Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det skal jo være nu ikke om et halvt år
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 17:45

Ja jeg står og skal flytte sammen med kæresten hvilket betyder jeg skal flytte fra silkeborg til viborg.

Dette er egentlig ikke noget problem ud over at jeg skal finde et job i viborg først og det er ikke så nemt som jeg troede.

Jeg har nu søgt i 3 mdr uden held og er ved at gøre noget så ondsvagt som at bare sige op og stå uden job, overvejer at pendle frem og tilbage (1100 kr i måneden + benzin til knallerten som jeg skal køre på fra stationen på arbejde (7 km), + den ikke kan stå i fred på stationen), jeg har sågar overvejet at købe en bil. men det hele er komplet ondsvagt og kan ikke betale sig økonomisk!

Jeg er bare ved at være desperat. Det er jo NU vi vil flytte sammen sq ikke først om et halvt år!!!

hmm ja skulle bare af med det!

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa med dig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 17:47

Lyder godt nok irriterende, er selv jobsøgende

Håber snart der kommer et job til dig, nogle gange kan det være sværere end folk tror.

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

der er da
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 17:58

job i avisen i den her uge. Og de mangler meget juleafløsning i butikker, så kan faktisk ikke helt følge dig?? Det virker til at være super nemt at få job nu.

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

job nu og her
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 18:18

HeidiZ: De sidste 2 uger har der ingen job været i avisen jeg har kunnet søge. Jeg har ikke set avisen for denne uge endnu, kan først se den i weekenden da jeg jo ikke får den tilsendt her til silkborg.

Det er meget fint når de søger juleassistance i butikkerne men hva så når vi kommer til januar??? så står jeg igen uden job hvilket jo ikke er ret smart!

Ninkamus

0
0
Svar på denne tråd

jobindex.dk
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 21:32

Har du kigget på www.jobindex.dk - hvis du kigger under postnr. 8800 Viborg, så er der pt. 195 aktuelle job, måske et af dem kan bruges...

Ellers dukker der nye op hver dag på nettet.

Held og lykke med søgningen, bare rolig, lige pludselig dukker det rette op.

Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

job job
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 23:00

golfhotellet i Viborg søger stuepiger, tror det er fuldtid eller tæt på. Lidl søger en på fuldtid, sportmarster søger salgsassistent og så var der noget i en blomsterbutik.

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 23:43

Altså du kunne jo tage et julejob, så lede videre imens! Hvis det er fedt sted, kunne du se om du kunne logge dig til en fuldtidsstilling :D

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 13:35

KirstenR: Jeg er på både jobindex og jobnet hver dag. Ja der er rigtig mange stillinger men det er til faglærte jobs, eller nogen med det ene eller andet kursus. Og jeg er afhængig af at det skal være i cykel afstand.

Men jeg holder meget øje. Har søgt nogen stykker men har fået afslag! -Ja der skal nok komme noget men nu har jeg søgt i 3 måneder og det er jo nu der skal ske noget ikke først om yderligere 3 måneder!

HeidiZ: ja kæresten ringede lige i går aftes og sagde hvad der stod i avisen.

Den i sportsmaster kunne jeg godt tænke mig men man skal være uddannet salgsassistent og jeg har slet ingen erfaring inden for brancen :( den i blomster butikken der søger de pensionister eller efterlønner så det er nok meget få timer - det kan jeg ikke leve af.

De to andre må jeg lige kigge nærmere på når jeg kommer derop i weekenden!

Ise: Ja det kun jeg godt. Men jeg har jo brugt 3 måneder på at søge job og været til jobsamtale uden held. Man kan jo altid være uheldig og ikke finde noget andet og ikke blive fastansat og så står jeg uden job og nogen indtægt og det kan jeg bare ikke leve af, så det tør jeg ikke satse på!

Ninkamus

0
0
Svar på denne tråd

Pendlerregnskab
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 15:37

Hej

Har du taget et evt kørselsfradrag med i dit pendler regnskab???

Du kan jo få befordringsfradrag for de km du har ud over 24 km pr dag.

Hvis du regner det med bliver det måske ikke en så stor merudgift endda.

Ellers er der kun at søge søge søge, også de stillinger som kræver en uddannet.. Det kunne jo være at du kunne bruges alligevel.

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Arbejdsformidlingen
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 15:37

De har en jobdatabase på nettet, og det er nemt at finde job.

Min mand fandt et job på en fabrik i kolding, ringede til kontaktpersonen en fredag eftermiddag, mandag var han til samtale, og torsdag var han ansat.

Og han er ikke faglært.

Nu ved jeg ikke hvordan situationen er i Viborg, men så vidt jeg ved er der meget industri, så mon ikke du også kan finde noget der.

Held og lykke.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider