Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når dyrlægen ikke kommer!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 14:11

Ja nu har jeg så ventet på den kære doktor dyr i 2 timer. Jeg skal have kiropraktor til min hest, samt hun skal have tandtjek. Det vil sige at min hest har stået i stalden siden halv 12. Og for en time siden tog jeg de to andre ind også, fordi hoppen var ved at blive temmelig utålmodig.

Jeg har ikke hørt en lyd fra dyrlægen. Og sider nu og overvejer om jeg skal ringe?

Problemet er, at der kun er et nr. at ringe på så jeg får fat i vagthavende dyrlæge (står der på hjemmesiden), som ikke nødvendigvis er den som skal ud til mig.

Og hvis han står midt i noget andet kan han jo ikke lige finde ud af, hvad min dyrlæge render rundt og laver. :( + at der er ekstra pris når man ringer uden for telefontiden.

Hun kan selvfølgelig være blevet kaldt ud til noget alvorligt og så er det da også helt i orden. Bare pisse irriterende, at hun ikke ringer.

Jeg var bare nødt til at komme ud med det. Og så høre om I synes jeg skal ringe?

Rikke

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka min kloge akademiske tinker <3
og
Thor min smukke 1 års drengerøv ;)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 14:16

ringe og hører om han overhovedet kommer..

Der kan jo være kommet noget op, som en ko ikke selv kan kælve eller har fået mælkefeber (mener jeg det hedder) hvor koen skal have dyrlæge her og nu for ikke at dø.. Eller en akut operation kom.. osv..

Der kan se så meget, så du kan ringe og hører hvad han laver ;)

------------------------------------ -----------------------------

Læs om mine dyr på http://www.RatsterZoo.dk

------------------------------------ ----

www.hittekilling.dk - gør en foreskel

0
0
Svar på denne tråd

Skønt...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 14:35

Ja det er herligt at stå og vente med en hest, der bliver mere og mere utålmodig. Jeg troede også jeg havde en aftale med en kiropraktor idag (lavet via e-mail d.23/9). Jeg sendte så en SMS i morges, om jeg kunne få besked, hvis tiden kl14 ændrede sig. Hun ringede så for et par timer siden, og har åbenbart ikke fået skrevet tiden i sin kalender, og kommer så først d.26. Øv. Og jeg fik ellers smeden ud babu babu i morges, da jeg i aftes så, at hun havde tabt en sko. Men det kunne jo så godt have ventet lidt. Men prøv da at ring. Det koster da ikke noget. Den med at det koster ekstra, hvis man ringer udenfor telefontiden, er vel, hvis man får et akut problem i løbet af dagen. Så koster det ekstra i honorar.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 14:44

Nu kan jeg se du bor i postnummeret Havndal og kan derfor regne ud hvem du skal have ud - Sibylla.

Jeg havde ringet til dem for længst.

Der kan være sket uforventede ting - det har jeg oplevet.

Det tager nogle gange lang tid inden de har en ny tid til en og derfor så kan det være svært at leve med det - men du kan godt glæde dig for kan de ikke hjælpe dig fordi problemet sidder i musklerne så henviser de til flere gode behandlere både massage og flere andre muligheder.

Det væsentligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se.
- Den lille Prins -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider