|
|
| Lige et lille spørgsmål :) |
|
|
Når du rider en tur i skoven i disse dage lægger du så tæppe på ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, og de |
| Forfatter:  |
Mumse (Kobakkegård Hestepension) |
| Dato:  |
12-10-2007 14:40 |
|
har heller ikke fået dækken på endnu. Hilsen Mumse
Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nei, men |
lilleulv |
12-10-2007 14:41 |
|
refleksvest, str. stor. Det er elgjakt, og det at man har en hvid hest er ingen garanti for å overleve turen. Svedt hest vil derimod få ulddækken på når vi kommer hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christ nej |
Illum |
12-10-2007 16:38 |
|
Vel gør jeg ej. Det er da ikke koldt...
Illum . Jeg undskylder IKKE for stavefejl, manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it !!! . Hemmelig medlem af de frelstes klub..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalla |
Vrinsk2 »Cocktail Gina« |
12-10-2007 16:54 |
|
Cocktail som jeg rider på for tæppe på nårh vi skridter. Den stakkels lille pony er jo blevet klippet., Han går self også med dækken på fold 
*** Engang Pony pige altid pony pige *** ~~~~ Cocktail, er dejlig pony. ~~~~ Drømmen om en pony varer evigt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold d wow. |
|
|
Nej det gør jeg ikke. Og ja - han står med overgangsdækken men pt er han også forkølet og får medicin  Men når vi starter op igen - så nej. KUB hvis det sen aften (omkring kl. 20)
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej jhjksbjfs |
|
|
nej gider ikke holde styr på sådan noget bras har aldrig brugt det og kommer aldrig til det. har på mange salgsstalde set klippede heste blive redet i skoven uden tæppe så længe de laver noget fryser de ikke selvom de skridter af hart jeg aldriog oplevet i de salgsstalde jeg har arbejdet:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Nej, selvfølgelig ikke, for hvad skal jeg så putte på, når det bliver koldt?
Hilsen Hanne - Med Mickey den kommende luksuspony  ♥ Connemara selvfølgelig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
KUN på kolde dage og jeg kun skal skridte. så får han et TYNDT fleecetæppe på.
M.v.h. Stine med Pony-dyret Star Fighter *Medlem af pony-power "klubben". -"Klubben" for ponyryttere over 18 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver... |
|
|
-da ikke ret meget koldere i DK?!? Der er da frost om natten. Jeg har tæppe på hvis jeg kun skal en lille tur ud, ellers har jeg ridedækken på ude. Tine
Heste klippes - kontakt min søster Rikke - 26831996 Forhandler af Marstall - www.tinegade.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da... |
Jean39 |
13-10-2007 21:06 |
|
...min hest har pels 
Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdefgh |
Pernille ♥Egost♥ |
13-10-2007 21:09 |
|
nej og min basse har heller ikke dækken på  han nyder sin bevægelses frihed og bange for at han vil sidde fast i alle de dækken stropper ,han har allerede meget pels
ego,s min super mule ego,s min traver .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Nej ikke endnu,men senere når det blir køligere så får bassen et fleece tæppe på numsen og når det rigtig blir koldt og frostvejr så tager vi gold stribe tæppet på... De går heller ikke med dækken endnu... 
Ejer af: Oldenborg - Kasmir. Fuldblods araber-OX - AC Taher Marah. Kig ind på www.ac-arabians.dk (salg af ox,anglo og palomino).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke endnu |
|
|
men overvejede det da ved dagens skovtur. To timer godt derudaf, så kan de altså godt blive kolde undervejs. Jeg plejer at klippe min med en jagtklipning, og når det er gjort, så rider jeg i skoven med et refleksdækken til at spænde bag sadlen eller det gode gamle goldstripe mellem underlaget og sadlen. MVH Dixonfan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TineGade |
|
|
TineGade: Nu rider jeg ikke om natten  Om dagen er temperaturen jo over 10 grader.
Hilsen Hanne - Med Mickey den kommende luksuspony  ♥ Connemara selvfølgelig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum... |
|
|
Jeg har et vandtæt ride-/lændedækken, og det giver jeg min på, hvis jeg rider tur og det regner. Jeg vil ikke byde ham, at han skal have dækken på, hvis han er pladdervåd. Men når vejret er godt, bruger jeg det heller ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør jeg.. |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
15-10-2007 13:44 |
|
Det gør jeg da min hest lige er blevet klippet og det er her de næste måneder hvor hestene bliver så hurtig syge hvis det er en smule mere solskind. og selvom min hest ikke var klippet nu så havde jeg stadig gjordt det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|