Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dum start på dagen... :D
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 16:09

Ja, i morges var en af de morgener hvor man bare skulle være blevet i sengen!

kl. 06.45 ringede vækkeuret, og Jesper gik først i bad, så jeg tog bare dynen over hovedet og sov videre. Jesper havde ikke lige været nede med hunden, så han tissede lige en ordenlig sø på gulvet (han er prostara betændelse, så han kan ikke holde sig)

Klokken blev så 07.00 og jeg gik glad ud i bad. kl 07.25 havde jeg så tøj på og ville spise morgenmad... MEN HALLO, jeg skulle med bussen kl. 07.45. Så i overtøjet og ned til bussen.

Da jeg så sidder i bussen kigger jeg på klokken og tænker... Hmm, det er da for tidligt jeg sidder her?? Jeg havde taget bussen en halv time for tidligt

tænk på alle de ting jeg kunne have lavet i stedet for! men jeg mødte tidligt på arbejde i stedet

Michelle

HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.

Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 16:29

Nåja, sådan kan det gå, når man ikke lige har fået søvnen ud af øjnene ;D

Jeg lavede også den gode idag ...

Tog færgen fra øen ved middagstid, og da den så var i havn spurtede jeg på de høje hæle op til toget. Nåede ikke at få købt billet, men blev gudskelov ikke opdaget. Da jeg så er ganske få meter fra min lejlighed, kan jeg ikke finde mine nøgler. Suk! De lå stadig hjemme på øen :( Så jeg greb knoglen, og fortalte grådkvalt om min meget trælse situation til min bror. Han kom så og "hentede" mig på cykel (havde tasker i samme vægtklasse som mig selv over skuldrene), og så gik jeg hele vejen ned til havnen til min brors lejlighed - så her bor jeg lige indtil i morgen, hvor jeg kan få min nøgle. Ihh!!!

Tine & Tulle
Det klinger! :D

0
0
Svar på denne tråd

Træls...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 16:34

Surt, jeg kom på arbejde i nederdel og opdager lige da jeg træder ind af døren at der er et kæmpe hul i mine strømpebukser !

Havde heldigvis et par jeans ude i bilen men stadig

The Secret - Laws of Attraction

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 16:45

Tine: Det er sørme godt at du har en sød bror der vil hjælpe dig

Caroline: Den er næsten lige så god som at duppe crem i hovedet, og så glemme at "tvære" det ud

Morgener skulle forbydes!

Michelle

Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

Er det søndag?
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 19:02

For efterhånden noget tid siden tog jeg en tidlig morgen på arbejde. Efter en halv time begyndte jeg at undre mig over at der ikke dukkede andre op. Pludselig opdagede jeg at PC'en viste at det var søndag. Så kan det ellers nok være at jeg fik sneget mig hjem.

Godt at ingen opdagede det

0
0
Svar på denne tråd

fnis fnis
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 01:10

"Jesper havde ikke lige været nede med hunden, så han tissede lige en ordenlig sø på gulvet"

Synes altså ikke jesper kan være bekendt at tisse på gulvet

hilsen Anni
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 14:15

I sidste uge kom jeg på arbejde med balsam i håret! Hvordan jeg kan glemme at skylle det ud, aner jeg ikke. Jeg havde godt nok travlt, men da ikke SÅ travlt! Har bare tørret håret efter bad, sat elastik i og ud af døren. Pinligt at rende rundt som sygepl. hvor man har med mennesker at gøre hele dagen, og ligne en leverpostejsmad i håret

Mvh.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Anni Andersen
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 14:38

hehe... nogen gange tænker man vist ikke lige over hvad der står det var Ludwig der havde tisset på gulvet hvis du skulle være i tvivl

Michelle

Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg var nu ikke
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 17:40

i tvivl... men jeg måtte lige læse det to gange... og så kaldte det da smilet frem, for jeg fik lige et billede af din mand/kæreste der stod der søvning op ad en dør... hmm

hilsen Anni
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider