjemmeside.. det kan ses på layout. og så ser jeg ingen idé i at ændre det.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmesidenavn |
|
|
jeg tænker stadig på det men jeg kan ikke finde et passende navn. Jeg ville gerne hedde friliftsliv men den er optaget så jeg skal lige tænke lidt mere over hvad den så skal hedde. god aften Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg har også slettet mit så den nu hedder http://www.hhfoto.dk
Minni Den 14/9-2006 Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær www.hhfoto.dk fotografering tilbydes. Klipning tilbydes på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nejj... |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
17-10-2007 20:26 |
|
Nejj... Jeg har ikke fået et navn uden 123hjemmeside... Det kan godt være at det virker åndsvagt med 123hjemmeside foran men min hjemmeside er jo bare oprettet for sjovt... Så jeg ser ikke nogen grund til at skulle have det hvis det ikke er forretning eller større end for sjov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmeside |
|
|
Jeg er enig med Cathrine og det er af samme grund at vi har to hjemmesider. 123hjemmesiden er for mit vedkommende bare for sjov. Jeg vandrer en del i fjelde og skove med mine gode venner, og på 123hjemmesiden har jeg en billig og nem mulighed for at skrive om turene. På stengårdens hjemmeside har vi dog forsøgt at være mere umage og har ikke brugt den billige og kedelige løsning som 123hjemmeside jo er. god aften Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmeside |
|
|
Jeg valgte, at købe mit eget domæne, da det er billigere end 123hjemmeside, når man ser på hvad det koster pr. år - jeg har det hos www.i123.dk - jeg bruger så frontpage til at oprette siderne i, men der ligger også nogle gratis rundt omkring - hvis ikke man har lyst til at give sig i kast med html. i123 koster 11,25 pr måned incl moms for den billigste løsning
Mette Isabella Molly - født 15. juni 2007 Jeg skal giftes til sommer - jubii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjemmeside |
bimsemor |
18-10-2007 06:51 |
|
Nej vi har også stadig 123 foran
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Jep... |
|
|
jeg fik også fjernet alt det der 123 foran, det var for besværligt. Jeg er en knold til alt det der med at oprette hjemmesider, men den her hjemmeside kan jeg ski finde ud af at oprette og rette i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
18-10-2007 10:08 |
|
har også lavet min hjemmeside i Frontpage.. Synes at 123hjemmeside er for dyrt og normalt (alle har et jo næsten), og kan få min egen hjemmelavede næsten for de samme penge.. så det har jeg gjort.. Har også flere muligheder med hjemmesiden så.. Mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123 hjemmeside |
|
|
Jeg har også fået slettet mit.. Så nu hedder vi bare www.stald-sogaard.dk Anja
STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK SÆLGES: 1: Hoppeføl fra Marts 07 F: Kanudos XX MF: Ragazzo 2: DS hoppe fra 98 F: Ragazzo MF: Victory Med De Noir hingsteføl ved siden og et i maven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
hvis man nu vil lave en ny hjemmeside istedet for den 123 hjemmeside man har så man feks. kan bruge de billeder man har på siden her på hn osv og få en pæner hjemmeside for 123 er jo desværre ikke de pæneste at have hvad kan i så forslå??
Minni Den 14/9-2006 Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær www.hhfoto.dk fotografering tilbydes. Klipning tilbydes på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
jeg sys det er for dyrt i forhold til www.web10.dk - dem ville jeg hellere ha haft, men pt har jeg slet ikk råd. Det kan her komme ned i ca samme pri pr år som 123 tager for et kvartal - hvis ikk billigere endda.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ok... |
Bjt |
21-10-2007 12:25 |
|
Jeg kan godt se at der er forskellige meninger om man skal få slettet 123. Jeg må heller overveje det endnu engang inden jeg betaler i dyre domme for det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|