Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Aars udstilling - under al kritik
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 12:08

Vi deltog i Aars udstillingen igår, og jeg kan ikke sige noget som helst godt om forholdene der.

For det første var myndernes ring på størrelse med et frimærke, så de store mynder - borzoi, saluki, irsk ulvehund osv, fik ikke bedømt deres bevægelser, fordi ringen ganske enkelt var for lille til at hundene kunne løbe i ringen.

For det andet så var det ganske enkelt umuligt for tilskuere at se mynderne, for der var ganske enkelt ikke fysisk plads til at de kunne komme i nærheden af ringen - min gemal og vores børn kunne slet ikke se, da Laps var i ringen, for de kunne simpelthen ikke komme hen i nærheden af ringen.

Hvis tilskuere ville se mynderne, så var de bogstaveligtalt nød til at stå inde i selve ringen, for der var ikke så meget som 10 cm fri plads nogen steder.

Min gemal skulle betale 50 kr for at komme ind til udstillingen, men brugte det meste af dagen sammen med vores 3 børn, ude på p-pladsen og på det sofa arrangement der var udenfor toiletterne for der var bogstavelig talt ikke plads til dem inde i messecentret.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at arrangørene kan få sig til at forlange 50 kr pr. næse, når tilskuerne kun kan få lov til at se hundene ude på p-pladsen.

Nu har hvalpene endelig set dagens lys

Følg med her:

http://www.lhaghana.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 15:24

Hej!

Jeg syntes du skal henvende dig til arrangørerne og berette om din utilfredshed, men det er sgu for dårligt. De store hunde skal jo da bruge noget plads så de kan strække igennem. Skide træls!

Jeg var også til udstilling i går i Køge. Monty blev BIM, så det var en god dag.

Skal du til Herning? Der plejer forholdene at være gode...

Hilsen Anette

0
0
Svar på denne tråd

Ja, forholdene
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 15:39

i Års er normalt ret ringe. Ekstremt lidt plads som du beskriver og en hal hvor al larm og uro bare bliver ti-doblet.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var også der inde som tilskuer
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 18:34

og jeg må give ret i at ulve hunde riegen var for lille og gemt væk - det samme for pudlers vedkommende.

Dem der havde nok plads (de store hunde) var Berner Sennen og New Foundlænder.

udstillere giver ikke selv plads til tilskuer - det lagde jeg da mærke til i ring 7-10 hvor terrierne var. Her må man kæmpe sig gennem og dem der havde bedst udsigt var udstillere selv med deres pyntepodier og de stod - mange af dem - på foreste paket, lige før stregen som markerede ringen.

Kritiken skal derfor gå begge veje.

Mvh

MonaK

Rytter søges til hyggelige skovture og selvstændig ridt på bane. Jeg har dejlig PRE valak og DRPH valak.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider