|
|
| Godmorgen... sikke et søndagsvejr |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
14-10-2007 08:31 |
|
Godmorgen, sikke et vejr vi har udenfor, lækkert:) Hvad skal I alle lave sådan en dag? Labs er jo ved at konvertere til springhest, så han skal til Midtals for at springe en LD og LC, nu må vi se hvor langt vi kommer:) Hav en fortsat god (fri)dag:)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden Bliv min ven på MySpace
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal desværre |
|
|
arbejde. Men senere idag, skal jeg ud og se efter en bekendts hest, da hun er på ferie. Men ja, det er super skønt vejr! Kæresten skal ud på en længere cykeltur, med nogle kammerater, og det er jo perfekt vejr til det!
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Dressurhest købes: imellem 1 og 12 år. Min 160 cm i stang. Varmblodsrace.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen godmorgen... |
inger christensen |
14-10-2007 08:39 |
|
til både dig og alle andre morgen friske. Mm lidt skal jeg over i stalden og lukke ud. Hestene er nok forlængst færdige med morgenmaden. Resten af dagen skal bruges på rengøring, og vasketøj. Men en tur ud i det dejlige vejr, ja det skal der knagmer være tid til.
MOBBEN IMC. mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja sikke en dejlig |
|
|
morgen... i formiddag skal jeg og datteren op til hestehospitalet og se til mit Brian- dyr, håber han er ved at være over krisen... så skal jeg have ordnet lidt vasketøj og i eftermiddag skal jeg til eftermiddagskaffe sammen med datter og mand...
Knus Nanna Kryds fingre for min pruh, som står med forgiftning mor til Sarah Amalie 120804 og moster til Oliver 180807 Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rengøring |
pjemm |
14-10-2007 08:46 |
|
Jeg skal gøre rent både her og i stalden så meget jeg nu orker med mit nyeste "handicap". Og træne lidt med krikkerne på banen, sjovt nok gør det ikke ondt at sidde på en hest, men at drive frem og hoppe ned igen. Skulle ellers have rodstukket min træbørnehave og flyttet de største "børn" ud i naturen hvor de skal bo. Jeg har tænkt mig med tiden at omdanne 2 hektar fed landbrugsjord til hestefolde, ridearealer og små remiser til stor fortrydelse for naboerne. "Jamen skal du da ikke have korn i det??" :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi med hund messe |
Caddie |
14-10-2007 08:49 |
|
Jeg skal en tur på Vi med hund messen, sammen med en veninde... Så idet mindste får en fin køretur der ind i solskinsvejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en morgen |
|
|
ja skønt vejr... ja det bliver nok til lidt vasketøj, og rengøring. men hva søren jeg harjo ferie så jeg har massere af tid, måske bliver det til en tur i skoven med hunden, hun trænger sådan... nu må vi se, hav er super dejlig søndag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm |
Jane Carlsen |
14-10-2007 09:00 |
|
så hel og lykke jeg krydser finger i kommer igemmen og gi min pony en klap fra mig
Spring pony.kat 2 til salg. shetlænder 95 høj .2½ år byttes til en større
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
TARIF |
14-10-2007 09:00 |
|
ja lækkert vejr... hestene er lukket ud, så stalden skal ordnes efter min kaffe!! Derefter står den på lektier - gæster til kaffe... senere træne lidt med hypperne... ind i mellem - vaske tøj - slå græs - vaske vindurer... vi gerne nyde vejret og slappe af i aften - så jeg er klar til en ny uge...  Rigtig god Søndag til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så skønt vejr |
|
|
jeg skal ud og nyde det gode vejr i skoven med min svigermor og deres hund, mens kæresten er på fisketur... Det bliver da dejligt at komme ud i sådan et vejr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
14-10-2007 09:04 |
|
Jane - jeg skal nok give ham Lukas et klap:)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden Bliv min ven på MySpace
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står |
|
|
den også på vasketøj. Derefter skal jeg ud og prøve min "nye" rodeohest ( Freja viste nye evner igår med en på-prøve sadel, så skal lige tjekke om det er sadlen eller om hun bare var fuld af krudt). Derefter skal vi have grundet så mange karme osv. som vi kan nå - fik nemlig nye vinduer i sidste uge og så er den dag vist gået... Om lidt kører kæresten ind efter nogle friske rundstykker, så lige en times råhygge inden alt det andet sættes i værk 
...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥* Ser du et pindsvin ude om dagen, så kontakt www.pindsvin.dk Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
14-10-2007 09:16 |
|
Jeg startede lige søndagen med at se Andreas' sølvridt fra VM - normalt er jeg ikke til at rokke med, slet ikke i dressur, men hold kæft hvor jeg hyler hver gang jeg ser det. Fatter stadig ikke han ikke fik guld;) Super søndag-starter;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt fantastisk... |
|
|
Og jeg kan slet ikke komme udenfor hurtigt nok Vejret var også lækkert igår:  AFSTED, ud til hesten 
Tine & Tulle Det klinger! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja vejret er jo perfekt |
Ronjaven |
14-10-2007 10:09 |
|
Skal ud til mine ponzer her om ik så længe og skal da lige en god lang tur ud i skoven på yrja knuzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hele stalden |
|
|
tager på lang ridetur i dag hvem ved hvornår vejret bliver så godt igen, men men men min datter bliver 14 i dag så jeg bliver hjemme og varter hende og hendes kammerat op:)de har begge fødselsdag så jeg skal lave mad hele dagen:)_
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søndag |
|
|
Ja det gode vejr kommer jeg nok ikke rigtig ud i :/ Desværre. Skal et smut til Viborg og besøge min Bedstemor som er indlagt. Hun har for lav blodprocent og de kan ikke finde ud af hvor det manglende blod er. Og oven i det har hun redet sig en lungebetændelse! Og så skal vi ned til mandens onkel og hans dame, og se deres nye gård. Så vi er nok først hjemme engang i aften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wouw... |
|
|
Et vidunderligt vejr Hestene nød at komme ud i det klare vejr, hvor rimen stadig lå på foldene  Senere står den på ridetur og trailertræning af min datteres hest. Min mand er draget på havet, og vile gerne have haft mig med - men ærligt talt - så er det længe siden vejret har været SÅ indbydende at ride i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sidder jo bare |
|
|
her med et brækket ben og en bærbar pc'er. Jeg har sendt den ældste på spejderlejr i en uge, den yngste er hos en børnehaveven og manden samt den melleste er taget ud og fiske. Så jeg kan sidde her og have lidt ondt af mig selv. Vejret er skønt og jeg kan ikke ride. Øv. Så håber jeg parten får en skøn tur. Jeg kan ikke ret meget, men mon ikke jeg kan skrælle lidt æbler til lidt æblegrød. Vi havde nogle venne på besøg i går aftes. De havde deres hund med. Katrine (den melleste) kaster bolde med hundene, da de lige pludseligt kommer op og slås. Fik skilt dem af, men vores har fået en hjørnetand i halsen, så vi valgte lige at sætte maden på "vent" og kørte til dyrlæge med ham. Det var heldigvis ikke så voldsomt, som det først så ud, så han kom hjem igen og vi blev 1100,- fattigere. Skønt. Men pyt - det er hvad der kan ske. Lene
Livet er en læreproces - og jeg er bare en lærling! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Nu siger I godt vejr i Dk, men det er desværre ikke noget at råbe hurra for her i Malaga:-/ Vi har haft så dejligt vejr hele ugen og jeg havde planlagt at ligge og tage sol hele søndag, men nej... Det er mega overskyet og koldt ( 20 grader ) ... Så nu bliver det til en dag på nettet eller en god film ... Men dejligt at høre at i har det gode vejr i dk:-) Det er velfortjent...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal på arbejde.. |
|
|
om to timer.. Køerne kan jo ikke klare sig selv bare fordi det er weekend.. Skulle have været til Duedag i Ejstrupholm, men det syntes jeg ikke lige jeg kan finde enerien til nu, alt for mange mennesker..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herlig dag |
|
|
Brugte formiddagen med at sidde og beundre hvalpene og her over middag var jeg ude at ride. Herligt 
Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|