har næsten lige fået en ny vildt dejlig bil (cabriolet
) af min kæreste... der er ingen garage til vores lejlighed, men vi holder alligevel i gården foran (3 meter fra) en garage som vi af flere har fået at vide at ejeren ikke bruger til andet end opbevaring... og da vi så aldrig har set ejeren af garagen så gik vi ud fra at den ikke blev brugt... (skal siges at vi fra vores lejlighed har udsyn over gården og ved derfor hvem der kører osv og da vi i over 1,5 år aldrig har set personen så troede vi at det var ok at vi parkerede der...
damen har så lige været forbi nu og ber' os at flytte bilen, hvilket selvfølgelig er Ok, men jeg kan ikke lade vær med at tænke om det er den "dejlige" jantelov der har gjort at hun lige pludselig skal bruge sin garage og at vi skal flytte os... vores underboere (som har boet her i 5 år) siger at damen ALDRIG har brugt den garage (faktisk har de kun set hende 2 gange i al' den tid) og at folk altid tidligere godt har måtte parkere der hvor vi gør...
ihhh er små irreteret lige nu, mest fordi jeg så bliver nød til at parkere vores bil på gaden og det har jeg ikke vildt lyst til eftersom det er en halv dyr bil som andre måske kunne få lyst til at "kikke nærmere på"...
ja, ved ikke lige hvad jeg ville med det her... er bare øv...