Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ponyslankeklub
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 13:36

Mine ejere har sagt, at jeg SKAL tabe mig fordi jeg er blevet alt alt for tyk . De siger det er sket fordi staldejeren ikke har samme holdning til ponyers foderindtag som mine ejere har, men jeg synes da ikke jeg har fået for meget mad i sommers , tværtimod!

Nå men så var det jeg tænkte på, om I andre lidt for runde, erotisk buttede og velpolstrede ponykollegaer kunne tænke jer, at vi stod sammen i kampen om de (ifølge vores ejere) overflødige kilo ?

Jeg lægger ud med mine mål

Stang mål: 107 cm

Tykkeste sted på maven: 182 cm

Gjordmål: 156 cm

Skriv gerne jeres mål ind og så kan jeg opdatere en gang hver 14. dag, så næste måleindberetning må blive tirsdag d. 30. september.

Hilsen Møller, som aaaldrig får noget mad og alligevel er blevet et par numre for stor .

Hilsen Winnie
- nu uden Zadeek...snøft, men med familiens maskot Møller.
.
Dansk Selskab For Arabisk Hesteavl
Dansk Kennel Klub
Bulldogklubben
0
0
Svar på denne tråd

Rettelse
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 13:39

Næste måleindberetning er selvfølgelig d. 30. OKTOBER

Hilsen Winnie
.
Dansk Kennel Klub
Bulldogklubben
0
0
Svar på denne tråd

Herlig ide!!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 13:49

Den er jeg helt med på! Jeg er nemlig rigtig rigtig træt af og ked af, at menneskerne griner højlydt af mig .

Nogle kalder mig flodhest og andre spørger hvornår jeg skal fole...

Min ejer har sagt, at nu skal vi altså have gjort noget ved det - og at jeg skal være klar til diverse skuer til foråret.

Jeg har ikke mine mål endnu, men hun har lovet at tage dem hurtigst muligt .

Dog ved jeg, at jeg er nøjagtig 1 meter høj.

Kærlig hilsen Thilde.

Vores Charmetrolde

Tinkeren Cara Mia & Shetlandsponyerne Clyed, Gabbi, Thilde & Lukas

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 14:54

Kære Møller og Thilde

Min største sympati og medfølelse. Kan forstå at denne galskab nu også skal til at ramme jer!!! Det er dog en ond og uretfærdig verden vi lever i . Selvom det bringer traumatiske minder frem i min overmule, så må jeg hellere fortælle jer, at når de 2 benede får en ide om, at man skal ligne en smart porche i stedet for et folkevognsrugbrød, så stopper de ikke deres galskab før man ligner et afpillet skelet.

Ja kære medponyer jeg taler af grum erfaring, har nu været på slankekur i over et år og udsigterne til at det skal stoppe er desværre langsigtede. Jeg har gennem det sidste år tabt mig 7 huller i min gjord og ja hvad er takken så!!! En masse mad, så man kan passe den igen? Næææhhh nej, man får en ny gjord som er kortere tænk på alt det mad man kunne have købt for de penge i stedet.

Jeg kender desværre ikke mine mål, men jeg er sikker på, at hvis min ejer finder et målebånd der er langt nok, så skal jeg nok også blive udsat for denne ydmygelse. Nu vil jeg slutte skal ud og se om min flok er ved at spise nogle af MINE græsstrå

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***Hilsen Mette og supermulen Odin***

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0
0
Svar på denne tråd

Må heste være med?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 15:05

Altså min mad mor, har sat mig på SLANKEFODER!!! Hun påstår jeg er for rund om maven - det kan da ikke ikke være rigtigt, at vi heste skal finde os i den behandling!!!

Jeg er godt nok ikke pony, men der imod en lille hest... Men jeg vil meget gerne være med i jeres klub.

LAD OS LAVE OPRØR MOD VORES MADMØDRE...

Jeg vil have mad med kalorier igen!!!

Hilsen en meget tynd Kaiza (hvis jeg selv skal sige det)

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Er den ikke rød - er det bare en hest!

0
0
Svar på denne tråd

Også en ydmyget hest her...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 16:37

men hvis jeg synker lidt i knæerne, kan jeg godt gå som pony

Jeg ved min højde er 158 cm, men målene omkring maven har jeg ikke endnu, men det skal min ejer nok sørge for, at jeg får, nu hvor hun har læst denne tråd, og givet tastaturet til mig...

Ifølge et vægtmålebånd (til køer), så skulle jeg veje 570 kg. Men nu var det jo til køer - så det passer ikke - det tror jeg ihvertfald ikke, og hvis det endelig gør, så vejer rigtige vallakker altså over 500 kg.

Nå men jeg kan så regne ud, at jeg får målt min mave senere i dag *gyyys*

Med Venlig Hilsen Sedoj...

0
0
Svar på denne tråd

Uh må en oldenborg også være med?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 17:37

Jeg skal nemlig også tabe mig temli meget siger de:

Men hvis jeg skal så skal ponyen også - den er dælme også bleet tyk.

R.I.P Dejlige Cleo. Vi tænker på dig hele tiden, og savner dig enormt.

Kender du Lillegårdens Lucie, oldenborghoppe eft. Ruben?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er da i topform!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 19:06

Min ejer siger også jeg er blevet for rund, men hvis jeg selv skal sige det, så er jeg da i topform! Jeg kan stadig styrte afsted ind i stalden når ledet bliver åbnet og nå ind og chekke foderkrybben hos min nabomule, inden jeg styrter ind i min egen boks for at sikre mig at ingen snupper MIT foder! Jeg kan også stadig jagte misserne på folden hvis de ser sig lækkersulten på mine græsstrå, så kom ikke her og sig at jeg er ude af form!

Min ejer har godt nok snakket om der kunne gemme sig andet end wrap i min smukke slanke mave. Faktisk har jeg overbevist både en dyrlæge, en garvet smed og min ejer om at jeg gemmer på en lille hemmelighed. Men ... thi hi, hvis du kan holde på en hemmelighed; det gør jeg ikke!

Se selv, jeg er da åleslank!

Opstaldning i 8740 tilbydes se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lige lånt...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 20:35

ingers præs. for at kunne skrive her.

VI ER IKKE FEDE VI ER BARE LETTERE EROTISK BUTTEDE.

hilsen den dejlig runde shila, som nægter at følge moden.

MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd

Udvidelse af slankeklub
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 21:47

Nu har jeg tænkt lidt over det mens jeg spiste mine gulerødder, som mine ejere siger jeg får lov at beholde vinteren over sammen med vitaminer, hø og en smule lucerne light (de hører åbenbart ikke nyheder, for så ville de vide, at lightprodukter kan være årsag til kræft ), og jo flere vi er i klubben jo mere opbakning, så alle uanset højde er velkommen .

Så skynd jer at finde målebåndene frem, så skal jeg ind imellem mine rideture og alt det andet motionshalløj de prakker mig på, nok opdatere listen løbene, og lur mig om ikke mine ejere tager et afslørende og piiinligt billede af mig i de mest luskede og uheldige vinkler de kan komme til og lægger dem ind her i tråden i morgen - SUK.

Hilsen Møller, den slanke sportspony fanget i en fed shetlænders krop .

Hilsen Winnie
.
Dansk Kennel Klub
Bulldogklubben
0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 22:04

Jubiii...!!!

Jeg kan ikke meldes ind i jeres klub

For det første er jeg hest og ikke pony. For det andet er jeg godt nok fed, men min mor har indset, at det ikke kan betale sig at måle mig nu og igen senere, fordi jeg er blevet påtvunget at få en miniudgave af mig selv til næste forår.

Så hun siger, at det er mit held, at hun ikke kan sætte mig på kur, når jeg er i fol.

Men ad hvor er jeg ved at være træt af roepiller..

Mvh

Capella

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 22:09

Min ejer har også sagt at jeg skal på skrump , da jeg har gået lidt for længe på dejlig lækkert græs. Jeg har prøvet at fortælle hende at der er vinterpelsen der gør at jeg ser letter korpulent ud, men hun vil ikke høre på mig.

Sedoj: Jeg tror lige jeg skal vise min ejer det du skriver om at rigtige valakker vejer 500 kg!! Da kan jeg måske bevise overfor min ondskabsfulde ejer at jeg faktisk vejer over 100 kg for lidt!

Hilsen Galsi, en underernæret islænder med vinterpels!

0
0
Svar på denne tråd

Vi stakler
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 23:20

Orj hvor jeg føler med jer allesammen... kender det godt fra mig selv. Ik' nok med at min race i forvejen har alle mulige øgenavne, såsom Fjolle og Fjordbolle. Min ejer siger at jeg er en FLØDEBOLLE MED LYS CHOKOLADEOVERTRÆK... at hun kan gøre det mod mig

Alle de andre i stalden får krybben fuld og hvad får jeg... et par håndfulde og en hel masse gulerødder... ja ja jeg ved godt at gulerødder ikke feder og de smager skam også dejligt, men man bliver altså ikke sådan rigtig dejlig MÆT af dem... vel

Nå... ja ... min mål. Min ejer siger at jeg er 9 år gammel, 136 cm høj og har et gjordmål på 174 cm (er der ikke nogen der kan fortælle hende at det er mange år siden at Twiggy gik af mode).

Hilsen Pia

som forsøger at finde rundt i hesteverdenen ;o)

Capriati springgamacher sælges - HELT NYE

0
0
Svar på denne tråd

slankeklub
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 08:42

Jeg vil overhovedet ikke være med i jeres klub, for jeg er perfekt som jeg er. Lige tilpas. Bare fordi man har lidt brede ribben, hmfp. Madmor påstår man ikke har ribben i lysken, men hvordan kan hun se det inde under min vidunderlige bjørnepels?

Er det alligevel ikke vigtigst, hvor godt man kysser?

hilsen Rollo, 123 høj og 154/180 i omkreds (ideal 146, realistisk 150)

*

0
0
Svar på denne tråd

Os mig!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:45

Kan jeg os være med i klubben?

For her står den desværre os på slankekur Nu siger min ejer at jeg får ordnet hove og nye sko på i morgen så nu skal vi ud og ride en masse igen øv! Jeg havde det ellers fint med at ha tabt min ene sko efter jeg havde været på æblerov i naboens have

Her står maden kun på stribeafgræsning og halm, hmf! Det er da ik MAD?! Nå jo os så lidt gulerødder i ny og næ.. tsk tsk! Kan vi ik os oprette sådan en "klagefond" over de der "mad"mødre der slet ik giver os noget rigtigt at spise?!

Hm.. men jeg er en slank slank islænder på ca. 135 i stg, min vægt har jeg ik oplyst nogen endnu så hende ejeren der må lige komme ud og kigge engang.. tænk jeg tror ik hun ser andet end skind og ben når hun kommer her ud

Hilsen stakkels tynde Trymer

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
Den glade ejer af:
Þrymur, Gufa og Litfari
0
0
Svar på denne tråd

Jeg må lige blande mig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:51

Og I snakker om overvægt - jeg må bestemt være Fyns Fedeste Pony... også vægtmæssigt... desværre.

Er en Kat II hoppe på ca 137 / 138 cm/stg og vejer kun(!) 400 kg - nogen, der kan så den vægt...???

Ikke fordi jeg er stolt, overhovedet ikke - men jeg kan da sige, at jeg har tabt mig ca 20 kg, så det går den rigtige vej..

Jeg vil forsøge at lægge et foto ind, når jeg har fundet ud af, hvordan jeg gør.

Godt nok er jeg en læse- og sengehest, meeen derfra og så til alt det dér computter-hølløj, dét overstiger min lille ponyhjerne...

Held og lykke med jeres aktion tynd pony/hest...

Pokkers, som de dér 2-benede snart skal bestemme alt

Venlige prust og vrinsk

Den mere end erotisk buttede

"Hine"

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Må æsler også være med?
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 17:47

For så melder vi vores Frederik under fanerne...han kunne nemlig aldrig finde på at gøre det selv

Hans mål er:

Stang: 117 cm

Gjord: 158 cm

Tykkeste sted: 183.5 cm

Her er en af hans yndlingsbeskæftigelser (...lidt råhygge efter en god gang rulning)

Lasis, Lasis, Lasis

0
0
Svar på denne tråd

Efterår
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 19:02

Vi kan høre at der er mange der har det lige som os (vi hedder Tulle og Lille Hest)..

Vi er på sultens rand og alligevel får vi ikke mere at spise Mennesker, mennesker ja de er nu grove. Så tykke er vi da heller ikke. Gjordene passer godt nok ikke mere, men vi er nu overbeviste at de er krympet i vask

Ynk, ynk

Hilsen de to (lidt buttede) heste

Tulle og Lille Hest

Uden mad og drikke dur ponyen ikke

Tulle

&

Lille Hest

www.freewebs.com/tulleoglillehest

0
0
Svar på denne tråd

Tulle...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 21:05

Ja Tulle sidder og klapper i sine små fede hænder.. øh.. hove, nu ;D

Godt nok er Tulle liiidt buttet, og spiser liiidt for meget græs om dagen, og liiidt for meget hø om natten (plus aftenfoderet, som jo er tilsat lidt namnam for at vitaminerne ikke bliver keeedelige :O)... MEN! Da dyrlægen i sommers (efter at have klappet Tulle på maven og sagt, at hun godt kunne tåle at få lidt mere motion) fik hendes alder at vide, så var det pludselig helt i orden, og NØJ hvor hun bare holdt sig flot ;D

Fnis... Og så flyttede vi, og skiftede dyrlæge. Og ham var Tulle helt tosset med, for sikke en masse besøg vi pludselig sku have af ham 8-) Men igen blev Tulle rost til skyerne, selvom hun da ikke er helt slank ;D

Nå, Tulle ville bare lige hilse og sige: Glæd jer til I bliver gamle :P

Tine & Tulle
Det klinger! :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 21:31

Jeg tror bare jeg laver min egen klub

Min madmor, sys nemlig jeg er for tynd, så der bliver skovlet ind med diverse lækkerier, for hun siger man gerne må have lidt at stå i mod med, nu det snart er vinter! Jeg skal have tjekket om jeg har en eller anden paracit-fidus i maven, fordi jeg ikke rigtig har taget på. Så i skal bare være glade for i ikke skal have taget prøver af jeres ekskrementer...

-Og alle kan jo heller ikke rende rundt og ligne heste fra modemagasinet hööks, vel??

Skrev : Anna Krab

"Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

0
0
Svar på denne tråd

hdfjshdfkdskj
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 22:03

Uha - for mig går det også tilbage.

Da min ejer købte mig fik jeg serveret lækker müesli med olie og havre til og gerne 1-1½ kg om dagen! Derudover selvfølgelig 8 kg wrap.

I dag er jeg blevet reduceret så meget at jeg nu KUN lever af et eksistensminimum! Jeg har forgæves forsøgt at forklare min ejer at der ikke er energi i græsset mere - og at den "lille" fold på 6 tdr. jeg går på sammen med 8 andre heste slet ikke har mere græs tilbage.

Vil I høre noget forfærdeligt?

Min ejer giver mig KUN 3 kg wrap, 3 håndfulde müesli og så de der skrækkelige roepiller - men under ½ kg i tørvægt!

Hun siger jeg vejer en smule for meget - højst 30 kg - og det er rund til at jeg skal leve af vand og luft?! Hmpf!

Jeg har forgæves forsøgt at forklare hende at jeg altså vokser ind i himlen lige nu og at jeg har brug for mere energi - men hun siger bare at det kan jeg få når jeg har tabt de 30 kg..

Jeg er pony endnu - men har store planer om snart at kunne skrive hest på mit CV - det støtter min ejer - men hun er så ond at hun ikke vil give mig mere mad så det kan gå hurtigere...

Vær I glade for at jeres ejere har købt gulerødder til jer! Det har min ejer ikke gjort endnu!

Altså hvordan kan ens ejer være så dum at tro at jeg - en irishcob hoppe på 3 år kan leve af det en shetlandspony skal have?!

Jeg vejer alligevel mellem 500-600 kg når jeg er normalvægtig - så jeg har da behov for noget mere mad..!

Heldigvis for mig har min ejer i dag lige konstateret at det går den rigtige vej med min vægt - så måske bliver min ration sat op inden jul?

Man kan da håbe på lykken tilsmiler en bare lidt!

Held og lykke med jeres slankeprojekter - min ejer siger at roepiller er rigtig gode fordi de fylder så meget at mine øjne også bliver mætte selv om jeg ingenting får for alvor..

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Fortiden kan ikke laves om så lad være at fortryde den,

fremtiden kan ændres.

0
0
Svar på denne tråd

God fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 12:38

Ærede pony/heste venner, jeres fremtid ser sort ud.

Jeg, Frejdig, taler af erfaring, da jeg det sidste år har været udsat for dette sindssyge modelune, der skal prakkes os heste på.

Men ikke nok med det, når de så når deres mål med os, de tossede mennesker, tror I så de sætte rationen op igen??

Nææ, nej, man er dømt til at liv på gulerødder, roepiller, energireduceret (det ord for mig til at krumme hove)müsli og light lucerne...

Eneste lyspunkt er at jeg har fået mit wrap tilbage, dog i noget reduceret mængde, hvis I spørger mig...

Mine tanker går til jer kære artsfæller i denne mørke slanke-tid.

Lige et før og efter billede af mig:

Før (man kan jo slet ikke se maven, hvad var problemet dog???)

Efter (tæl lige mine ribben )

Ditte med sin gummibold Frejdig Nordskov

Life is a rollercoaster, dare you try it??

R.I.P min dejlige Royal Salute - du vil altid være i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

NEEEJJJ!!!
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 18:19

Ikke på vilkår om jeg vil være med til det !!!

Nu har min ejer målt mig og jeg måler 156 cm - nøjagtig ligesom dig Møller!

Og ved du hvad! Hun brugte sådan et bånd som også fortæller vægten...og ved 156 cm vejer man 293 kg!!

Men siger man ikke at rigtige ponyer vejer over 300 kg??!! Så jeg skal da have noget ekstra i krybben .

Øv dét mener min ejer IKKE!! Hun mener at jeg nærmere skal tabe mig omkring 50 kilo - AV for den...hvordan har hun tænkt sig, at jeg skal gøre det?

Hilsen en nu nervøs Thilde .

Vores Charmetrolde

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 18:23

Nu ved jeg godt at jeg sagde til, at starte med at det var en herlig ide med den her slankeklub!

Men nu snakker min ejer om roepiller og at jeg skal prøve sådan noget hun kalder motion - det lyder ikke rart .

Thilde.

Vores Charmetrolde

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

Nu er listen opdateret
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 19:21

Så kære pony-, heste- og æselkollegaer nu har jeg opdateret listen og jeg blev en smule slukøret, da jeg erfaret at Rollo som er 16 cm højere end mig har et gjord- og mavemål der er 2 cm mindre end mine mål .

Følgende firbenede har meldt sig under fanerne med mål:

Møller

Stg.mål: 107 cm

Mavemål: 182 cm

Thilde

Stg.mål: 100 cm

Bella Luna

Stg.mål: 136 cm

Gjordmål: 174 cm

Rollo

Stg.mål: 123 cm

Gjordmål: 154 cm

Mavemål: 180 cm

Frederik (Æsel)

Stg.mål: 117 cm

Gjordmål: 158 cm

Mavemål: 183,5 cm

Hilsen Winnie
.
Dansk Kennel Klub
Bulldogklubben
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 19:48

Jeg må da også lige være med. Jeg hedder Filur og min ejer synes at jeg er blevet al for tyk

Men ved i hvad. Hun ved ingenting.

JEG ER NEMLIG IKKE FOR TYK KUN FOR LILLE TIL MIN VÆGT.

I dag kaldte smeden mig for en flodhest. Sig mig ved han da ingenting.

Jeg har da aldrig set en flodhest der er rød. har i det.

Jeg kender ikke lige mine mål. Er lidt uvenner med målebånd. Men når vi bliver gode venner igen skal jeg nok få mig målt.

Jeg håber og længes efter at min ejer bliver klogere for så tror jeg at jeg må få lidt mere mad

Hilsen

Mona

Ejer af den dejlig DSP hoppeføl Hyldtoft´s Kika Bredager. Se hende på min præsentation : )

0
0
Svar på denne tråd

tykke ponyer..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:38

øv bøv, min ejer siger jeg er i perfekt form.. (rund er også en form) ..men jeg er faktisk slet ikke for tyk, og jeg kommer hller ikke på slankekur, for jeg er i fol, -var det ikke en ide at bilde jeres mad-mødre ind at det er fordi i er i fol at i er lidt rundere end gennemsnittet? (de dumme mennsker ved garanteret ikke det med blomsterne og bierne, så de vil nok godt tro på at vallakkerne er i fol)

mange vrinsk Julie.

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider