Ja, ja, jeg ved godt folk hverken gider læse eller skrive kommentarer når der ikke er billeder med, men I må lige bære over med mig denne ene gang. Efterfølgende "Fra dressurhest til springhest-indlæg" skal nok blive med billeder.
På vores vej ind i springverdenen tog vi til det 3. springstævne i rækken.
Labs, Labs, Labs, den hest overrasker bare hver gang i vores nye spring-karriere - og det er på den ekstremt positive måde!
Vi meldte efter til et stævne i Midtals Rideklub, MIR, og vi skulle spring LD og LC, og det gik over al forventning.
På opvarmningen var han super springende, han lå super godt over springene og havde super energi. Ikke for lidt og ikke for meget! Han fik dog ret meget opvarmning da tiderne ikke passede, det havde de ellers sagt de ville. Nå, men ind på banen i LD, det var LID farligt, og Labs stoppede ved det første spring. Til gengæld hoppede han resten af banen fejlfrit igennem:)
I LC gik det lige så godt. Stadig et super flow og rigtig lækker at være på, han virkede ikke helt vildt træt. Han gik med 0 fejl i hovedspring og fortsatte så til omspringningen (met B3). Han tog en enkel, ærgerlig bom - afstanden passede ikke, men ellers var han super, super, super, han er virkelig en fornøjelse at have med! Det gik om ikke sådan, at vi vandt klassen, det er bare super cool:)
Min gamle pony Cammelot var også derude, jeg har ikke set ham i årevis, og var næsten ved at hyle da jeg så ham igen. Årh Lotte, den bedste pony for altid<3 Lotte og hans ejer Laura (som normalt rider oppe ved Birgittelyst), blev nummer 3 i LB'en. Lotte er bare den bedste!