Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hund angrebet, min skyld.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 18:45

Jeg lukkede lige min hund ud for og tisse i 2 min. Victor, lab blanding på 5 år. Og så hører jeg nogen der kommer gående ud på vejen og skynder mig ud og få fat i ham, da jeg ser hegnet ik er sat på. Det er så 2 schæfer hanner, og victor går glad hen for og hilse, da en ene angriber, og ejer får den væk en gang, men den smutter ud af halsbåndet, og angriber igen, så victor ligger hjælpeløs på ryggen... han får fat i hunden og jeg i victor, som halter med indenfor. Ligger nu stille i sin hundeseng og vasker sit sår, da han er blevet bidt hårdt i begge sider af det ene forben... og alt det pga. mig... Skulle aldrig ha lukket ham ud!! så har bare grædt og jeg skal til dyrlægen med victor og få ham kigget på en gang. Han støtter på benet og logrer med halen som altid, men ligger og slikker sine sår! og jeg har verdens største skyld følelse og græder hver gang jeg ser ham gå haltende rundt...

Men måtte lige ud med det...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 18:48

Tør øjnene og ring dyrlægen. Sår er en ting og halten er en anden ting.

God bedring med ham.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.

0
0
Svar på denne tråd

Alle laver fejl
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 19:06

og du har lært af din.

Glem skyldfølelsen, vi dummer os allesammen, de fleste gange er vi bare heldige.

Afsted til dyrlægen og god bedring med ham.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 19:59

uheld kan jo ske - mennesker kan glemme. Det er da ærgerligt at det går ud over vores dyr til tider... men det sker. Så bare afsted til doktor dyr som nok skal få ham lappet sammen igen.

Han blir sikkert glad for den ekstra opmærksomhed han nu får af sin mor mens det står på er jeg sikker på- og de kommer ikk til at elske os mindre af den grund at et sdant uheld sker.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 20:03

ja min mand og en god veninde er kørt til dyrlægen med ham nu. Han skal måske sys og i hvert fald på pencillin sagde dyrlægen... Nej elsker mig mindre gør han ikke. Han lå så fint i sin hundeseng, og logrede med halen mens jeg sad hos ham og græd... Men det går bedre nu med noget støtte herinde fra. dem der kom med schæferen, prøvede og trække den væk, men den slap ud af halsbåndet og angreb så victor bare lå på jorden. Jeg prøvede at få den væk, og havde jeg ikke fjernet min hånd da den kom 2. gang, havde den nok siddet i hånden på mig...

Og vores anden lille hund er helt ulykkelig og piber nu hvor victor er væk...

Men nu kommer han snart hjem og så skal der pusles og nusses...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider