Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mor er vist ikke så slem...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 15:02

Efter at i alle så tålmodigt har hørt om mine kvaler i et tidligere indlæg:

www.heste-nettet.dk/forum/1/1531945/ 1525208/

Er jeg nu blevet enig med mig selv om at hende mor nu ikke er så slem alligevel.

Ser i, godt solgte hun min bodyguard Belle, men det har vist sig at være rigtig meget til min fordel alligevel Tidligere skulle mor altid have os begge med og hun tog sig lige så lang tid (hvis ikke længere, sådan føltes det ihvertfald) til at nusse om Belle, som om smukke mig. Jeg er desuden helt sikker på at Belle fik dobbelt så mange godbidder og klap som mig , det må være derfor hun altid kom hen til mor på folden... Det gad jeg da ihvertfald ikke, tænk nu hvis man skulle arbejde...

Men tilbage til mit nuværende luksusliv for nu har jeg nemlig mors opmærksomhed helt alene (godt nok er der de to foldbumser, men det er kun om aftenen jeg skal dele mor med dem), jeg får alle godbidderne og masser af kæl og klap. HE HE.

Og så har jeg tilmed fundet ud af at verden derude ikke er så slem endda, mor gik så vidt idag som til at sige at hvis jeg fortsatte med at være lige så dygtig kunne jeg jo snart fungere som bodyguard for Gaston når han bliver gammel nok.. Har man lige fået eller hvad... Charmetrold.

Og al den ros fik jeg bare fordi jeg er gået pænt og roligt forbi alle de mennesker der fiser rundt og graver huller i marker, rabatter og veje og lægger lange røde ledninger ned.

Tsk tsk er det virkelig ikke sværere at få ros...

Nu truer den gamle godt nok med at vi snart skal ud og starte stævne, da jeg, som hun siger, også er begyndt at gå så fint i dressuren uden at se spøgelser i hver et hjørne.

Jeg pudser lige glorien endnu engang

Vrinsk fra Fighter

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Fighter
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 15:05

Ja, sådan kan det gå! Nogen gange er man bare nødt til at indrømme, at 'mor er den bedste i verden'!

Men pas på med at fortælle hende det, - hun kunne finde på at få nykker!

JANNE

Med-ejer af

Helten & Klaphatten

0
0
Svar på denne tråd

Bare vent
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 15:08

Jeg tror snart jeg finder frem for en enkelt dag, bare for at demonstrere Jeg skal bare have det timet så vi ikke skal til undervisning dagen efter, for så sætter hun bare sin modbydelige træner op, ham kan jeg ikke lide, man skal altså lave dobbelt så meget som med mor på ryggen. Han skal bare ha skal han... En eller anden dag skal jeg nok få ham til at bide i græsset Mor griner bare af mig og siger jeg er åndsvag...

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider