Vi deltog i Aars udstillingen igår, og jeg kan ikke sige noget som helst godt om forholdene der.
For det første var myndernes ring på størrelse med et frimærke, så de store mynder - borzoi, saluki, irsk ulvehund osv, fik ikke bedømt deres bevægelser, fordi ringen ganske enkelt var for lille til at hundene kunne løbe i ringen.
For det andet så var det ganske enkelt umuligt for tilskuere at se mynderne, for der var ganske enkelt ikke fysisk plads til at de kunne komme i nærheden af ringen - min gemal og vores børn kunne slet ikke se, da Laps var i ringen, for de kunne simpelthen ikke komme hen i nærheden af ringen.
Hvis tilskuere ville se mynderne, så var de bogstaveligtalt nød til at stå inde i selve ringen, for der var ikke så meget som 10 cm fri plads nogen steder.
Min gemal skulle betale 50 kr for at komme ind til udstillingen, men brugte det meste af dagen sammen med vores 3 børn, ude på p-pladsen og på det sofa arrangement der var udenfor toiletterne for der var bogstavelig talt ikke plads til dem inde i messecentret.
Jeg kan simpelthen ikke forstå at arrangørene kan få sig til at forlange 50 kr pr. næse, når tilskuerne kun kan få lov til at se hundene ude på p-pladsen.