Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jeg er irreteret...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:00

har næsten lige fået en ny vildt dejlig bil (cabriolet :-)) af min kæreste... der er ingen garage til vores lejlighed, men vi holder alligevel i gården foran (3 meter fra) en garage som vi af flere har fået at vide at ejeren ikke bruger til andet end opbevaring... og da vi så aldrig har set ejeren af garagen så gik vi ud fra at den ikke blev brugt... (skal siges at vi fra vores lejlighed har udsyn over gården og ved derfor hvem der kører osv og da vi i over 1,5 år aldrig har set personen så troede vi at det var ok at vi parkerede der...

damen har så lige været forbi nu og ber' os at flytte bilen, hvilket selvfølgelig er Ok, men jeg kan ikke lade vær med at tænke om det er den "dejlige" jantelov der har gjort at hun lige pludselig skal bruge sin garage og at vi skal flytte os... vores underboere (som har boet her i 5 år) siger at damen ALDRIG har brugt den garage (faktisk har de kun set hende 2 gange i al' den tid) og at folk altid tidligere godt har måtte parkere der hvor vi gør...

ihhh er små irreteret lige nu, mest fordi jeg så bliver nød til at parkere vores bil på gaden og det har jeg ikke vildt lyst til eftersom det er en halv dyr bil som andre måske kunne få lyst til at "kikke nærmere på"...

ja, ved ikke lige hvad jeg ville med det her... er bare øv...

I' m me.... and I'm perfect...

Farvel min prinsesse... du vil altid være i mit hjerte, mine minder og i mit sind... vi havde noget helt særligt sammen os to...

0
0
Svar på denne tråd

Nu kan I jo..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:04

sidde og holde øje med hende hele dagen, det kan jo faktisk være hun er dernede ofte.. Jeg ser ikke problemet.. Det er jo dit eget problem at du har en dyr bil, det skal hun vel ikke klandres for og pludselig kaldes misundelig..

Krone og Bølge - En selvfølge

og de Sorte Perler

Frieserføl sælges - www.heste-nettet.dk/lodge/19305/ hest/165470/

0
0
Svar på denne tråd

jeg siger jo det er ok
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:07

jeg siger jo det er ok, og at vi nok skal flytte os... ingen problemer der... er bare øv

Farvel min prinsesse... du vil altid være i mit hjerte, mine minder og i mit sind... vi havde noget helt særligt sammen os to...

0
0
Svar på denne tråd

Og bare
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:08

fordi hun ikke har brugt garagen i 5 år, så er det en selvfølge at hun ALDRIG vil begynde at bruge den??? Hendes liv kan vel også ændre sig og hun kan få lyst/behov for at bruge garagen. Det er da hendes ret. Og HVIS det så bare er fordi det irriterer hende at det er jeres bil og ikke hendes der holder der.. tja så er det jo hendes ret når hun betaler for det.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

Bil i garage
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:11

Har i prøvet at spørge hende om hun vil udleje garagen til jer?

Måske hun bare er irriteret over at i tror i kan bruge garagen kvit og frit og uden at spørge om lov? Og måske hun gladeligt vil udlåne/udleje garagen til jer hvis blot i spørger først?

Cara søger nye hjem

Se mere på www.yderup.dk

0
0
Svar på denne tråd

det vil hun ikke
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 19:18

hun sagde hun selv skal bruge den, hvilket er helt fint... vi flytter os, for ja, det er hendes ret... det der bare er så æv er at vi betaler lige så meget til det fællesareal (gården) men vi har ingen parkeringsareal, hvilket der er én lejlighed foruden os der heller ikke har... det der er mest øv, det er at egentlig så betaler vi lige så meget som dem der har en garage...

men vi har en lille have (kun vores) som vi overvejer at inddrage lidt af til en grage...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider