Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

løn jordbrugsassistent?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 22:09

Ja.. jeg er færdig om et år ca som jordbrugsassistent med speciale i svin, men der hvor jeg har været elev har de fastansatte tavshedspligt om hvad de tjener, så må jeg jo spørge jer HN'er om i ved hvad sådan en som mig ville kunne tjene som færdigudlært?

SÆT DIN HESTS BEHOV FØR DINE!
0
0
Svar på denne tråd

spørg fagforeningen
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 22:25

Det kommer an på din erfaring (område, ansvar osv.), anbefalinger, hvilke ansvar det jobbet tilbyder, goder osv. osv. Men du kan spørge din fagforening (som du vel har ) 3F - de kan give et meget mere kvalificeret svar...

M.V.H. Maria L. Nielsen

** hesteklipning tilbydes **

www.lykkepoms.dk

...gør ikke kun dit bedste, men gør hvad der skal til...

0
0
Svar på denne tråd

lønnen
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 22:40

tja det kunne jeg vel.. lige nu har jeg ansvaret for løbeafdelingen, drægtighedsstalden og avlspoltene samt står for diverse ekstra ting der skal laves.

Min chef er der sjældent, så vi er 2 piger der styrer den daglige drift. Jeg er færdig marts 2009. så jeg vil mene jeg har en del ansvar allerede.. men syntes det er svært hvad man skal starte med at forlange når man kommer ud det første sted som færdigudlært..

SÆT DIN HESTS BEHOV FØR DINE!
0
0
Svar på denne tråd

Tavshedspligt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 23:22

De kan ikke have tavshedspligt om deres løn.

Det kan godt være at firmaet ikke vil have at der bliver talt om det, men det kan de ikke bestemme.

- Yuki

Med salathesten - nu som stævnesalat

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider