Ja, som det dyremenneske jeg nu engang er havde jeg nok valgt at tage HELE hunden med mig til den nærmeste dyrlægevagt og så klaret den den vej rundt. Bilens skader er jo så for mig en biting - selvom den selvfølgelig skulle laves, men alfa og omega var da at ejerne vidste at deres elskede hund var blevet kørt over og det ville jeg da gerne selv fortælle, så jeg kunne forklare hvordan og hvorledes.
Men jeg er jo så også dyremenneske til fingerspidserne og jeg ville tage selv hesten med i bilen hvis jeg kunne...
Men jeg kan så også godt forstå andre, hvis de nu havde en fin ny bil, ikke ville have en død (måske blodig) hund ind på bagsædet. Men hvis det var det der var problemet, så kunne man jo have ringet til politiet eller falck og afventet.
Hvis det havde været min hund han havde skåret ørene af, så havde jeg kæmpet en sej sag for ikke at give manden penge til rep af bilen. Enhver kan fejle, men ligefrem at skære ørene af... ja det kan jeg slet ikke forstå at nogen overhovedet kan få sig selv til.
Føj.